Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Barry, de man van een verre vriendin

Ze is nu alleen met haar 5 jarige zoontje en haar 8 maanden oude baby. Haar man heeft zichzelf van het leven beroofd na jarenlange worsteling met depressiviteit.
Wat een drama.

Kaarsje

een klein kaarsje voor mezelf;
zoonlief moet zo naar de schoolverpleegkundige, moest daar zo'n (verschrikkelijk suggestief) 'zo ben ik-gezondheidspaspoort' voor invullen.
Begint leuk: Ik ben thuis: de enige, jongste, oudste of ertussenin. En dat vind ik leuk, gewoon of vervelend. Auw!!
En natuurlijk de vraag; 'hebben er sinds het laatste bezoek aan het consultatiebureau nog ingrijpende gebeurtenissen plaatsgevonden? En zo ja wat? En heeft uw kind hier ook last van? En hoe merkt u dat? Blablabla...
Ik heb vandaag zo géén zin in dit soort gesprekken. Bah!
Daarom, kaarsje voor mezelf.

ishtar

ishtar

25-01-2011 om 09:56

Heli

kaarsje ernaast! Confronterend hoor, zulke gesprekken!

Petr@

Petr@

25-01-2011 om 11:09

Heli

Dikke kaars voor jou. Kan mij zo voorstellen dat je daar geen zin in hebt!

liefs,
Petr@

kien

kien

25-01-2011 om 22:29

Bah, heli

Kan ik me helemaal voorstellen. Maar het hoeft niet hoor! Als je er geen zin in hebt praat je er lekker niet over. Dit soort vragen zijn misschien handig als iemand zelf niet in de gaten heeft wat het met haar kind doet. Maar dat geldt absoluut niet voor jou. Jij weet precies hoe het met hem is en bedenkt zelf wel wat er nodig is om hem te helpen!
Sterkte! Ik brand een kaarsje voor je.

Kien

soepstengel

soepstengel

26-01-2011 om 13:38

Ach heli....wat raakt het me

je berichtje, ik hoop dat je je goed door het gesprek hebt geworsteld.
Een kaars voor jou en je mannetje wat je zo mist.

Petr@

Petr@

27-01-2011 om 13:28

Kaarsje

Een kaarsje voor mijn jongste zoon. Hij zit zo met zichzelf in de knoop dat hij een paar dagen weg wil. Vanavond breng ik hem dus voor een paar dagen naar oma. Hopelijk brengt dat een beetje rust in z'n hoofd...

Puck

Puck

27-01-2011 om 13:45

Petr@

Van mij een kaarsje voor jou en je jongste. Omdat jongste zo in de knoop zit en omdat jij je daar zo machteloos bij voelt. Ik hoop dat hij bij oma weer een beetje tot zichzelf kan komen.

Twee mooie kaarsen, een blauwe en een rose

Een mooie blauwe voor de jongste zoon van Petr@, jochie toch, ik hoop zo dat je met je gevoelens raadt weet en dat je de voor jou juiste weg mag vinden.
Een mooie warmroze kaars voor Petr@, zo'n lieve en dappere moeder, die haar zoon loslaat in de hoop dat hij vindt wat hij zoekt. Veel sterkte, lieve Petr@.

knuffel van Purk

Fiorucci

Fiorucci

27-01-2011 om 14:41

Mirco

Ik lees net dat het duitse 11-jarige jongetje is gevonden....eindelijk duidelijkheid voor zijn ouders.
Kaarsje voor Mirco en zijn ouders. En wat wrang om te lezen,als je zelf morgen de verjaardag van je 11jarige dochter viert....

Hibiscus

Hibiscus

27-01-2011 om 15:28

Ook voor mirco

Ik las het ook net. Ik moest nog vaak aan hem denken vroeg me af of hij ooit gevonden zou worden. Veel sterkte voor de ouders.

Hibiscus

Voor petr@zoon

en voor jou zelf natuurlijk. Ik begrijp dat je zoon het moeilijk heeft (en jij dus ook). Sterkte meid!

Voor petr@'s zoon

Ook van mij een lichtje erbij. Soms valt het echt even niet mee, dat leven en dat nadenken.

Ach petr@

Sterkte!

Petr@

Petr@

28-01-2011 om 17:57

Lief!

