Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

10-01-2011 om 16:20

Wilma

we kennen elkaar niet, maar ik heb hier al vaker over Martijn gelezen en dit berichtje van je raakt me zo...
Heel veel sterkte voor jou en idereen die van Martijn houdt.

Gerdina

Gerdina

10-01-2011 om 16:21

Mayte*

Om een of andere reden is Vincent vaak in mijn gedachten de laatste tijd. Ik wilde je het gewoon even laten weten....

Petr@

Petr@

10-01-2011 om 19:42

Martijn*

Alvast een kaarsje voor jouw mamma omdat het zo anders had moeten gaan, 13 jaar geleden...

liefs,
Petr@

Een kaarsje voor v

Lieve V. zo jong en zo hard gevochten. Ik hoop dat het beter is zo...We zullen je allemaal missen, je was een supermeid!

Petr@

Petr@

10-01-2011 om 19:53

Peggy

Een kaars vol hoop voor jou dat jullie dit jaar nog een keer ouders mogen worden...

liefs,
Petr@

oregano

oregano

10-01-2011 om 20:42

Berber,

Is het een idee als we een kaartje sturen naar je zoontjes in het ziekenhuis?
Ik weet nog dat we dit ook gedaan hebben naar de dochter van Kaaskopje, en dit vond ik een heel goed idee toen iemand met dit voorstel kwam.
Groetjes oregano

oregano

oregano

10-01-2011 om 21:06

Berber

Even denken....volgens mij had kaaskopje toen een mailadres aangemaakt die ik gemaild heb en toen heeft ze me het adres teruggemaild, en daar zou je ook de namen bij kunnen zetten. Hoe oud zijn ze? En wat vinden ze leuk, hebben ze een favoriet? (even qua soort kaartje)

Berber, iedereen mag wel naar mij mailen

Als jij de gegevens naar mij wilt mailen, dan speel ik wel voor doorgeefluik naar iedereen die graag iets wil sturen. Jij hebt al zoveel aan je hoofd, momenteel. Ik heb overigens ook aardig de handen vol, dus gewaardeerde kaartenstuurders, het kan een half dagje duren voor je een antwoord krijgt, maar als Berber wil, kunnen we het zo regelen.
[email protected]

oregano

oregano

10-01-2011 om 21:34

Berber en kaaskopje

Ja, zo heeft kaaskopje dat gedaan. Dat heb ik gemaild en toen kreeg ik het adres. Kaaskopje als je dit leest kun jij het misschien duidelijker uitleggen?
Een mailadres met daarin je nick, bv [email protected] of [email protected] ofzoiets?
Wat zielig trouwens voor die kleine jongens...Sterkte in het ziekenhuis!

Berber

Natuurlijk, anders had ik het niet aangeboden.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-01-2011 om 01:38

Late reactie, email, o.t.

Ik zie opeens mijn naam in de titel van Oregano staan. Ik lees in dit draadje niet vaak mee.
Ik heb een secundair account aangemaakt bij mijn vaste emailadres. Dus als mijn echte [email protected] is, dan heb ik als tweede adres [email protected]. De mailtjes die daarnaar gestuurd worden komen gewoon in mijn vaste emailbox binnen. Dat vind ik handiger dan dat ik bij gmail, hotmail, e.d. apart de mail moet checken.

Voor martijn* en wilma

Zo'n akelige druildag vandaag, dat moest niet mogen. Lieve Wilma, vandaag steek ik een kaarsje voor jouw Martijn aan en in gedachten ga ik heel even met je mee naar zijn graf. Je bericht raakte me zo.

Berber

Vandaag ook weer een dubbelkaarsje voor jullie.
En mensen die me mailen: zodra Berber kans heeft gezien mij een adres toe te spelen, krijgen jullie antwoord.

oregano

oregano

11-01-2011 om 09:14

Pelle..

had ik nog niet aan gedacht, bovendien had dat dan voor mij gevoeld als opdringen, ik vond dit al best een stap om aan re bieden.

Mickey

Mickey

11-01-2011 om 09:16 Topicstarter

P, berber en wilma

Lief dinnetje P, een kaars voor je kleine nichtje, dat ze maar snel weer op mag knappen. Wát een schrik, bah!
Berber, nog eentje voor allebei je kanjers! Hopelijk gaat het inmiddels een beetje beter met ze!
En Wilma, op de verjaardag van Martijn* een mooie gele kaars!

Liefs, Mickey

Regenboogkaars

met veel gele tinten, voor de geboortedag van Martijn!

