Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mick!

Ik denk regelmatig aan je, maar nu extra!

Dikke kaars!
Liefs!

jippa

jippa

31-01-2011 om 19:37

Even over mick

... ik zal zo vrij zijn te melden dat het in elk geval goed gegaan is met Mick.
jippa
Dikke kus Mick, als je dit weer ziet.

Mickey

fijn om te lezen dat het goed is gegaan. Dikke knuffel en liefs van Purk

Jippa, dank je wel!!.

Blij te lezen dat het goed is gegaan. Verder bericht wacht ik dan wel met een wat geruster gevoel af.
Kaarsje erbij voor Mickey en gezin.

Minet

Minet

01-02-2011 om 10:39

Naar huis!

en ze mag vandaag alweer naar huis!!! JIPPIEEEE

Nog niet

Maar morgen vast wel! Nog een kaarsje erbij, Mickey.

jippa

jippa

01-02-2011 om 17:13

En nog eentje dan

.....voor Mick. Dacht toch echt wel dat ze vandaag thuis kwam, gisteren al wel weer een sms-je gekregen.

Fiorucci

Fiorucci

01-02-2011 om 18:10

Mick

Ohjammer, ik duim voor morgen naar huis.

Minet

Minet

01-02-2011 om 19:56

Voor de leidsters en ouders

van het kindje dat vandaag op KDV het Vuurvliegje door een 'medisch incident' om het leven is gekomen.
Afschuwelijk, wat een drama voor alle betrokkenen

Ansulina

Ansulina

02-02-2011 om 06:57

Voor mijn lieve collega

omdat ze zo bang is en niet weet wat er gaat gebeuren,
lieve N sterkte.

Ansulina

Ansulina

02-02-2011 om 07:01

Voor mijn meisje

omdat we hopen dat je beter in je vel komt te zitten.

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 18:37

Mien*

Bedankt voor jouw kaarsje, lief!
En v.w.b. jouw ps-je: toevallig kwam ik de woorden "integratieve kindertherapie" tegen in m'n kladblok. Blijkbaar heb ik daar al eens eerder iets over gelezen en dat genoteerd. Dus ik denk dat ik mij daar maar eens in ga verdiepen. Leuk dat jouw zus daar zo enthousiast over is!

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 18:38

Knevel, polly en wilma

Jullie ook bedankt voor de kaarsjes, lief en het doet mij goed!

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 18:39

Ansulina

Voor jouw meisje een kaarsje vol hoop dat ze beter in haar vel komt te zitten...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 18:40

Mickey

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar blijkbaar heb je een kaarsje nodig.
Dus een kaarsje vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Voor onze pip

nog geen vier maanden na haar dochter Twikkel, is vanmiddag onze Pip overleden. Ruim 17 jaar mocht ze bij ons zijn..Ineens ging het niet meer goed, de nierfuncties waren slecht...

Heel bijzonder hoe snel zo´n katje aftakelt..

Een paar weken geleden was het gewoon een oud besje dat veel sliep en op tijd naar beneden kwam om haar blikvoer ´op te eisen´ (ze sloeg nog net niet met haar pootje op tafel )

Het is stil, zo ineens zonder kat(ten)..
Daarom een kaarsje voor onze Pip, die nu zo levenloos in haar mandje ligt, morgen wordt ze begraven..

Mick

ik hoop dat je vandaag wél naar huis mocht!?

kaarsje voor jou!

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 19:49

Mien*

Twee kaarsjes voor jou... wat zal het stil zijn in huis!
Dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

02-02-2011 om 19:50

een kaarsje voor mijn broer en zijn gezin. Gisteravond hebben ze hun 12-jaar oude hond, Lady, laten inslapen. Dus een kaarsje omdat ze haar zo missen...

Dank! (deels ot)

Voor jullie lieve berichtjes vorige week!
En nee, het gesprek viel niet mee. Juf vond het te persoonlijk (huh?) en had het dus niet doorgegeven (GGGRRRR!!!) en de verpleegkundige las het dus voor het eerst in onze ingevulde papieren. Kreeg zowat een hartverzakking en toen heb ik het wel heel in het kort even uit moeten leggen. Verder zat ze naar mijn idee behoorlijk te miepen over ons mannetje. Oké, hij heeft een flinke gebruiksaanwijzing en er zijn een aantal dingen die aandacht nodig hebben, maar daar zijn we al lang mee bezig. Toch wou ze eerst wel even overleggen met de arts en misschien over een half jaar terugkomen. Ik had absoluut geen gezin in gemiep. Gehoortest was goed (yes!!), ogentest was goed en kleur/dieptekijken ook. Daar ging het voor mij om met het bezoek. Over een half jaar terugkomen zodat zij alles fijn gedocumenteerd hebben, maar wij er verder niets mee opschieten daar heb ik dus GEEN zin in!
Kien; hoe doe je dat dan? Er tijdens zo'n gesprek het er niet over hebben? Ik krijg dat niet goed voor elkaar...
Wilma, dat recalcitrante dat tijdens zo'n gesprek naar bovenkomt, herken ik heel erg. Fout he...
Nogmaals dank, lief!

