Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

04-01-2011 om 21:14

100%mama

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Asa Torell

Asa Torell

04-01-2011 om 21:15

En een kaars

voor Nasha, Prulleke, Mien en alle anderen die een geliefd huisdier moeten missen!

kien

kien

04-01-2011 om 22:06

Mama met pijn

Ieder heeft zijn eigen namen, waar hij graag aandacht aan wil schenken. Dat is niet zomaar, maar vaak met een bepaalde reden. Inderdaad worden daar namen niet in genoemd, maar dat hoeft toch ook niet? Als de door jou bedoelde naam er niet bijstaat, dan is het berichtje niet speciaal voor jou bedoeld. En als je een bepaalde naam genoemd wil zien dan kan je dat toch altijd zelf doen. Meestal komen daar ook wel weer reacties op. Kennen de mensen die in dit draadje komen de naam die jij bedoeld wel? Want anders zal die naam ook niet snel genoemd worden.
Ik vind het juist fantastisch dat er zo vaak allerlei namen genoemd worden, ook als is mijn mannetje daar heel vaak niet bij. Heeft volgens mij ook te maken met de manier waarop je zelf bij dit draadje betrokken bent.

Kien

Rembrand

Rembrand

05-01-2011 om 00:09

Mijn lieve vriendinnetje

die vandaag hoorde dat haar grote liefde door een vreselijk ongeluk om het leven gekomen is.......
( ze waren beiden met een ander getrouwd, maar diep in haar hart was hij de enige ).
Ik weet dat ze door een hel gaat en haar verdriet maar deels mag/kan tonen.
M.

Wilma

Wilma

05-01-2011 om 09:18

Mama met pijn

Hoewel ik wel erg goed begrijp hoe jij 't beleeft, ervaar ik het juist een beetje andersom.

De keren dat mijn Martijn* niet bij een rijtje namen staat, oké, dan hebben die andere ouders 'geluk' dat hun naam er wel bij staat of het berichtje is inderdaad niet voor mij bedoeld.
Máár ... de keren dat hij er wél bij staat, dan zit ik hier echt helemaal te stralen voor de pc, dat kan een buitenstaander zich denk ik bijna niet voorstellen ('k lees 't dan ook vaak meer dan één keer ).

Maar ik begrijp goed hoe jij 't beleeft, misschien wil je de naam die jij er bij zou willen zien staan hier noemen, komt er vast een heel rijtje met zijn of haar naam en daar wordt je dan vast weer een beetje blij van.

Misschien is het bij jou nog niet zo heel lang geleden, dat zou ook kunnen, bij mij is het 'al' 13 jaar (snik, nu de 11e zou hij 13 geworden zijn ...), dus ik kan alles wat ik lees al makkelijker relativeren.

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

05-01-2011 om 09:20

Rembrand

Wat een afschuwelijke situatie waar je vriendin zich in bevindt. Doet me denken aan wat MarcMarie Huybrechts vertelde over zijn vriend/man, dat zijn schoonfamilie (in het buitenland) denkt dat MarcMarie een vrouw is. En mocht zijn man/vriend ooit komen te overlijden, zal hij dus niet bij de begrafenis kunnen zijn, omdat hij dus geen vrouw is maar een man.

Dat vond ik toen zo schrijnend. En nu lees ik dit van jou en moet ik daar aan denken. Wat ontzettend verdrietig voor je vriendin ...

Groetjes,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

05-01-2011 om 12:34

Mama met pijn

Mijn dochter zou nu 20 zijn, maar overleed kort na de geboorte. Nog steeds vind ik het een lichtpuntje als ik hier haar naam zie staan. Maar als het niet zo is, is het ook goed, want er staat toch bijna altijd bij dat het kaarsje ook gebrand wordt voor zovelen andere kinderen. Helaas zijn het er teveel om op te noemen....

Mariska

Mariska

05-01-2011 om 13:44

Voor de tijger van berber

en voor Berber, haar man en de 2 broers van tijger... een zee aan kaarsjes! Dat er aan alle onzekerheid maar snel een eind mag komen en jij weer beter wordt! X

Fiorucci

Fiorucci

05-01-2011 om 14:38

Berber

Voor je tijger, voor jou en je gezin...veel sterkte!!!!

kien

kien

05-01-2011 om 14:48

Berber

Veel sterkte, wat vervelend nou weer! Hoop dat hij gauw beter wordt en weer naar huis mag.

