Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boas...

Nooit gedacht, toch geboren.. Na een jarenlang traject van onderzoeken en uitprobeersels, kondigde jij je spontaan aan...Helaas, na 5 weken vol operaties, zorgen en liefde hebben je ouders je alweer moeten laten gaan...

een mooi klein blauw kaarsje voor jou en je ouders.

jippa

jippa

15-08-2012 om 11:18

Mick

Mick, ook ik zet hier een hele grote dikke kaars erbij. Omdat het superbalen en oneerlijk is dat ze jou eruit werken. Ik hoop dat je later kunt zeggen dat je er toch beter van bent geworden, maar daar heb je nu niks aan.

jippa

jippa

15-08-2012 om 11:20

Boas

Ik ken Boas niet, maar ik voel wel heel erg mee met zijn ouders. Ook omdat ik denk dat had bij ons ook kunnen gebeuren. Een blauw kaarsje erbij. Ik hoop dat Boas ondanks alles ook mooie herinneringen achterlaat.

Petr@

Petr@

15-08-2012 om 15:25

Gjalt*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Gerdina

Gerdina

15-08-2012 om 21:11

Mickey

Wat een sukkels daar! Ik vind het zo rot voor je. Sterkte ermee en ik hoop dat je toch snel iets anders vindt.

Fiorucci

Fiorucci

15-08-2012 om 21:50

Mick

Wat superl*llig zeg,sterkte!

Meiden

Dank jullie wel, er is veel meeleven en dat doet wel goed. Maar het blijft onwijs balen, ik voel me echt afgedankt na zoveel jaar .
Ik hoop ook dat het over een tijdje goed uit blijkt te pakken, maar nu zie ik het niet.
Er zijn nog meer collega's de dupe helaas . Ook voor hen een kaarsje.

En nog een kaarsje

... voor alle kindjes die ik hier weer zie staan. Boas* en Gjalt* zijn de laatste 2 namen, maar hij brandt ook voor al die anderen.

Mick!

Oh meissie, wat vind ik dat kl##te voor je!! Heel veel sterkte en liefs!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Gjalt...

Een mooie stoere kaars voor jou en je familie, liefs!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Boas

Wat een enorm verdriet.... Zo lang gehoopt, niet meer verwacht, de roze wolk.. De inktzwarte duisternis...gruwelijk, wat is en blijft het leven soms hard..een grote kaars voor jou

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Boas

Wat een ontzettend verdrietig berichtje. Een kaars voor jou!

Boas*

vandaag wordt jij ter aarde gesteld, en het verdriet is met geen woorden te beschtijven..
ik hoop dat god een mooi plekje aan zijn hand heeft uitgezocht voor je...dag kleine man!

Och yadira

Wij hebben bezoek uit het buitenland, ik kijk hier even niet, en nu ineens zie ik dat op een dag als vandaag als wij erg veel plezier maken met het bezoek en hun kinderen, er ergens anders een hele, intens verdrietige dag is. Vind het een hele erg verdrietig verhaal ;-( kaarsje voor Boas*

toto1

toto1

18-08-2012 om 01:25

Lucas

Een kaars voor Lucas en zijn vader. Wat een fijne vakantie had moeten worden eindigde in een vreselijk ongeluk. Ook een kaars voor zijn moeder en broertje, die het ongeluk wel overleefden. Lucas zat bij mijn dochter op school (wel een paar groepen lager, maar ze kende hem wel) Het zal maandag een vreemde eerste schooldag worden...

Een kaarsje voor de familie van boas*

Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was wat er is gebeurd, is er in de nacht voorafgaand aan je begrafenis ingebroken in het huis van jouw opa en oma...

Ik hoop zo dat de dief last krijgt van berouw en iig de geheugenkaart van de gestolen camera terugbrengt....

Niet te bevatten

Yadira dit is echt niet te bevatten - een dikke kaars en ik hoop en bid dat die geheugenkaart terugkomt.... daar kunnen juist extra belangrijke foto's op staan....

Geerke (deels ot)

Er staan HEEL belangrijke foto's op, van de geboorte van Boas, van de enige 2 dagen dat het mannetje thuis is geweest (verder enkel in t ziekenhuis gelegen) etc.. dus 't is echt een drama, vind 't zo erg voor ze!

Zomaar iemand

Zomaar iemand

19-08-2012 om 15:59

Een kaars

ik steek een kaars voor hoop en kracht aan voor mijn broer die in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.

Zomaar iemand...

Ik brand er een mee voor je broer, sterkte!

Zomaar iemand

Sterkte! Ook van mij een kaars! (hopelijk helpt het een beetje)

Ook eentje ernaast voor zomaar iemand

Een mooie warme kaars voor je broer en voor jullie!

Zomaar iemand

Sterkte, ik brand een kaarsje met je mee.

Voor c

Omdat pfeiffer zoooo vervelend kan zijn, en omdat je nu thuis zit en niet kunt werken. En voor je kleine ventje dat hij het niet ook heeft. Liefs Geerke

amk

amk

23-08-2012 om 09:29

Nog maar een jaar / al een jaar

Een jaar geleden overleed mijn zus. Al een jaar geleden, er is veel gebeurd in die tijd. Nog maar een jaar geleden het voelt nog vers.

Genista

Genista

23-08-2012 om 15:35 Topicstarter

Voor amk-zus

Pas een jaar geleden. Kaarsje voor jou, amk, en voor je zus.

zomaar iemand

zomaar iemand

24-08-2012 om 07:14

Kaars

Dank voor de mooie kaarsen die zijn aangestoken voor mijn broer. Vandaag zet ik er weer een neer. We leven tussen hoop en vrees.

Fiorucci

Fiorucci

24-08-2012 om 08:11

Amk

Een kaarsje,voor jou en je zus...

Voor amk en zus

AMK, voor jou en je zus een mooie kaars!
liefs,
Jons

Zomaar iemand

een kaars voor jou en iedereen die in spanning zit!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.