Dank jullie wel, doet mij goed...

Petr@

Petr@

28-01-2011 om 18:20

Anna

Op deze koude, maar zonnige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Heli

Een kaars voor jullie allemaal, maar vooral voor jouzelf..! Zo confronterend die vragenlijsten ..
Liefs!

Petr@

altijd zo begaan met anderen en nu zelf een kaarsje, ik zet er een grote naast, voor jouw zoon (dat hij zich beter gaat voelen) en voor jou, dat jij de rust terugvindt om er weer tegenaan te kunnen..

PS mijn zus doet een opleiding integratieve kindertherapie (bijna klaar), als ik haar zo hoor, is ze heel enthousiast, vooral omdat ze zoveel kinderen kan helpen zich beter te voelen..

Ik bedoel dit niet als reclamepraatje of om mijn zus te promoten (ik weet ook niet waar je woont) maar je kunt misschien eens informeren of googlen? (het kan zijn dat er al allerlei hulp is, negeer mijn bemoeienissen dan maar..)

Sterkte in elk geval!

Sancy

Sancy

29-01-2011 om 13:32

Mien*

Een dikke kaars voor jou, omdat je altijd zo begaan bent met anderen. Lief!

knevel

knevel

30-01-2011 om 13:05

Voor daan

Lieve Daan, een kaarsje voor jou en je moeder. Met bijna tranen in mijn ogen las ik je verhaal in de Vriendin....

knevel

knevel

30-01-2011 om 13:06

Voor petr@zoon

en voor Petr@ natuurlijk. Twee kaarsjes , in de hoop dat het na een paar dagen wat rustiger is geworden...

Sterkte! liefs knevel

SjaanBanaan

SjaanBanaan

30-01-2011 om 17:37

Voor onze dierenarts

Een verschrikkelijk aardige man die op een verschrikkelijke manier aan zijn einde is gekomen, en waarvan zijn zoon van betrokkenheid verdacht wordt.

Wat een drama voor alle betrokken. Ben er al het hele weekend stuk van.

Polly Shearman

Polly Shearman

30-01-2011 om 22:08

Petr@

Voor jou een kaars, en voor je zoon......

het komt wel goed, schatje....

Wilma

Wilma

31-01-2011 om 10:50

Petr@

Sterkte meis, 'k hoop dat 't inderdaad de rust brengt voor je zoon die hij zoekt.

Dikke knuf,

Wilma

Wilma

Wilma

31-01-2011 om 10:53

Heli, was 't gesprek uit te houden?

Bleh, zulke dingen kosten zóveel energie, dat kan een buitenstaander zich niet voorstellen. Ik hoop zo dat je een fijn persoon tegenover je had !!

Bij mij ligt het nógsteeds aan m'n bui hoe ik reageer. Zowel met de persoonlijke dingen als met het invullen van zo'n formulier. Soms prop ik er gewoon bij dat mijn eerst overleden is. Of (als ik helemaal baldadig ben) een volgend keuzevakje maken "Eigenlijk de middelste, maar aangezien de oudste overleden is, nu de oudste". En dan zie je zo iemand verschieten als die 't aan 't lezen is. Niet dat ik wil dat ze verschieten, maar soms mogen ze er wel even (eh, láng) bést bij stilstaan dat 't soms ook ánders is.

Sterkte in elk geval, hoop dat je er al van bijgekomen bent!

Groetjes,
Wilma

jippa

jippa

31-01-2011 om 10:59

Voor mick

Ik hoop dat de ingreep niet tegenviel. En dit kaarsje is voor jou, omdat je dat wel kunt gebruiken en omdat je altijd aan anderen denkt.
sisje J

Fiorucci

Fiorucci

31-01-2011 om 11:10

Voor mick

Ben bij je in gedachten!
XX

Sancy

Sancy

31-01-2011 om 12:02

Mick

Hoop dat het is meegevallen! Dikke kaars voor jou.

Minet

Minet

31-01-2011 om 16:01

Mickey

OOk hier een dikke kaars voor jou! Hopelijk is het meegevallen vandaag, veel beterschap en kom maar snel weer naar huis!

Gerdina

Gerdina

31-01-2011 om 17:18

Mickey

Ook hier wordt aan je gedacht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.