Kien

Rembrand

Rembrand

05-01-2011 om 15:41

Wilma

Dat is ook verschrikkelijk van MarcMarie !
Maar dan is familiebezoek dus ook onmogelijk.
Ik heb mijn vriendin vanmorgen gebeld en we hebben samen zitten grienen. Ik vind haar verhaal zo heftig dat het bijna een filmscript zou kunnen zijn. Was het maar zo, want dan was het allemaal niet echt. Vanwege eventuele herkenbaarheid kan ik er echter niet veel meer over kwijt dan ik al gedaan heb.
M.

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:06

Zelazny

Een dikke kaars vol hoop voor jouw neefje. Wat triest dat nu ook opa overleden is... Is er ook nog een oma?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:07

Berber

Een stoer blauw kaarsje voor jouw tijger. Dat hij maar snel in zijn eigen bedje mag liggen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:08

Martijn*

Een kaarsje voor jouw mamma omdat ze er zo van gaat stralen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:09

Fiorucci

Hoe heet jouw dochter?

Mama met pijn

ik weet hoe het je kan raken, als de naam van jouw kind er niet bij staat...ik had dat in de eerste jaren ook wel, al probeerde ik dat weg te rationaliseren, het GEVOEL is er gewoon..

Daarom juist voor jou en jouw kindje een mooie kaars, ik ken zijn/haar naam niet...anders noemde ik die..

Niet omdat je schrijft over je pijn, maar omdat ik vaak ook met schroom namen noem en altijd het gevoel heb mensen tekort te doen, te ´vergeten´..het is daarom gemakkelijker om alle kindjes te noemen...

Maar aan de andere kant is het zo FIJN als de naam van je kind genoemd wordt...

Niets is simpel en zwart-wit, daar kom je juist in zulke tijden van intens gemis achter...

Sterkte met jouw verdriet!

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:12

Jan*

Speciaal voor jou een stoer blauw kaarsje...

liefs,
Petr@

Verder hartelijk dank!

een grote kaars voor ALLE meele(z/v)ers!

Petr@

Petr@

05-01-2011 om 22:16

Mama met pijn

Ik herken er wel wat in wat Mien schrijft: bang zijn dat je iemand vergeet. Maar ik weet ook hoe fijn men het vindt als ik zijn/haar naam noem en een kaarsje aansteek.
Voor jouw kind steek ik nu dus een kaarsje aan omdat hij/zij zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Voor berbers tijgertje

Zet hem op, ventje!

Hetty,*

Hetty,*

05-01-2011 om 23:14

Beertje!

Wat fijn dat je nog steeds aan Mika denkt, dank je
Liefs Hetty,*

Fiorucci

Fiorucci

06-01-2011 om 08:14

Petra

Ze heette Lio.

Mariska

Mariska

06-01-2011 om 09:31

Berber & haar tijger

Ook vandaag denk ik aan jullie en ik hoop en duim natuurlijk dat het vandaag wat beter gaat!!!! LIEFS! X

elsje78

elsje78

06-01-2011 om 09:45

Berber

Ik denk aan je!! Hoop dat je ventje snel weer opknapt!

Liefs Elske

Berber

Ik schaar me even bij het koor van duimers, dat het snel goedkomt met je tijgertje.
Sterkte!

Petr@

Petr@

06-01-2011 om 12:16

Fiorucci

Ah, de mamma van Lio*, nu weet ik meteen wie je bent ))

Petr@

Petr@

06-01-2011 om 12:17

Zelazny

Dan zet ik er een kaarsje voor oma bij. Wat verschrikkelijk inderdaad dat je in een maand tijd twee dierbaren kwijt raakt...

jippa

jippa

06-01-2011 om 15:00

Jongen

Voor de jongen van 11 die vandaag wordt begraven en zijn zo intens verdrietige omgeving.

Sascha2

Sascha2

06-01-2011 om 15:50

Berber en haar tijger

Vandaag weer een kaarsje, ik hoop zo op snel herstel.

Sascha2

Sascha2

06-01-2011 om 15:51

Klasgenootje zoon

Net het verdrietige nieuws gehoord dat een moeder van een klasgenootje van zoon is overleden. Een klein meisje van net zes jaar achterlatend. Het zou toch niet mogen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.