Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog eentje voor mijn vader

In plaats van lekker thuis met de kleinkinders geinen, ligt hij nog steeds in quarantaine, een vlinderkusje door een mondkapje en een aai met handschoenen aan Eigenlijk slaan mijn ouders dit jaar Kerst gewoon over. Onbedoeld.

merene

merene

25-12-2010 om 22:49

Mijn schoonzus

Een kaars voor mijn schoonzus. Alweer in het ziekenhuis. Zelfs vandaag mocht je niet naar huis.

Petr@

Petr@

26-12-2010 om 14:43

Fleur*

Alvast een felroze kaarsje voor jou omdat je al weer bijna 9 jaar zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

26-12-2010 om 14:43

Moegie.

Voor mijn lieve Oma die vandaag jarig was !
Kerst was voor ons altijd naar Oma op tweede kerstdag en gehaktballen met wit brood eten voor de hele familie. Toen ze ouder werd en dat niet meer lukte zaten we gewoon heerlijk met zijn allen bij elkaar met de hele familie !
Een dikke kus voor jou moegie !
Rooigie

Petr@

Petr@

26-12-2010 om 14:44

Genista

Ik zet er ook nog een kaarsje bij voor jouw vader...

liefs,
Petr@

Kaarsjes

Wat fijn, die kaarsjes erbij. Ik zet er eentje naast die van Merene, voor jouw schoonzus. Akelig hè, zelfs met kerst niet naar huis
Verder een kaarsje voor al diegenen die zo gemist worden deze dagen. Warmte en licht voor degenen die het gemis voelen schrijnen.

merene

merene

26-12-2010 om 17:57

Genista

Een kaars voor jou en je vader. Niet thuis zijn met kerst is echt niet leuk.

liedewij

liedewij

26-12-2010 om 23:50

Voor ons

Voor ons gezin. Omdat er zoveel spanning is bij mij en mijn man; de kinderen voelen dit zo sterk aan en reageren ieder op z'n eigen-soms onhandige- wijze.
We zien beiden op tegen 2011, zouden het komende jaar het liefst overslaan. Wie verliezen we het eerst; jouw moeder of die van mij? Komen we hier samen doorheen? Hoe geven we een ieder de aandacht die hij of zij nodig heeft? Waar blijven we zelf? Dit alles haalt oude wonden open. En dat maakt mij zo ontzettend bang.

Liedewij

Een beetje licht erbij voor jullie gezin. Begin samen aan de beklimming van die berg die 2011 heet. En probeer maar samen mét elkaar te vechten, in plaats van tegen elkaar, hoe moeilijk dat soms mag lijken. Sterkte en een kaarsje.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

27-12-2010 om 10:26

Voor mijn zus

Een kaarsje voor mijn zus, die zo blij was met haar (prille) tweede zwangerschap. Helaas is het niet goed; ze is nu in het ziekenhuis voor een curretage...

Mickey

Mickey

27-12-2010 om 19:36 Topicstarter

Genista

Maar hopelijk wél met Oud & Nieuw! Hier brandt een dikke kaars!

Liefs, Mick

Mickey

Mickey

27-12-2010 om 19:50 Topicstarter

Mien*

Een mooi kaarsje voor jouw Fleur* en voor H en jou, in deze witte decemberdagen. Negen jaar geleden...
Kusje in de wind!
Liefs, Mick

Fleur 2001-2010


Fleur 2001-2010

Jij, jouw zijn,
in herinneringen
gewikkeld
als een pasgeborene
in een deken
van liefde

Dit schreef ik vandaag voor het jaarlijkse kaartje wat we naar het grafje brengen..

En zo voelt het ook, niet meer hartverscheurend, eerder weemoedig, zacht (bijna als de prachtige witte sneeuw die alles bedekt )

En o, wat doet het goed om haar naam hier voorbij te zien komen, te mérken dat zoveel mensen nog aan haar (en ons) denken..

Een warm bad!

Dank jullie!
Vandaag, 9, jaar geleden stopte haar hartje, plots, 29 december om 00.50 uur werd Fleur stil geboren..

Voor mijn zoon.

Een kaarsje voor jou. Omdat ik bijna 19 jaar geleden geen idee had dat je leven zo zou lopen.... Omdat ik voor je blijf vechten.

