Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

08-04-2011 om 20:05

Fiorucci

Kaars vol hoop voor het klasgenootje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

08-04-2011 om 20:06

Ook voor s

Hopelijk ziet het er "goed" uit! Een kaars vol hoop...

Petr@

Petr@

08-04-2011 om 20:06

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

amk

amk

08-04-2011 om 20:35

Een hele grote krans van kaarsjes

voor mijn vriendin die vandaag hoorde dat haar beide ouders een kwaadaardige vorm van kanker hebben.
Haar vader was net van de chemo af.....

Petr@

Petr@

08-04-2011 om 21:53

Amk

Ik zet er een krans van kaarsjes naast...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

09-04-2011 om 12:43

Een mooie stoere blauwe kaars

Voor L. Vandaag wordt hij begraven, 13 jaar jong. Zo veel verdriet! Voor iedereen die er bij betrokken is een hele mooie kaars om een heel klein beetje troost bij te vinden.

Sancy

Sancy

09-04-2011 om 14:15

Een grote krans van kaarsen

voor alle mensen die getroffen zijn, op welke manier dan ook, door de schietpartij in Alphen.
2 keer in dezelfde wijk, 2 keer dicht bij dierbaren.

maura

maura

09-04-2011 om 23:07

Helaas berber.......

er was wél opzet in het spel.
er was een zakelijk conflict en het slachtoffer is meerdere malen overreden door zijn collega......

Rembrand

Rembrand

10-04-2011 om 13:28

Er kan nog meer bij...........

De moeder van mijn schoonzusje ( weer een ander schoonzusje) is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Voelde zich plotseling helemaal niet goed, in korte tijd een hele dikke buik. In het ziekenhuis blijkt dat haar bloeduitslagen helemaal niet goed zijn, kaliumgehalte te laag en haar darmen liggen stil. De arts heeft al verteld dat ze met het ergste rekening moeten houden..........
M.

maura maura

maura maura

10-04-2011 om 15:31

Berber(ot)

tja...dat weet ik niet maar ik heb het wel vrijwel uit eerste hand vernomen

die man moet het wel goed zwart voor de ogen geworden zijn...

Nehalennia

Nehalennia

10-04-2011 om 16:00

Voor de alphenaren

Voor de mensen uit Alphen a/d Rijn, want het raakt bijna iedereen hier. Een extra dikke kaars voor de ouders van de dader. Je kan je toch niet voorstellen waar zij nu doorheen gaan. En ook een extra kaars voor de naamgenoot van de dader. Net werd op de persconferentie gezegd dat hij geen leven meer heeft. Een beetje wrang geformuleerd maar het lijkt me afgrijselijk voor hem.

merene

merene

10-04-2011 om 19:05

Voor rembrand en familie

Een dikke kaars voor jullie. Heel veel sterkte. Het is wel erg veel zo.

Luna

Luna

10-04-2011 om 22:00

Een mooie fuchsiaroze kaars...

...voor de jonge moeder waar ik laatst al een kaarsje brandde. Vorige week overleden, morgen wordt ze begraven. Blij dat haar lijden over is, maar het voelt zo verkeerd als iemand zo jong al afscheid moet nemen.

notje

notje

11-04-2011 om 09:42

Voor mijn schoonzusje

Een mooie kaars ,dat je over 9 maanden een wondertje mag vasthouden!

De heksenvetjes

Vandaag is het, als ik me niet vergis, alweer, nog maar, drie jaar geleden. Drie jaar geleden dat jullie Bas stierf.

Ik denk vaak aan jullie, maar vandaag extra, op deze bijzondere dag. Een mooie kaars voor jullie allen!

Mensen in alphen

Een zee van kaarsjes voor de mensen in Alphen. Voor de slachtoffers, familie, vrienden en mensen die op een of andere manier geconfronteerd werden/worden met angst hierdoor en daarnaast toch ook voor de familie van de dader.
Wat afschuwelijk voor alle betrokkenen!

Kaatje en de kinderen

vandaag voor jullie een grote kaars, dichtbij en veraf, zo in elkaar verweven, je man, jullie vader, de leegte, de herinneringen...

Rembrand

meis, wat een boel verdrietige dingen bij elkaar, een grote kaars voor jullie allemaal!

Voor onszelf

Een kaarsje van opluchting en dank deze keer.
Ein-de-lijk, na 21 maanden, lijkt alles rond de zijn met de verzekering n.a.v. het overlijden van ons mannetje. En hoewel we dat geregel aan de advocaat over lieten moest er natuurlijk regelmatig overlegd worden. Eindelijk kunnen we dat afsluiten.

Alphen en ook

een kaars voor alle mensen die door het geweld in Alphen om het leven kwamen, maar ook voor de ouders van de dader, wat lijkt het me vreselijk, jouw kind, die zo ontspoort..

Daarnaast ook nog een kaars voor alle mensen die een naaste (plots) een lief moeten missen, die niet in de krant verschijnen, maar waarvoor het verdriet ook onmetelijk is

Rembrand

Ook voor jou en je familie een kaars. Wat een opeenstapeling van ellende...

Heli

o, ik weet hoe energievretend zulke dingen kunnen zijn, een dikke kaars voor jou!

mirreke

mirreke

11-04-2011 om 11:13

Kaatje en kinderen

Voor jullie, tenmidden van al dit tumult in deze wereld, een kaarsje. Tja, zo lang, en zo kort. Zo ver en zo dichtbij. En de wereld dendert maar door...
Ik kijk nog regelmatig op de website van Bas, naar die mooie foto van die prachtige, gevoelige mens met die mooie muziekhanden.
Jullie hebben veel indruk achtergelaten. Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Rafelkap

Rafelkap

11-04-2011 om 11:32

Voor kaatje

een mooie kaars op deze speciale dag, en je dochters en zoon, die maar doorgroeien zonder hun vader. Het ga jullie goed!

Fiorucci

Fiorucci

11-04-2011 om 11:48

Voor velen

Voor Kaatje en de kinderen, maar ook voor de ouders van het klasgenootje van mijn dochter die vandaag horen of hun meisje nog een kans heeft.....en natuurlijk voor alle betrokkenen in Alphen.

Familie heksenvet

Kaarsje voor Kaatje en kinderen. Sterkte vandaag!

Familie heksenvet

Voor jullie een dikke kaars vandaag. Zo'n dag die niet zo'n lading had moeten hebben...

Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:10

Heksenvetjes

Een dikke kaars vol kracht voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:11

Rembrand

Een kaars vol hoop voor jouw andere schoonzusje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:12

Notje

Daar zet ik een kaarsje naast! Een kaars vol hoop voor dat wondertje...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.