Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kien

kien

29-12-2010 om 13:47

Thomas*

Ik lees net dat Thomas gisteravond gestorven is, in alle rust. Een kaars vol kracht voor zijn ouders, broer en zusje. Ze leefden naar het afscheid toe, maar wat zal het moeilijk worden zonder hem.

Kien

merene

merene

29-12-2010 om 14:34

Thomas*

Een kaars voor kracht en liefde voor Thomas' familie. Ook al was het duidelijk dat het afscheid dichtbij was, toch is het ontzettend verdrietig en het gemis zal groot zijn. Dag kanjer.

Judith

Judith

29-12-2010 om 14:45

Thomas

Klotekanker

Petr@

Petr@

29-12-2010 om 15:55

Thomas*

Een dikke kaars vol kracht voor de ouders, broer en zusje van Thomas*

Petr@

Petr@

29-12-2010 om 15:56

Nausicaa

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-12-2010 om 15:57

Fleur*

Negen kaarsjes in alle kleuren op jouw geboortedag...

liefs,
Petr@

Fleur

Kaarsje voor Fleur en voor haar ouders, omdat er nooit genoeg kaarsjes branden voor een meisje dat zo gemist wordt

Lionne

Hetty,*

Hetty,*

29-12-2010 om 20:24

Voor fleur

December staat in mijn gedachten altijd voor Fleur. Daarom een mooie kaars voor jou en eentje voor je ouders om deze dagen een beetje door te komen.
Liefs Hetty,*

Toch tranen!

Lieve allemaal! Wat hartverwarmend, al die berichtjes en sommige zelfs heel bijzonder, Nina, dat je het kaartje nog hebt en dat Myrthe weet wie Fleur is! En Baukje die nooit eerder schreef...

En natuurlijk alle lieverds die een berichtje van gedachten en kaarsjes voor Fleur achterlaten hier.

Het heet hier verlies en verdriet, maar het geeft ook zoveel warmte, liefde en ontroering!!

Allemaal hartelijk dank, natuurlijk hadden wij ook liever al die flonkerende kaarsjes op een taart zien staan, maar het leven is nu ook GOED (en al helemaal met zoveel liefdevolle berichtjes) met Fleur in onze harten!

Liefs, Mien

Mickey

Mickey

30-12-2010 om 00:58 Topicstarter

Fleurtje*

Nog een kaarsje voor jou kleine meis, omdat gisteren de dag was dat je papa en mama jou voor het eerst zagen, en meteen alweer afscheid moesten nemen.
Mien, wat een prachtig gedichtje weer...

Liefs, Mick

Melanie Venema

Melanie Venema

30-12-2010 om 08:51

Een hele mooie kaars voor jesse

Vandaag een jaar geleden heeft ons mannetje Jesse zijn laatste adem uitgeblazen. Vanavond laten we een herdenkingsballon op. En nu wil ik graag een mooi kaarsje aansteken voor Jesse,ben trots op ons mannetje. Waak je goed over je broertje of zusje in mama's buik?

Melanie

May

May

30-12-2010 om 10:48

Voor melanie

Een hele grote kaars. Omdat het alweer een moeilijke dag is...

Petr@

Petr@

30-12-2010 om 16:03

Jesse*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Eltjo Boon

Eltjo Boon

30-12-2010 om 22:31

Fleur*

Lieve Mien en H...

In gedachten bij jullie en jullie mooie prinsesje Fleur*.
Wat heb je het weer ontzettend mooi omschreven....sniff.

Liefs Eltjo..
Die nog vaak aan jullie denkt!

Petr@

Petr@

31-12-2010 om 17:54

2011

Op de drempel van 2011 steek ik hier een kaars vol hoop aan. Ik hoop dat er volgend jaar, naast de kaarsjes voor de Ouders Online-kindjes, weinig kaarsjes aangestoken hoeven te worden...
Ik wens iedereen een liefdevol en gezond 2011!

liefs,
Petr@

knevel

knevel

31-12-2010 om 19:27

2010

En ik wilde nog een kaarsje branden om het jaar af te sluiten. Voor iedereen die hier kaarsjes gebrand heeft en voor alle kinderen voor wie er kaarsjs gebrand zijn. Daarnaast sluit ik me natuurlijk aan bij Petr@.

liefs

knevel

Mickey

Mickey

31-12-2010 om 23:37 Topicstarter

Mag ik me bij jullie aansluiten?

Ook hier brandt een mooi kaarsje voor iedereen met verdriet. En tegelijk voor hoop, dat 2011 een mooi jaar mag worden.

Liefs, Mick

Zomaar iemand

Zomaar iemand

01-01-2011 om 21:53

Voor de vrouw, zoon en ongeboren tweeling van de omgekomen agent

Lijkt me zo vreselijk om zo het nieuwe jaar in te moeten, zo vol van verdriet....

Een hele grote kaars om een beetje licht te brengen in deze zware periode

tonny

tonny

02-01-2011 om 17:20

Voor de familie van de vuurwerkslachtoffers van de oudejaarsnach

elders hier op Ouders Online puzzelen we over het wanneer en hoe van kinderen en vuurwerk. Maar ook al ben je zelf voorzichtig, er kan altijd in je nabijheid iets heel gevaarlijks gebeuren.

Wat een verdriet!

