Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:12

Fio

Ook een kaars vol hoop voor het klasgenootje van jouw dochter... Hopelijk heeft ze nog een kans!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:15

Alphen

Onvoorstelbaar wat daar zich afgespeeld heeft in het winkelcentrum. Een kaars vol kracht voor de slachtoffers en hun nabestaanden en iedereen die het meegemaakt heeft... Ook een kaarsje voor de ouders van de dader, het zal je kind maar zijn die zoveel leed veroorzaakt heeft...

Petr@

Petr@

11-04-2011 om 21:27

Knevel

Kaarsje voor jou en jouw gezin...

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

11-04-2011 om 21:35

Nogmaals dank

voor de kaarsjes voor mijn vriendin, die op een wel erg snelle manier hebben gewerkt : het bleek een echo-fout geweest te zijn en nu ziet alles er heel goed uit! Nog maar een nieuwe kaars van hoop dus dat de komende 7 maanden gewoon vlekkeloos gaan verlopen.
En daarnaast ook een grote kaars voor de schoonzus van Notje!

Rembrand

Rembrand

11-04-2011 om 23:03

Heksenvetjes

Deze dag is al weer bijna voorbij. Ook al post ik laat, ik heb aan jullie gedacht.
Dikke knuffel.
M.

Rembrand

Rembrand

11-04-2011 om 23:04

Moeder schoonzusje

Het ziet er echt niet goed uit voor haar. De verdenking van ovariumkanker in vergevorderd stadium is zo goed als zeker. Ik heb het zo met mijn schoonzus te doen.
M.

mijk

mijk

12-04-2011 om 13:15

Een kaarsje

voor vincent!

Dag vent

Mijk

Fiorucci

Fiorucci

12-04-2011 om 13:54

Klasgenootje

Je wordt niet meer beter....in gedachten ben ik bij jullie....

Petr@

Petr@

12-04-2011 om 16:05

Vincent*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

12-04-2011 om 16:10

Dankjewel en een kaarsje voor...

Heel erg dankjewel voor de kaarsjes, voor het denken aan ons! We hebben er een goede dag van gemaakt, samen-samen, gelukkig deed het zonnetje ook z'n best.

Een kaarsje voor Vincent...mooi kind.

Asa Torell

Asa Torell

12-04-2011 om 20:16

Fiorucci

Wat vreselijk toch! Dat het toch zo moet gaan aflopen. Een grote kaars voor het meisje en haar familie.

Asa Torell

Asa Torell

12-04-2011 om 20:18

Kaars voor vincent

dat bijzondere jongetje, en voor zijn ouders, zus en broertje.

Asa Torell

Asa Torell

12-04-2011 om 20:22

K.heksenvet

Ook nog een te late kaars voor Bas! Ik denk vaak aan jullie.

Vincent

Een kaarsje voor Vincent en zijn familie!

Fiorucci

Wat verdrietig! Een kaarsje voor het klasgenootje en haar familie, maar ook voor de rest van de klas. Dat moet zo'n impact hebben op alle kinderen om haar heen.

Voor kaatje

Een kaars voor jou - wat staan je berichten me nog helder voor ogen.... wat een gemis toch.... ik had laatst je cd nog in handen.... is gewoon zo waardevol....
liefs

Voor vincent

Gewoon stil.... ik zie nog het eerste berichtje van je voor me, Mayte, hier op Ouders Online. Niet te geloven wat jullie allemaal doorgemaakt hebben.
Voor altijd in gedachten....
liefs

Kaarsje voor vincent*

Dapper jochie. En ook een kaars voor zijn ouders, broertje en zusje natuurlijk.

mirreke

mirreke

13-04-2011 om 09:47

Ja, vincent

Ik heb precies hetzelfde als iemand (kaatje?) hierboven, sommige berichtjes zijn op m'n netvlies gebrand en kan ik zo weer terughalen. Ook het indrukwekkende verhaal van Vincent heeft me erg veel gedaan.
een mooi kaarsje voor een mooi jongetje...

Fiorucci

Fiorucci

13-04-2011 om 12:57

Kaarsjes

Voor kinderen die gemist worden, voor zieke kinderen, voor F....

Mickey

Mickey

13-04-2011 om 16:02 Topicstarter

Voor bas en voor vincent, en nog veel meer

Ja, de verhalen van Bas en Vincent hebben ook hier diepe indruk gemaakt. Een kaarsje voor hun gezinnen.

Ook eentje voor mijn mama, die 8 april haar 73e verjaardag gevierd zou hebben. Alleen is ze er al ruim 11 jaar niet meer.

En een grote voor de onvoorstelbare ellende die een verwarde knul in Alphen heeft aangericht...

Gerdina

Gerdina

13-04-2011 om 20:25

Kaatje en mayte

Een beetje laat berichtje maar ook hier is aan jullie gedacht!

Janeway

Janeway

13-04-2011 om 21:04

Voor juf hannah

Juf Hannah gaf les op de basisschool van onze kinderen en is in Alphen getroffen. Ze is ernstig gewond.. Hier thuis wordt vaak aan haar gedacht

Vincent

een kaars voor jou!

Fio

wat een verdrietig bericht van het klasgenootje, een kaars voor haar en jullie allemaal..!

Petr@

Petr@

14-04-2011 om 09:27

Twee kaarsjes

voor het 15-jarige meisje en de motoragent die gisteravond niet meer thuis mochten komen in Baflo. Een kaars vol kracht voor degene die hen moeten missen...

Petr@

Petr@

14-04-2011 om 09:31

Fio

Nog maar eens een kaarsje voor het klasgenootje, wat een verschrikkelijk bericht dat je dan als ouders krijgt, dat je kind niet meer beter wordt...

liefs,
Petr@

Jip

Jip

14-04-2011 om 09:35

Tijmen

Maandag de helicopter wel gehoord. Vandaag las ik het in de krant, bijna 4 en je bent er niet meer.
Een kaarsje voor je papa, mama en zus en iedereen die jou moet missen!

Fiorucci

Fiorucci

14-04-2011 om 12:45

Dank

Wat lief van jullie, met mijn dochter gaat het wel goed, ze schrok wel toen ze hoorde dat haar klasgenoot niet meer beter wordt, maar we verwachtten het al.
Ik hoop maar dat klasgenootje zonder al te veel ellende rustig kan overlijden, als de tijd daar is....

hkh

hkh

14-04-2011 om 12:52

Kaarsje voor vriendin

een kaarsje voor een vriendin van mijn zus die vrijdagnacht nb aan het begin van haar vrijgezellenavond, in het bijzijn van mijn zus en nog veel meer vriendinnen een hersenbloeding heeft gekregen en 4 uur later is overleden. Zij zou bijna gaan trouwen en laat een dochtertje van 3,5 jaar achter en haar aanstaande man. geen woorden voor en tegelijkertijd zo trots dat ik haar kende en zo trots op mijn zusje, het valt niet mee om dit mee te maken maar wat staan er een stel sterke vrouwen klaar om de directe nabestaanden door deze regelweek heen te slepen. Niets dan respect..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.