Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rembrand

gat**derrie, die rotziekte! Sterkte voor jouw schoonzus, maar ook voor jullie allemaal die met haar meeleven...

(en jouw man, die net geopereerd is)

Petr@

Petr@

30-03-2011 om 20:37

Geerke

Ik zet er een kaarsje naast voor S...
Hoe gaat het nu met haar?

Petr@

Petr@

30-03-2011 om 20:38

Asa

Een dikke kaars vol hoop voor jouw vriendin...

liefs,
Petr@

Petr@

Hoi Petra, ik was vandaag even bij haar in het ziekenhuis. Z ehad nu wat minder pijn. Pas volgende week vrijdag kunnen ze een beetje zien of ze er zonder blijvende schade vanaf komt. Jessy schrijft af en toe wat in het spotterskv.
Liefs

Oproep om een gratis kaartje te sturen

S (10 jaar), dochter van Jessy, ligt met verbrande benen (kokend water) in het ziekenhuis.
Oproep: als iemand haar een kaartje wil sturen, het kan gratis via de site van het ziekenhuis!!
www.rkz.nl
Afbeelding kiezen, aangeven dat het voor S op de kinderafdeling kamer 313 is (volgens mij wil Jessy niet de volledige naam van haar dochter hier neerzetten). Komt het helemaal goed (gaat met de interne post) en het kost niks, alleen 1 minuutje tijd.
Kunnen ze lekker de muren met kaarten behangen!!!!

Niny

Niny

31-03-2011 om 14:14

Geerke

Hoi Geerke,
Wat een leuk idee, ik heb meteen een kaartje gestuurd!
Niny

Petr@

Petr@

31-03-2011 om 14:52

Geerke

Goed idee, kaartje is verstuurd!

Rembrand

Rembrand

31-03-2011 om 19:06

Nog een kaartje.

En nu maar hopen dat er geen andere S op kamer 313 ligt
M.

NaShA

NaShA

31-03-2011 om 20:46

Gedaan!

goed idee...

Mama_Lynn

Mama_Lynn

31-03-2011 om 20:53

Voor s.

Voor S. en je papa en mama en grote broer. We denken aan je lieve meid en dat je maar heel, heel veel kaartjes mag krijgen

Mama_Lynn

Asa Torell

Asa Torell

31-03-2011 om 22:03

Kaars voor iedereen op het forum

die er op het moment even helemaal doorheen zit. Hopelijk krijgen jullie gauw weer wat meer lucht!

Nee er liggen geen andere patienten op de kamer, Rembrand. Jessy mag wel bij haar slapen.
Jessy zet af en toe een update in het spotterskv.

Jessy69

Jessy69

31-03-2011 om 22:38

Wat lief

dat jullie allemaal een kaart willen sturen naar een meisje die jullie niet kennen!
Vandaag had ze een iets mindere dag, vermoedelijk is ze van de pijnstilling erg beroerd. Hopelijk morgen beter. De wonden lijken wel goed te genezen, maar dat blijft nog even afwachten.

Fiorucci

Fiorucci

01-04-2011 om 08:38

Jessy

Gestuurd,kleine moeite, ik wens haar veel kaarten en een goed herstel!

Sascha2

Sascha2

01-04-2011 om 13:22

Ook gedaan

Geerke, wat een mooi initiatief! Kaartje is onderweg

Petr@

Petr@

01-04-2011 om 15:45

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-04-2011 om 15:45

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

oregano

oregano

01-04-2011 om 19:09

Jessy,

ook kaartje gestuurd, wens haar een voorspoedig herstel, sterkte.
Oregano

Petr@

Petr@

02-04-2011 om 09:28

Zelazny

Ik heb gehoopt en gebeden voor een betere afloop dan deze. Een kaars vol kracht voor jouw neefje en zijn oma...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-04-2011 om 09:30

Heidi

Een kaars vol kracht voor jou en jouw gezin op deze dag die je als moeder hoopt nooit mee te hoeven maken, maar die voor jullie realiteit is... Ik denk aan jullie...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

02-04-2011 om 10:00

Heidi

Een mooie stoere kaars voor jouw zoon die jullie vandaag naar zijn laatste rustplaats brengen.

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2011 om 11:07

Heidi

Sterkte vandaag, wat een zware dag, met die tegenstrijdige zonnestralen....

Voor heidi

Een kaars voor jullie omdat vandaag een zware dag is. Denk aan jullie xx

Voor s

Omdat ik je zo onwijs dapper vind!!!!!!!
Gratis kaartje sturen naar S? www.rkz.nl

Heidi

Moet de hele dag aan jullie denken. Een brok in mijn keel; zo intens verdrietig en zo onmenselijk moeilijk... Echt definitief afscheid nemen van het lichaam van jullie zoon...
Heel veel sterkte, er wordt aan jullie gedacht!

Heidi

Ik kom hier eigenlijk nooit, maar ik voelde een sterke drang om toch even te lezen....
Heidi, meid, ik heb je wel eens ontmoet in een heel andere context, maar wat een afschuwelijk leed is je overkomen! Ik wens je alle kracht toe om dit verlies te boven te komen.

Dorry

Even hier ook een update van jessy

Omdat ik zag dat er hier ook veel kaartjes zijn verstuurd naar S van Jessy zet ik hier ook even een update op jessy's verzoek.

Onze bikkel doet het goed! Ze is eigenlijk weer de oude. Onwijs vrolijk en gezellig en ze heeft haar vrijheid in de rolstoel ontdekt. Ze rolt zelf over de afdeling, speelt met andere kinderen en vermaakt zichzelf prima zo! Vanmiddag heeft ze iedereen versteld doen staan door een rondje over de hele afdeling te lopen achter haar rollator. Ze loopt steeds mooier, waggelt minder en gaat steeds rechterop lopen. Een topper is ze!

Ik steek ook nog even een kaarsje vol beterschap voor haar aan

Asa Torell

Asa Torell

03-04-2011 om 21:01

Zelazny

Ach wat vreselijk. Ik dacht van de week nog aan hem toen ik over een vermiste man uit Amsterdam las, die verdronken was gevonden. Wat erg dat het nu voor jullie daar ook op uit moest komen.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal, en speciaal voor je neefje en zijn oma.

Kaarsje voor mijn vriendin

Lieve T, een kaarsje om de spannende momenten door te komen tot je de uitslag krijgt. Ik hoop zo met je mee dat die uitslag meevalt!

Sancy

Sancy

04-04-2011 om 09:47

Kaarsje

Voor T. Hopelijk valt het mee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.