Een grote kring van fakkels

Lieve mensen, wat ben ik hier weer lang niet geweest... en wat was ik vast van plan rond Oud&Nieuw een mooie kring met fakkels te plaatsen hier. Sorry, ik plaats hem alsnog... verlaat, maar even goed bedoeld.

Voor iedereen die het zo goed gebruiken kan, voor een beetje hoop, voor warmte en kracht en zoveel meer. Voor alle dierbare sterretjes groot en klein, die worden gemist. Oud & Nieuw was voor velen een feest, maar voor velen helaas ook zo intens zwaar...

Veel sterkte voor iedereen, en een 2011 met hopelijk heel veel mooie lichtpuntjes!

Liefs, Beertje(s)

Lieve fleur* en mien

Ook te laat... maar alsnog een warme rij van 9 mooie glitterende kaarsjes voor jullie lieve Fleur*. Wat mooi beschreven weer... en een prachtige tekst op haar kaartje!

Liefs, Beertje(s)

Voor liedewij

Gewoon, om je wat licht te geven. Ik wens jullie zo toe dat jullie het gaan redden.

Sterretjes

Nog een paar mooie sterretjes steek ik hier aan.

Met vochtige oogjes heb ik onze dochter bekeken op Oudejaarsdag... terwijl ze samen met papa of opa het ene na 't andere sterretje aan stak. In gedachte waren ze voor al die lieve sterretjes hier die ik 'ken'... Enzo*, Fleur*, Martijn*, Lynn*, Mika*, Guus*, Joram*, de kindjes* van Digna, Daantje*, Jesse*... Helaas zijn er teveel schitterende sterretjes aan de hemel om allen te benoemen. Maar wat worden ze gemist!

Gedachten gingen ook naar onze eigen dierbaren, die we missen, die het moeilijk hebben door ziekte of ander verdriet...

We zijn het nieuwe jaar zelf gelukkig goed begonnen, en daarvoor is mijn dank echt enorm groot.

Voor iedereen de allerbeste wensen!

Liefs, Beertje(s)

amk

amk

04-01-2011 om 09:29

Voor het gezin van mijn collega

een hele dikke kaars.
Ze is zondag overleden na een periode van hoop tot deze zomer de kanker terug kwam. Ze laat een man en 2 jonge kinderen achter.

Deze zomer zaten we nog samen trots te wezen op de kinderen tijdens de zwemles.

Ze kende vele mensen hier binnen het bedrijf en de tranen vloeien bij veel afdelingen rijkelijk. We gaan haar echt missen.

Wilma

Wilma

04-01-2011 om 11:33

Mien

Even voor jou apart, voor jouw Fleur*. Negen jaar alweer hè, wat vliegt de tijd....

Wij hebben vuurpijlen afgestoken met oud en nieuw en er was speciaal eentje voor Fleur*. Omdat zij zo met deze dagen verbonden was (oké, met kerst, dat zag ik even wat ruimer ).

Ik vind het altijd prachtig hoe jij de dingen omschrijft, zo precies zoals 't voelt ...

Dikke kus vanuit een nog besneeuwd zuiden voor jou en je man en een vlinderkusje voor Fleur* !!

Wilma

Wilma

Wilma

04-01-2011 om 11:38

Vuurpijlen voor overleden kindjes

En zoals ik al schreef, staken wij met oud en nieuw vuurpijlen af en dit deden we met in gedachten alle overleden kindjes die we kennen. Véél te veel, véél te veel ...

Voor Martijn* en Fleur* hebben we een eigen afgestoken, voor de andere kindjes een paar vuurpijlen samen.

Zeker met speciale dagen, familiedagen worden ze zo gemist ...

Wilma (met maag in de keel, want moet zo naar een begrafenis en weet nu al dat ik starend naar die grote kist ook weer aan ons eigen kleine kistje denk ... )

Wilma

Wilma

04-01-2011 om 11:39

Beertje

Wat lief van je, zit hier even helemaal te stralen omdat mijn Martijntje er ook bij staat, hè, wat kan zoiets goed doen !

Kus,
Wilma

Nasha 1st

Nasha 1st

04-01-2011 om 12:59

Eentje voor onszelf...

we moeten vandaag ons maatje van de afgelopen 8 jaar, onze lieve poes van 16 jaar, 8 jaar geleden uit het asiel "gered", helaas laten gaan....Een tumor in de lever....de kinderen zijn erg verdrietig....

100%mama

100%mama

04-01-2011 om 16:15

Voor mijn lieve schoonvader...

het beetje hoop is compleet de grond in geslagen....vandaag is mijn lieve schoonvader overleden....

mama met pijn

mama met pijn

04-01-2011 om 20:27

Namen noemen

Moet me toch iets van het hart wat me al een tijdje pijn doet.
Als er in een berichtje sommige namen genoemd worden, horen daar zeker nog wel meer bij. Ik heb er alleen moeite mee als er in een berichtje een rijtje namen genoemd worden. Het gevaar is dan altijd dat je mensen pijn doet, die er niet in genoemd worden (kinderen).
Waar ik persoonlijk geen moeite mee heb is, als er persoonlijke berichtjes over iemand gestuurd worden. Iemand die het op dat moment nodig heeft bijv. Maar als er 'zomaar' allerlei namen genoemd worden...... doet me dat zo'n pijn............... Sorry maar ik moest dit even kwijt...((((((

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.