Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mickey

Mickey

15-01-2011 om 00:31 Topicstarter

Berber

Wat fijn dat je tijgers weer thuis zijn. En ik duim met je mee dat de virussen voortaan een paar deuren verderop gaan!

oregano

oregano

16-01-2011 om 15:08

Berber, dan dikkie dik maar digitaal

http://kaartenstraat.blogspot.com/2010/11/weer-een-dikkie-dik.html
Dit was een vd twee kaartjes die ik had gestuurd, op woensdag. Dus bij deze dan maar hier:
Beterschap voor de 2 dappere mannetjes!
Liefs Oregano

Martijn* en wilma

...ik droomde zomaar veel geel vannacht, en wat was dat mooi! Bijna een week later zet ik hier nog een stralend gele kaars voor jullie neer.

Liefs, Beertje(s)

Een grote fakkel

met veel kracht, geloof, hoop, warmte, liefde, troost en meer... voor ieder die het zo goed gebruiken kan. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Ansulina

Ansulina

17-01-2011 om 09:57

Voor mijn lieve schoonzusje

Die vandaag geopereerd word aan borstkanker.
Lieve M we denken aan jou en J

louise

louise

17-01-2011 om 13:39

Voor een 8-jarig jongetje

ik hoorde van mijn moeder dat bij haar in het dorp vorige week een jongetje van 8 heel plotseling is overleden. Een virus dat op zijn hart is geslagen, dacht mijn moeder gehoord te hebben, is de oorzaak.
Heel veel sterkte voor de rest van de familie.
Ik weet niet wat het is maar het overlijden van een jong kind komt bij mij altijd heel erg hard aan. Die hebben nog zo'n leven voor zich.

plok

plok

17-01-2011 om 13:42

Voor mijn moeder

Voor mijn moeder die zo'n verdriet heeft dat mijn broer en schoonzus haar alleen maar zien als oppas en haar niet zo heel erg aardig behandelen. Oude gevoelens komen bij mijn moeder weer boven: hoe haar moeder haar altijd heeft laten voelen dat zij een "moetje" was en zonder haar had mijn oma niet in een verplicht huwelijk gezeten. Naar hoor, je zo ongewenst voelen.

elinde

elinde

17-01-2011 om 16:24

Plok

je berichtje raakt mij. ik kan er nooit zo over uit dat mensen zoiets doen. ik zie het aan mijn zus die mijn ouders heeft verstoten. ongeloof!!
ik laat daarentegen juist altijd op en top merken dat ik superblij ben met mijn ouders en veel van ze houdt.
een kaarsje voor je moeder!!

plok

plok

17-01-2011 om 18:33

Elinde

Dankjewel voor je kaarsje. Ik merk ook dat het mij veel meer doet dan ik had gedacht. Mijn broer heeft wel contact met haar maar op een kille, verwijtende manier zonder zich in te leven in het feit dat mijn ouders boven de 75 zijn en niet meer altijd de puf hebben te passen op zijn kinderen (7-9). Ik weet niet goed wat ik daar in kan betekenen, niet veel ben ik bang, mijn broer en vooral mijn schoonzusje kennende. En dat bij mijn moeder daardoor dingen bovenkomen waarvan zij dacht dat ze er overheen was. Mijn zusje en ik hebben het gevoel dat wij dus het gedrag van mijn broer moeten compenseen.
Go mama, you rock!
Jij ook sterkte, pff, lastig als het hele contact verbroken is!

Een warm kaarsje...

...voor groot-omi, de oma van mijn man. Al heel lang dement en in een verzorgingshuis. De laatste tijd was ze al meer en meer aan het slapen... maar even wakker toch gelijk vrolijk. Ons meisje speelde graag spelletjes met haar, zover dat ging (de laatste tijd helemaal niet meer). Nu heeft ze een beroerte gehad en is eenzijdig verlamt. Ze schreeuwt en krijgt morfine...
Een warm kaarsje voor haar, dat het geen lang lijden wordt.

Liefs, Beertje(s)

Niny

Niny

17-01-2011 om 22:32

Plok

Je berichtje raakt me Plok, wat sneu!
Een hartelijke groet, ook voor je moeder, van
Niny

Peetje

Peetje

18-01-2011 om 11:30

Voor j

de voormalige buurjongen en vriend van mijn man, die vandaag begraven wordt. En ook kaarsjes voor zijn vrouw en 3 kinderen, wat zullen ze hem missen.
En een kleintje voor man en mijzelf zodat we elkaar vanavond tot steun kunnen zijn omdat we beiden op een begrafenis zijn, maar niet samen.
En als ik toch bezig ben; ook voor zoon, die het helemaal niet makkelijk heeft maar zo'n lieve knul en doorzetter is. Wat heb ik bewondering voor hem en wat hoop ik dat zichzelf durft (en kan) blijven.

