Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Amk

natuurlijk voelt het nog erg vers, het IS gewoon nog maar een jaar..zulke herinneringsdagen voelen als gisteren..(en toch ook weer niet)

Sterkte!

Zomaar iemand en amk

Kaarsjes voor je broer, Zomaar Iemand... wat een spanning.
En AMK, wat is nou een jaar, nog niks. Een kaarsje voor jou en je zus.

Rafelkap

Rafelkap

25-08-2012 om 08:47

Amk

Voor Amk een kaars, omdat je het nu een jaar zonder je lieve zus moet doen.

Genista

Genista

27-08-2012 om 08:59 Topicstarter

Voor a

Zomaar uit het niets overleden, pas 55 jaar. Kaarsje voor jou. Dikke kaars ook voor je dochter, die daardoor even teveel op haar bord krijgt, maar niets kan wegschuiven.

Voor de 3 tienermeisjes

Die dit weekende allebei hun ouders verloren bij een auto ongeluk,
Wat een nachtmerrie!!
Een grote kaars vol troost en kracht, dat ze samen een weg hier in kunnen vinden.

Voor jou

Omdat je een moeilijke beslissing nam - en omdat je iemand in groot verdriet achterlaat.

Voor ingeborg die vermist wordt

Voor Ingeborg Verhagen uit Rotterdam, nichtje van mijn vriendin, die vermist wordt.
http://www.nujij.nl/algemeen/22-jarige-ingeborg-verhagen-vermist-uit-rotterdam.18575441.lynkx#axzz24mWXntDC

Voor mijn meisje

Gewoon omdat je er zo mee zit. Meisje, mama is niet boos op jou. En, het komt goed..........!!

ishtar

ishtar

28-08-2012 om 09:20

Pinda

kaarsje ernaast voor je meisje!

Voor de buurvrouw

Die zo plotseling haar man en vader van haar kinderen moet missen. Wat zal dat moeilijk zijn, onvoorstelbaar.

Fiorucci

Fiorucci

29-08-2012 om 19:45

Voor de buurvrouw

Voor Marije's buurvrouw en ook voor de mijne, die net met hartklachten weggebracht wordt door de ambulance...ze is pas 46....

Petr@

Petr@

30-08-2012 om 17:16

Loopmaatjes

Een kaars vol kracht voor een van de loopsters uit mijn trimgroep bij wie de kanker weer terug is en die er deze keer niet van gaat herstellen...
En een kaars vol hoop voor een andere loopster uit dezelfde groep die woensdag een controlescan krijgt...

amk

amk

02-09-2012 om 08:37

Algemene kaars

voor iedereen die het nodig heeft.
3 dagen geen kaars op Ouders Online dat kan niet.

Genista

Genista

02-09-2012 om 16:27 Topicstarter

Aanleunoma

Voor onze aanleunoma, die hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen zal overlijden. We weten wel dat ze dat zelf ook liever wil, maar toch. We zullen haar missen, hoe klaar haar leven ook is.

Petr@

Petr@

02-09-2012 om 20:46

Genista

Een kaarsje voor jullie aanleunoma ernaast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-09-2012 om 20:48

Twee kaarsen

Een kaars is voor M. die morgen naar de chirurg moet om uitslagen te bespreken en de andere is voor A. die morgen ook naar de chirurg moet, maar dan om een behandelplan te bespreken.
Ook voor hun gezinnen een dikke kaars vol kracht en hoop....

Genista

Genista

03-09-2012 om 09:26 Topicstarter

Nog eentje...

er rijdt geen ambulance meer voor bij de buurvrouw, deze auto heeft zwarte vlaggetjes. Kaarsje voor jou, buuf.

Genista

Genista

03-09-2012 om 09:27 Topicstarter

Petr@

Ook twee kaarsen erbij voor A envoor M. Dat het toch mag meevallen voor beiden.

Hele dikke

Een hele hele dikke kaars voor de teamgenote van mijn zoon, die zomaar volkomen onverwacht haar moeder moet missen...

Kaarsjes

Genista, voor jouw aanleunoma en je buuf. Mooie kaarsjes, eentje voor iemand die al is waar de ander ook graag wil zijn. En een dikke knuf voor jou!

En nog meer kaarsjes voor al het verdriet dat ik hier lees. Zo veel en zo zwaar. Hopelijk helpen de lichtjes een beetje.

Genista

Genista

04-09-2012 om 11:00 Topicstarter

Dag lieve aanleunoma.

Petr@

Petr@

05-09-2012 om 19:45

Genista

Dank voor je kaarsjes.
Ik brand er ook voor jou 2, een voor de buuf en een voor aanleunoma...

liefs,
Petr@

ps: Hoe gaat het nu met jouw vader?

Genista

Dag lieve aanleunoma van Genista en gezin, ik kende je niet maar ik brand een kaarsje voor je. Goede reis!

zomaar iemand

zomaar iemand

06-09-2012 om 18:32

Nog maar een kaars

Ik zet weer een kaars neer voor mijn broer. Het zijn zware en verdrietige tijden. Ons verdriet lijkt bevroren en kan pas smelten als we mogen rouwen.

Tuinstoel

Tuinstoel

06-09-2012 om 19:34

Voor mezelf

Precies elf jaar nadat wij elkaar het ja-woord gaven, gaan we vanavond om tafel om de inboedel te verdelen. Voelt verdrietig en wrang. Gelukkig is dit ook het laatste staartje, zoals het nu lijkt, van het regelen van de scheiding. Een kaarsje voor mezelf dat ik er de moed in mag houden. Ik vind het allemaal zo veel.

Genista

Genista

06-09-2012 om 21:55 Topicstarter

Kaarsje voor tuinstoel

Gewoon een heel mooi lichtje, omdat dit zo schrijnend zeer kan doen. Sterkte!
Petr@, wat lief dat je naar mijn vader vraagt. Het gaat momenteel boven verwachting goed met hem. Zo goed zelfs, dat ik soms moeite moet doen om niet negatief te gaan denken in de trant van "het moet nu binnenkort vast weer misgaan". Het kán ook volgende week weer ziekenhuis zijn, maar het kan net zo goed nog een half jaar goed gaan. Of misschien zelfs langer. Gewoon blij zijn met elke dag!

Fiorucci

Fiorucci

07-09-2012 om 07:36

Voor kaaskopje

Zo plan je een reisje,zo lig je in het ziekenhuis. Sterkte meis!!

Tineke

Tineke

07-09-2012 om 10:17

Nee toch

Wat er ook aan de hand is, ik brand een virtuele kaars voor je, Kaaskopje. Wat een narigheid nou toch weer.

Vic

Vic

07-09-2012 om 11:12

Kaaskopje

Wat is er aan de hand? Alvast een kaarsje erbij.

Niny

Niny

07-09-2012 om 15:14

Kaaskopje!

Wat hoor ik nu? Ik weet niet wat er is, maar ik zet een kaarsje voor je neer.

Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.