*kaartje komt er aan, ik was in de veronderstelling dat het vandaag de 10de was.... (hoezo muts?)

Pîratenkus op de wind

Wilma

Wilma

11-01-2011 om 11:48

Gele achtergrond van Ouders Online

Die past wel bij de dag van vandaag. Kreeg net een mailtje dat er ergens een prachtige regenboog te zien was vandaag, joepie.
Hier niet, hier regende 't vanmorgen zo erg dat we zometeen maar naar het kerkhof gaan als 't even droog is. De gele tulpen en de gele primula's (niet mooie bloemen vind ik, maar wél erg geel!) mee.

Lief dat Martijn zijn naam hier staat, doet me zo goed !!!
Berber, sorry, vergissing van me. Maar wel lief hoe je 't schrijft !!

Zoon van twaalf zei net dat we vanmiddag omdat het vandaag eigenlijk een verjaardag zou moeten zijn bést taart kunnen gaan eten. 'k Geloof dat we dat maar doen ...

Kus voor jullie allemaal, bedankt!

Wilma

Peetje

Peetje

11-01-2011 om 12:24

Voor mijn familie

ik zet een kaarsje voor mijn vader die gisteren jarig had moeten zijn, en een voor mijn moeder die vandaag 25 jaar geleden werd opgenomen en nooit meer thuis kwam en voor mijn broer en mij die vandaag 25 jaar geleden opeens alleen nog elkaar hadden door hun opnames.
Ik mis ze nog...

peetje

Lieve wilma,

Je weet waarom jouw berichtjes over Martijn me altijd extra raken. Als het zoveel jaar geleden anders was gelopen hadden onze gezinnen zo vreselijk veel op elkaar geleken....

Er wordt aan je gedacht!

Ingrid

Petr@

Petr@

11-01-2011 om 18:38

Martijn*

13 gele kaarsjes voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@ (o.t.)

Petr@, mijn antwoord aan jou komt als onbestelbaar retour. Kun je eventueel vanaf een ander adres mailen?

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

(¯`·._.·NashA·._.·´¯)

11-01-2011 om 23:07

1 jaar later

morgen is het 1 jaar geleden dat hier vlakbij een jongen van 8 werd doodgereden door een bus. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden heeft hiertoe geleid....Een kaars voor zijn familie en bekenden die hem zo missen....

knevel

knevel

11-01-2011 om 23:16

Voor martijn*

Op de valreep nog en kaarsje erbij, voor Martijn*. En nog een voor Wilma en de rest van de familie.

liefs knevel

Wilma

Wilma

12-01-2011 om 14:59

Day after

Wat fijn om nog wat berichtjes te zien met Martijn zijn naam erin. Doet goed op zo'n 'dag erna' als je met een kater rondloopt. Heb mezelf maar op wat tijdschriften getrakteerd bij gebrek aan kadootjes kunnen kopen voor m'n anders-toch-wel-nu-een-puber-zoon. Ook hebben we gisteravond maar frietjes gegeten, "want de jarige mag altijd kiezen wat we eten en hij had vast friet gekozen", aldus de kinderen. Ach ja ....

Ingridt, 'k weet 't, lief van je !

Groetjes,
Wilma

Martijn*

Een dag te laat, dat wel, maar een stoere puberkaars voor jou!
Voor je familie een 'day-after'-kaars. Je berichtje grijpt me aan Wilma, tijdschriften ipv kadootjes... zo verdrietig!
Een mooie kaars om jullie aan te warmen!

Berber

Voor beide tijgers een kaars! Ik lees net dat ze met sonde thuiskomen. Pfff. Voor jullie ook een kaars! Om weer bij te komen van dit "ziekenhuisavontuur".

Peetje

Een hele grote kaars voor jou en je broer!

Peetje

Peetje

12-01-2011 om 19:47

En nog twee kaarsen

Eén kaars voor mijn hele goede vriendin wiens zus een paar maanden geleden is overleden en die nu afscheid moet nemen van haar vader...
En de andere voor haar vader, dat hij in vrede mag overgaan.

Peetje

Heli; dankje voor je berichtje, ik begin gewoon weer te huilen omdat ik 'gezien' word.

kien

kien

12-01-2011 om 22:10

Berber

Fijn dat jullie weer thuis zijn, maar ook veel sterkte voor jullie voor de intensieve tijd die voor jullie ligt. Hoop dat je jongens snel weer opknappen en jullie een grote berg kracht krijgen!

Kien

Petr@

Petr@

14-01-2011 om 19:29

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.