Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

07-09-2012 om 15:38

Genista

Geniet inderdaad maar van elke dag! Fijn dat het goed gaat. Ik zet er een kaarsje voor neer dat er nog een heleboel goede dagen mogen komen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-09-2012 om 15:40

Kaaskopje

Weet niet wat er aan de hand is, maar ik begrijp dat je wel een kaarsje gebruiken kunt dus zet ik een kaars vol kracht en hoop voor je neer...

liefs,
Petr@

Genista

Genista

07-09-2012 om 15:41 Topicstarter

Kaaskopje

Kaarsje erbij van ons.

Zomaar iemand, tuinstoel, kk

@ Zomaar iemand, wat klinkt dat enorm zwaar en triest, veel sterkte!!

@ Tuinstoel, wat wrang, precies 11 jaar na..natuurlijk ben je verdrietig! Veel sterkte en ik hoop dat t leven je straks weer toelacht en dat je merkt dat er ook mooie dingen kunnen voortvloeien uit zulke ingrijpende beslissingen, al voelt dat nu nog lang niet zo!

@ Kaaskopje, ik weet niet wat er is, maar dat ziekenhuis heb je nu toch te vaak van binnen gezien, gauw beterderder worden!!

Kaaskopje

Kaaskopje

07-09-2012 om 18:11

Lieve allemaal

Ik was in toenemende mate buiten adem. Donderdag raakte ik er van in paniek en ben naar de dokter gegaan. Lang verhaal kort... na wat onderzoeken ben ik bij de huisarts in een taxi gezet en ben ik bij de eerste long en harthulp afgeleverd. Na nog meer onderzoek bleek ik in beide longen embolieën te hebben. Vanmiddag bleek ook dat ik trombose heb. Het kan niet op. Maandag mag ik weer naar huis. Ironisch genoeg lig ik op dezelfde gang als mijn dochter in mei/juni.

Rafelkap

Rafelkap

07-09-2012 om 18:54

Kaaskopje

kaarsje voor Kaaskopje, wat een schrik! Beterschap!

Kaaskopje

wat een schrik, meid! Sterkte voor jou, maar natuurlijk ook voor man en dochters!

liefs en beterschap,
Jons

krin

krin

07-09-2012 om 19:45

Kaaskopje

Ik miste je al, midden in de nacht
Ik hoop op een snel herstel, ook van de schrik.

Kaaskopje

Ajakkes wat naar, beterschap hoor!

Kaaskopje

heel veel beterschap, das schrikken!!

marinade

marinade

07-09-2012 om 21:47

Kaaskopje

Beterschap! Je krijgt het wel voor je kiezen dit jaar, sterkte, ook voor je gezin.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

zomaar iemand

zomaar iemand

07-09-2012 om 23:08

Kaaskopje

Beste kaaskopje,
Wat enorm goed dat je naar de arts bent gegaan! Het had zomaar veel slechter kunnen aflopen, zoals helaas bij mijn broer het geval is. Ook voor jou steek ik een kaars aan!

Kaarsjes

Zomaar iemand, kaarsje voor je broer en jullie allemaal... moet er veel aan denken. Heel veel sterkte met z'n allen.

Tuinstoel, dappere dodo, je doet het goed! Kaarsje voor veel moed!

Genista, geniet van het moment, en hier een kaarsje in de hoop dat het nog maar héél lang zo goed mag gaan.

En Kaaskopje, jee dat is weer flink schrikken! Sterkte en ook voor jou een kaars, beterschap!

Tineke

Tineke

08-09-2012 om 10:14

Goedemorgen kk

Hopelijk had je een goede nacht, Kaaskopje. En ik brand maar weer een kaarsje voor je, een gele, voor alle kracht voor een spoedig herstel!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

08-09-2012 om 11:45

Kaaskopje

Wat heb jij een heftig jaar, meid. Ik wens je niets dan goeds en hoop dat je snel weer naar huis mag. Inderdaad goed dat je aan de bel trok!

Asa Torell

Asa Torell

08-09-2012 om 14:28

Aaarg kaaskopje

wat akelig! Poeh, een geluk dat je er op tijd bij was en de artsen ook alert reageerden. Beterschap gewenst! En ook sterkte met het verwerken van alweer zo'n heftige gebeurtenis.

Bloglezer

Bloglezer

08-09-2012 om 14:40

Marnix

Voor kleine dappere Marnix en zijn broer en ouders...
Omdat het onvermijdelijke gaat gebeuren of misschien al gebeurd is.

Als liefde dit kon tegenhouden zou hij zo veilig zijn..

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2012 om 15:13

Als een roosje

Mijn tijdelijke buurman zei dat ik als een roosje sliep. Ik heb overal doorheen geslapen blijkbaar.
Het is inderdaad een pechjaar. De kaarsjesfabriek vaart er wel bij

Kaaskopje (o.t.)

Jemig embolieën en trombose, gaan ze wel uitzoeken hoe een jonge meid daaraan komt (stollingsonderzoeken?), zo niet, toch even naar vragen??

Beterschap!

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2012 om 22:39

Mien o.t.

Ik ga naar gezondheid

Ook voor marnix

ook hier een kaars voor Marnix... volg al een poos zijn blog en nu dan het laatste stuk van zijn jonge leventje, wat een ongelijke strijd voor zo'n jongetje van 3...wat een rotziekte is kanker... een dikke kaars voor hem, zijn ouders, zijn broer (en voor zijn 2 nog ongeboren broertjes die hem niet zullen leren kennen..)

Voor kaaskopje

Wat een ellende nou toch weer

Kaars voor tuinstoel

Omdat het zo'n verdrietig berichtje is, hoe gaat het nu met je?

tuinstoel

tuinstoel

10-09-2012 om 16:24

Geerke

het verdelen is goed gegaan en we konden zelfs nog grapjes maken. Bedankt voor je kaarsje.

hilse

hilse

11-09-2012 om 10:18

Kaaskopje

Oh wat een ellende toch; een kaars voor heel veel beterschap en eindelijk eens wat rust in jullie gezin.

Juline

Juline

12-09-2012 om 11:54

Kaars voor s.

een kaars voor S. Zoon van een vriendin die zondag gevallen is en daarbij akelig verkeerd terecht kwam.
Nu (weer) een CT scan.
Ik kan niet anders dan hopen dat het goed gaat komen.

Petr@

Petr@

12-09-2012 om 19:14

Marnix*

Vanmiddag ben je een sterretje geworden... een dikke kaars vol kracht voor iedereen die van jou houdt en jou zo ontzettend zal missen...

Lynna

Lynna

12-09-2012 om 20:38

Kaaskopje

He bah, lees nu pas je verhaal. Wat een schrik weer. Ik hoop dat je gauw opknapt!

Bloglezer

Bloglezer

13-09-2012 om 00:23

Marnix*

Goede reis kleine dappere vent.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-09-2012 om 19:26

Bedankt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.