Voor beertje

en haar familie om de zorgen om groot omi..wat triest..!

Sterkte en liefs!

Meelever

Meelever

18-01-2011 om 20:19

Een kaarsje voor

mijn schoonzus. De kanker blijkt defintief terug. Geen redding meer mogelijk. Misschien nog wat verlenging. We zijn zo verdrietig.....

Puck

Puck

19-01-2011 om 09:26

Voor g

Nog iedere keer weer zorgen om je vader. Bah! Een mooie kaars van hoop dat het toch weer beter zal gaan.

Kaarsje voor groot-omi

Dank je wel Mien! Vandaag zet ik een nieuw kaarsje neer, een grote met dikke pit... als extra lichtje op haar weg. Gisteravond half 7 is groot-oma, toch nog sneller dan gedacht maar gelukkig rustig door de morfine, ingeslapen. Ze was de laatste van de 'oude' generatie, ook mijn man heeft nu geen oma's en opa's meer. Maar groot-omi mag nu, aldus onze Sanne, rustig door leven tussen de wolken, de sterren en dicht bij de maan. Rust zacht omaatje, u krijgt daarboven vast een warm welkom.

Liefs, Beertje(s)

Och beertje!

toen ik gisteren de posting schreef, toen wilde ik nog schrijven dat het te hopen was dat ze zachtjes zo inslapen..

Maar toen dacht ik..´wie weet is Beertje(´s familie) daar helemaal niet aan toe´ dus ik schrijf het maar niet..

Toch fijn dat ze zo is ingeslapen!! en toch ook verdrietig dat jullie haar moeten missen!

Een kaars voor jullie allemaal!

Beertje

Voor jullie en groot-omi een mooie kaars!

Berber

Voor jullie en de tijgers nog een kaarsje.

Mien en heli

Dank jullie, doet goed! En het is goed zo, we zijn opgelucht dat het geen lang lijden is geworden. We hadden haar de laatste jaren wel zoveel meer kwaliteit van leven gegunt, maar wat doe je daar aan. Ze bleef, ook dement, toch altijd vrolijk en vol geintjes. Omaatje was voor manlief meer moeder dan zijn eigen moeder, dus ze zal zeker gemist worden.

Ik zet er nog een kaarsje in lantaarn bij, die zeker brandt tot na dinsdag, dan is de crematie... Haar zoon, kunstenaar, en mijn man gaan samen de kist maken in de vorm van een roos (steel met bloemknop). En dan daarbij voornamelijk rozen en open amarylissen...

Liefs, Beertje(s)

Een fakkel erbij...

...voor ieder die het zo goed gebruiken kan! Dat het wat licht mag geven in het donker, kracht, hoop, moed, wijsheid, liefde, warmte en nog zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

20-01-2011 om 17:14

Beertje(s)

Gecondoleerd met groot-omi. Ik zet een kaarsje voor jullie neer voor het gemis...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-01-2011 om 17:16

Hilde

Een dikke kaars vol kracht en hoop voor jouw neef en jullie familie...

liefs,
Petr@

Kaarsje voor petr@

mooi kaarsje voor jou, om de boosheid een plaatsje te geven en kracht om goed op te komen en een weg te vinden voor je jongste zoon.

Knuffel van Purk

May

May

20-01-2011 om 20:08

Voor hilde en haar neef

Dat er maar goed nieuws mag komen!! Een hele grote kaars..

Beertje

Ik lees nu van jullie verlies, wat verdrietig, ook voor je man. Een kaarsje van mij ebij....
Wil je nog bedanken voor je lieve kaartje in december. Ik heb geen adres van je, anders had ik je beslist iets liefs terugestuurd. Knuffel xxx

Veel kaarsen [week bijna geen internet gehad]

Hier een flinke rij kaarsen voor iedereen die hier genoemd zijn afgelopen week, ik had 90% van de dag geen internet en nu heb ik even een laptop dus ik wil graag een rijtje warme kaarsjes aansteken.

Hilde

Hilde

21-01-2011 om 11:12

Iedereen

Bedankt voor de kaars. Beetje vreemd om mijn naam hiertussen te zien staan, maar het raakt me heel erg dat "vreemde" mensen deze attentie bieden.
Hilde

Petr@

Petr@

21-01-2011 om 21:23

Anna

Het derde vrijdagkaarsje van dit jaar ))

liefs,
Petr@

Hilde

een mooie kaars voor jou , je neef en de rtest van de familie jakkie als je 16 bent horen zulke dingen niet op je pad te komen.
heel veel sterkte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.