Ps (ot)

Mijn man noemt het boos/recalcitrant worden over dat soort standaard vragenlijsten 'een Ide Wolzakmomentje'. Hij schreef het boek: 'En huilen doe je maar in de pauze'. Een boek waarin hij zijn confrontaties beschrijft met de 'boze buitenwereld' na het overlijden van zijn zoon.
In het begin is het een en al herkenbaarheid, maar op een gegeven moment werd het ons op een gegeven moment wat te veel bozigheid. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening houdt met jouw verleden. Ieders verleden. En dus ook niet met dat soort vragenlijsten.
Mijn man vindt dus dat ik me om dat soort dingen niet druk moet maken en al helemaal niet boos om maken. Maar hij hoeft dan ook niet dat soort gesprekken aan te gaan. Misschien scheelt dat. Zelf vind ik dat ik zo af en toe best wel boos mag worden om dat soort dingen. Niet dat ik vind dat er meteen van alles aangepast moet worden. Maar het doet op dat moment gewoon pijn. Klaar.

Petr@

Voor jouw zoon en jullie en zijn oma een kaars! Heel veel sterkte, hopelijk geeft het hem rust.

Mickey

Ik weet niet wat er is, maar voor jou een mooie kaars!

Mien*

Ach wat verdrietig, jullie Pip nu ook al... Dat is wel heel kort op elkaar zo. Dikke kaars voor jullie!

Ansulina

Voor jou en je dochter een kaars!

Zoveel kaarsjes

Zoveel kaarsjes zet ik hier neer, voor alles wat ik lees, ik mis heel veel hier omdat bij mijn computer heel erg vaak internet ineens uitvalt. Iets met het draadloos netwerk wat we maar niet op de rails krijgen. Bij elke klik is het afwachten of internet eruit zal vallen, heel vervelend. Extra lastig hier, want ik wil zo graag meeleven! Allemaal dus een dikke knuf en een mooi kaarsje!!
liefs xx

Mickey

Mickey

03-02-2011 om 17:13 Topicstarter

Jeuh, wat superlief!

Ik zit te blozen hier, wat een rij kaarsjes . Dank jullie wel! En Jippa voor het bijpraten van de Ouders Online-menigte
Alles goed gegaan hoor, en nu maar het geduld opbrengen om te herstellen (waar heb ik dat ook weer gelaten?). Manlief runt het huishouden en ik zit op de bank met de laptop, wat wil een mens nog meer!

Een dikke *smak* voor jullie allemaal!

Liefs, Mick

Mickey

Mickey

03-02-2011 om 18:44 Topicstarter

En van mij ook een rijtje

Heli, wat lijken zulke gesprekken me moeilijk! Elke keer weer die uitleg, elke keer weer mensen die je laat schrikken met het verhaal, en voor je het weet zit jíj te troosten in plaats van andersom. Heel veel sterkte. En een mooie kaars voor Joram* en voor jullie, vanwege het gemis.

En Mien, ach nee, nu ook je andere kat? Wat wordt het dan ineens stil in je huis zonder je oude besje... Ze heeft bij jullie een heel goed leven gehad, dat blijkt wel! Ook jij veel sterkte, en een mooie kaars ook voor jullie. En voor Fleurtje* natuurlijk.

Ook een mooie kaars voor iedereen die een lichtje of een warm vuurtje kan gebruiken.

En een grote dikke kaars voor het OO-legioen, ik zie het in dit draadje steeds weer en ervaar het nu zelf ook weer eens (en dat is niet de eerste keer), hoe begaan iedereen hier is met anderen, met wildvreemden soms. Dat kan zoveel goed doen, dat het nog maar lang moge bestaan. Omdat het altijd nodig is!

Liefs, Mick

Ansulina

Ansulina

03-02-2011 om 20:31

Voor mijn lieve schoonzusje

omdat het niet goed gaat lieve m en j we denken aan jullie

Ansulina

Ansulina

03-02-2011 om 20:32

Voor mijn lieve collega

Lieve N voor jou een grote kaars,je was bang en niet voor niets bleek wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.