Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

06-01-2011 om 17:51

Voor beide tijgers van berber

Dat ze maar weer snel thuis zijn!!

Liefs

Mickey

Mickey

06-01-2011 om 19:22 Topicstarter

Berber

Jeetje, allebei? Dat is dikke stress voor jullie! Ik zet een kaars in je rijtje erbij, dat ze maar weer snel samen met hun broer kattekwaad uithalen. Beterschap!!

O, berber..!

wat een ellende, ik steek een dubbele kaars aan voor jouw tijgers!

Ansulina

Ansulina

06-01-2011 om 20:07

Voor mijn lieve schoonzusje

waarbij borstkanker geconstateerd is.lieve M en J veel liefs van ons.

Ansulina

Ansulina

06-01-2011 om 20:09

Voor jamie

Lieve kleine man je foto staat bij ons op de kast.J heeft hem daar neer gezet en daar hoort hij ook.we missen je .

Ansulina

Ansulina

06-01-2011 om 20:10

Voor chanty

Het zit je ook niet mee he?liefs van ons

Voor berber

wat moeilijk om zo heen en weer te rennen tussen je kindjes heel veel sterkte en pas ook eenbeetje op jezelf!!

Asa Torell

Asa Torell

06-01-2011 om 21:57

Bah bah berber

wat akelig. Ik duim hier dat je jongens heeeeel snel weer opknappen!

Rembrand

Rembrand

06-01-2011 om 23:45

Berber

Wat een narigheid meis !
Ze kunnen zo benauwd zijn van de rottige RS virus.
Een dikke knuf vanuit hier.
M.

Mariska

Mariska

07-01-2011 om 10:27

Berber

je beiden tijgers ziek en in het ziekenhuis en nu ook je moeder ziek... Arghhhhh.... Kappuh nou! STERKTE! X

Berber

Twee kaarsen erbij in je rij. Ook hier wordt aan jullie gedacht, sterkte!

Fiorucci

Fiorucci

07-01-2011 om 11:53

Berber

He meis wat een zorgen....heel veel sterkte en beterschap!!!

Mama met pijn

Wat verdrietig en dapper dat je dit schrijft. Ik vind het zelf persoonlijk heel fijn als ik de naam van mijn zoon zie staan. Toch is het noemen van namen door mensen niet automatisch een feit dat jouw kind niet belangrijk is. Dit keer las ik de naam van mijn eigen zoon, Mooi maar als hij niet genoemd wordt is het ook goed! Het zegt namelijk niets over zijn bestaansrecht! Het is mijn kind en niet meer of minder belangrijk dan een ander kind. Ik gun het je dat ook jij het ooit zo gaat voelen.

Ach berber

Jakkie. Nou voor jou een vette kaars en voor je kindjes ook uiteraard!

Petr@

Petr@

07-01-2011 om 20:51

Anna

Op deze druilerige dag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-01-2011 om 20:51

Berber

Een kaarsje vol hoop voor jouw andere tijger... Hopelijk ligt hij ook snel weer in zijn eigen bedje!

liefs,
Petr@

oregano

oregano

08-01-2011 om 14:08

Berber, heel veel sterkte

en beterschap voor je zoontjes....Wat erg voor ze, ik leef met jullie mee.

Tirza G.

Tirza G.

08-01-2011 om 23:51

Oooooooooo

Joh! Wat erg Berbertje! Heel veel sterkte voor jou en je mannen!

Tirza

Mama met pijn

Een kaarsje voor je pijn, voor jouw sterretje van wie je natuurlijk ook zo graag zijn of haar naam hier genoemd zou zien. Altijd heb ik het gevoel mensen tekort te doen door hun verloren dierbare niet te noemen... en toch... Hopelijk heb je al iets meer begrip, een ander gevoel gekregen door de reacties hierboven. En zal ook déze pijn bij jou in de toekomst gaan verzachten. Sterkte! al kun je met deze woorden misschien weinig tot niets.

En dank voor de reacties Wilma en Hetty. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, en daarom ben ik ook niet weer even hier, maar het doet toch weer goed te lezen dat het júllie goed doet! Ik zal niet de enige zijn die zich aangesproken voelt door het berichtje van mama met pijn, maar het kwam wel na mijn berichtje. En hoe actief je hier ook bent, er zullen altijd namen genoemd en ongenoemd worden, maar nooit bedoeld iemand dat verkeerd. Het ís en blijft moeilijk, en oh zo gevoelig...

Was dit de reden waarom ik weer even naar dit draadje werd 'getrokken'? Al ben ik amper nog actief hier, vergeten doe ik niet... nooit!

Nogmaals voor iedereen veel kracht, hoop, warmte, licht en meer.

Liefs, Beertje(s)

Berber

Och, wat lees ik nog... een grote dikke kaars voor je zieke kinders, jullie zelf en je oudste. Dat ze snel mogen opknappen!

Liefs, Beertje(s)

Martijn*

...bij deze nog een mooie stoere kaars, omdat je bija jarig bent!

Liefs, Beertje(s)

Kaaskopje

Kaaskopje

09-01-2011 om 03:08

Sterkte berber

Ik lees opeens wat er aan de hand is. Kun je wel een beetje rust nemen?

Fiorucci

Fiorucci

09-01-2011 om 08:09

Berber

Sterkte, dat is slopend!!Hoe gaat het vandaag met de mennekes?

Fiorucci

Fiorucci

09-01-2011 om 08:10

Martijn*

Bijna jarig, vent...stuur je mam en pap maar een zonnetje vandeweek, zal ze goed doen! Wij branden een mooie kaars voor jou!

Fladder

meid daar ga je dan vandaag. Zet 'm op en houd je taai. Het uiteindelijke doel is mooi en goed, dus veel succes en sterkte voor jou en je jongens vandaag. Oh, en natuurlijk de caafjes

liefs van Purk

Fladder

Zet 'm op! Het gaat goedkomen! Weet dat we met z'n allen aan je denken, en dat zullen we laten merken ook.

Puck

Puck

09-01-2011 om 16:58

Fladder

Ik kan alleen maar aansluiten bij wat Purk en Genista zeggen. Go girl!

Asa Torell

Asa Torell

09-01-2011 om 21:07

Fladder

Sterkte de komende tijd! Ik hoop dat het je ontzettend veel goeds gaat brengen.

Wilma

Wilma

10-01-2011 om 15:43

... zucht ...

Morgen 13 jaar geleden werd onze Martijn geboren. Vandaag 13 jaar geleden zat ie nog veilig en wel in mijn buik. Morgen zouden we taart moeten eten ...

Ik merk dat ik de afgelopen dagen een heel kort lontje had (niet in boos-zijn, maar meer in verdrietig-zijn) en merk dat ik vandaag dieper en dieper in m'n cocon kruip. Heb knallende koppijn ervan.

Wilde zó graag een mobieltje kopen met bijbehorende discussie over abonnement of beltegoed. En een taart en chips en cola ...

Maar nee, zit in plaats daarvan te speuren naar gele bloemen en zag net potverdikke ook al dat er morgen 90% kans op regen is, echt fijn (niet dus) om dan even naar het kerkhof te gaan.

Lief en fijn, Berber en Fiorucci, dat Martijn zijn naam hier vandaag al "lekker" even stond, dankjullie wel !!

Wilma (één brok zit-mezelf-in-de-weg vandaag ... )

Wilma

Wilma

10-01-2011 om 15:44

Fladder

Ik weet even niet waarvoor een kaarsje, maar 'k zie dat je er eentje kunt gebruiken. Dus bij deze !!!

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.