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2010 om 08:40

Mien*

Ach, een parmantige lieve jonge dame van 9 zou ze nu zijn....ben in gedachte bij jullie.
Liefs, Fiorucci

elsje78

elsje78

28-12-2010 om 08:59

Mien

je berichtje raakt me zo! Ik zal straks een mooi kaarsje voor jullie branden!

liefs

Mien*

Hier brandt een kaars voor jullie en jullie prachtige dochter Fleur. Negen jaar alweer, negen jaar nog maar.
Wat kun je het toch goed verwoorden. Prachtig!
Denk aan jullie!

Genista

Ook een kaars voor jullie!

Nausicaa

Ook voor jou en je zoon een kaars!

Judith

Judith

28-12-2010 om 11:27

Esmee, daan, thomas en yannick

4 Kinderen die een ziekte hebben die bij kinderen niet voor zou mogen komen, maar waarvan zij niet meer zullen genezen. 4 Dikke kaarsen voor hen en hun families. Ik ken jullie zelf niet persoonlijk, maar ik denk heel veel aan jullie, zeker tijdens deze dagen. Waarom kunnen we hier nog steeds niets tegen doen?

Liefs van Judith

geen naam

geen naam

28-12-2010 om 12:29

Kaars

Voor mijn man.

kien

kien

28-12-2010 om 19:04

Thomas

Een warme winterkaars voor Thomas en zijn ouders, broertje en zusje. De laatste etappe is begonnen, hoop dat alles rustig en comfortabel mag blijven voor hem. En voor zijn familie veel sterkte!

Kien

knevel

knevel

28-12-2010 om 20:34

Voor fleur*

Een kaarsje voor gisteren en een kaarsje voor morgen.

Lieve Mien, een kaarsje voor jullie mooie meid. knuffel van knevel

Ps. Fijn dat de sneeuw er nog ligt...

mirreke

mirreke

28-12-2010 om 20:44

Thomas

Begonnen aan zijn laatste stukje... En voor zijn broer, zusje en ouders die het moeten meebeleven...

mirjam

merene

merene

28-12-2010 om 21:01

Ook voor thomas

Ik steek ook een kaars voor Thomas en zijn familie aan. Wat een verdriet en wat veel liefde lees ik in de postings.

kien

kien

28-12-2010 om 21:11

Heli en geerke

Inderdaad, Heli, op de één of andere manier zijn we door de sneeuw altijd een beetje met elkaar verbonden. Weer een dikke laag op het grafje van Jan*, staat prachtig bij z´n kerstboompje!

Kien

Kien

Niet alleen door de sneeuw hoor Hier ook een deken van sneeuw op het mozaïek (waarvan ik steeds maar hoop dat het tegen al die koude kan...) Jongste heeft er drie sneeuw(kerst-)ballen opgelegd.
Kaarsje, voor alweer een aankomend jaar zonder onze mannetjes!

Thomas

Ik zet er een kaars bij! Voor Thomas en zijn familie. Woorden schieten tekort bij wat zij nu moeten meemaken...

Baaie67

Baaie67

29-12-2010 om 10:15

Fleur

Dag Mien,
Dit is de 1e keer dat ik op Fleur haar geboortedag een berichtje schrijf. Toch heb ik elk jaar rond deze dagen aan haar gedacht. En hoe dat moet zijn voor jou en je man. En hoe liefdevol je over Fleur schrijft.

Gisteren vierden we namelijk de 9e verjaardag van mijn zoon, in die periode van 2001 volgde ik het groepje zwangeren wat. En toen kwam dat verschrikkelijk verdrietige bericht dat jouw meisje in je buik was overleden. Zulke tegenstellingen, ze liggen zo dicht bij elkaar dat het je een soort van nederig maakt... . Je kunt het altijd zo mooi onder woorden brengen, ook nu weer. Dat het niet meer hartverscheurend is enzo. Maar ook vandaag gaan mijn gedachten uit naar jou en je man én jullie mooie meisje, Fleur.
groeten,
Baukje

Fleurtje*

Lieve Mien,

Ook dit jaar staat er naast de foto en de kaars van Gjalt het geboortekaartje van Fleur met een mooie kaars voor haar. Myrthe wist ook meteen wie ze was, 'dat is van Fleur, toch mamma?'

Ik bewaar warme herinneringen aan ons clubje, het december 2001 draadje, en deze dagen voel ik weer een beetje het gevoel van toen, de schok en het verdriet en het sterke gevoel van onrechtvaardigheid.....

Lieve Mien, jij en je dochter houden altijd een speciaal plekje in mijn hart.

Liefs, Nina

)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.