Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

04-04-2011 om 11:04

Schoonzus

Over ongeveer een half uur gaat de rest van haar schildklier eruit.........
En dan het nare traject wat ze ingaat zonder schildklier. Over vijf weken krijgt ze "de slok'( radioactief jodium), en dan afwachten of het daarbij zal blijven.
M.

Jessy69

Jessy69

04-04-2011 om 13:11

En wij

gaan vanmiddag naar huis!

Meiden, bedankt voor d elieve berichtjes en vooral alle e-kaarten!!! We hebben nu in totaal 116 kaarten gekregen. Verpleding had nog nooit een kind gezien die in zo'n korte tijd zoveel kaarten had gehad!

Monet

Monet

04-04-2011 om 16:00

Ach ach, lieve t

De uitslagen waren toch niet zoals je zo graag had gezien! Heeeeeeel veel sterkte met alles nu!
Dikke knuffel en een prachtige kaars voor jou!

Fiorucci

Fiorucci

04-04-2011 om 18:29

K*tkanker.....

Kaarsje voor de klasgenoot van mijn dochter, je zit midden in een chemokuur en hebt net zelf weer een knobbel gevonden...sterkte morgen als je wordt geopereerd.....

Ach nee toch! kaars erbij voor klasgenoot van fio's dochter

Néé toch... Een dikke kaars erbij. Dit moest echt niet mogen...

Voor een vriend van mijn dochter

gistermiddag is hij op 13 jarige leeftijd om het leven gekomen (geschept door een vrachtwagen).
zo jong......

Puck

Puck

05-04-2011 om 09:18

Ook een mooie kaars

Voor de vriend van de dochter van Ingmyr. Mijn kind kende de jongen zijdelings, ze fietsten wel eens in dezelfde groep naar huis.
Een kaars voor alle betrokkenen, zijn ouders, de meisjes met wie hij samen naar huis fietste en die de klap gehoord hebben, alle kinderen die er daarna op weg naar huis langs fietsten en ook getuige zijn geweest van dit drama, de vrachtwagenchauffeur.
Zo jong, zo oneerlijk....

ishtar

ishtar

05-04-2011 om 10:42

O griezels, ing!

Wat erg!
En S is net begonnen om zelf (met klasgenootje) te gaan fietsen. Naar plaats verderop. Gelukkig langs rustige wegen, maar het zal je gebeuren....
Dikke kaars ernaast, voor alle betrokkenen

Zelazny

Een kaars voor jullie allemaal! Eindelijk zekerheid na zo'n moeilijke periode, maar op deze manier is het wel heel erg moeilijk!
Een mooie kaars!

Rembrand

Een kaars ook voor jullie, speciaal voor je schoonzus en haar gezin!

Fiorucci

Pfff... wat een angst!! Een kaars voor de klasgenoot van je dochter maar ook voor haar en de rest van de klas! wat zal dit een impact hebben...

Ingmyr

Ik las het in het regionieuws hier. Alweer een kind overleden, zo veel de laatste tijd! Zo intens verdrietig.
Wat een immens verdriet! Natuurlijk een kaars voor de jongen en zijn familie, de vrachtwagenchauffeur maar ook voor je dochter!!

Voor iedereen

hier die het hard nodig heeft. Een zee van kaarsjes om je aan te warmen, een lichtje in het donker...

Jessy69

Jessy69

05-04-2011 om 13:38

Jeetje ing

wat een heftig nieuws! Ik zet er een mooie kaars bij!

Fiorucci

Fiorucci

05-04-2011 om 17:59

Ingmyr

Ach toch wat een ellende.....

Fiorucci

Fiorucci

05-04-2011 om 18:00

Klasgenoot dochter

De kans op herstel wordt akelig klein geacht hoorde ik vandaag....het is werkelijk ongelofelijk....

Fiorucci

Zet ook voor jullie een kaars neer.....naast alle andere mooie kaarsen die branden voor iedereen

Asa Torell

Asa Torell

05-04-2011 om 20:55

Twee kaarsen erbij

voor de klasgenoot van Fiorucci's dochter, en voor Ingmyr en iedereen uit de omgeving van de verongelukte jongen. Wat een vreselijke berichten!

En nog meer kaarsen

voor de vader van mijn vriendin die veel te snel aan de K* ziekte is overleden.....

Voor de mijn groep op het werk waar van de 6 bewoners zondag een is overleden en een ander slecht ligt....

kan het soms even niet meer bevatten en speelt alles van 4 mnd geleden weer voor mijn ogen af....

Ingmyr

een grote voor jou lieve ing omdat je hem ook gewoon nog zo nodig hebt.

Voor ing en fiorucci

een kaars met veeeeeeeel warmte!

T.

T.

06-04-2011 om 00:43

Dank jullie wel

Die kaarsjes doen goed tussen al het rotnieuws!!
Ik zet er zelf ook een paar neer. Voor het klasgenootje van Fio's dochter, zoiets zou inderdaad niet moeten mogen. Ingmyr, voor het vriendje van je zoon, wat erg. En Rembrand, voor je schoonzus, veel sterkte! En nog eentje voor iedereen die ook wel een kaarsje kan gebruiken.

Lieve t

Nog een kaarsje voor jou aan. Omdat ik te goed weet waar je doorheen gaat en omdat ik veel te ver weg woon

Lieve dappere t.

een hele mooie kaars en een hele dikke knuffel. Wat is dit sjitterdesjit zeg. Je bent in mijn gedachten.

liefs van Purk

Voor melanie

omdat ik gewoon even aan je moet denken

Fiorucci

Fiorucci

07-04-2011 om 19:05

Klasgenootje

Ik weet niet of je het gaat redden meissie....de kans wordt wel heel klein nu.....kaarsje voor jou en je familie.

Kaarsje

.... ernaast!!

Voor s..... voor vandaag!

Als je benen verbrand zijn en het verband moet eraf, dan is dat met recht een pijnlijk en vervelend moment. En spannend, omdat het afwachten is hoe 'goed' het eruit ziet daaronder.
Dus.... een kaarsje voor S van Jessy vandaag!!

ishtar

ishtar

08-04-2011 om 10:16

Daar zet ik er een naast, geerke

en ik hoop dat het goed nieuws is dat jullie vandaag horen, Jessy en S!

Ari69

Ari69

08-04-2011 om 10:44

En ik ook!

Ik hoop dat het er mooi uitziet zonder littekens, S!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.