Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heli

Lieve Heli ook hier wordt aan jullie gedacht.... wat een verdriet en een gemis.... een warme kaars vol kracht voor jullie!
Weet je, wij zijn je nog steeds dankbaar voor je mozaiektip, we hebben inmiddels een definitief ontwerp liggen bij Sabina. In het najaar is het klaar.

Heli

Ook ik denk aan jullie, allevier! Laatst zag ik nog weer iets over een intensive care en dan denk ik aan jullie en alle spanning rondom oudste..

STerkte en liefs, niet alleen voor nu!

Jons en haar familie

Nu pas zie ik de berichtjes over JOns. Hier brandt een kaars voor jou en je familie!

Dank jullie!

Wat lief, jullie berichtjes!
Vandaag is het inderdaad drie jaar geleden dat Joram overleed... Drie jaar alweer, drie jaar nog maar. Gisteren lijkt het wel en toch ook niet. Dagen van terug in de tijd en beelden dringen zich aan ons op...
(Heb er een klein stukje van op m'n blog geschreven; als je googled op Joram overleden dan kom je wel op de blog)

Nogmaals dank! Doet goed!

Geerke!

Oh wat bijzonder dat jullie ook een mozaiek gaan doen en dan ook nog bij Sabina. Ben helemaal niet nieuwsgierig
Ik was twee maanden geleden nog bij haar; heb ik een mozaiek gemaakt met de helft van een ammoniet. De anderen helft is verwerkt in het grafmozaiek van Joram.
Kaarsje ook voor jullie vijven!

Tineke

Tineke

22-07-2012 om 22:45

Heli

Ik heb geprobeerd op je blog te reageren, en toen ik dacht dat ik het goed deed (identificatie), was mijn reactie foetsie verdwenen.
Maar weet dat ik aan je denk, veel kaarsjes voor jullie, voor nu en deze zomer...

Heli

Ook voor jullie een hele rij kaarsjes. 3 jaar alweer, 3 jaar pas...
Liefs, Mick

Bellefleur

Bellefleur

23-07-2012 om 12:24

Kaarsje voor heli en familie

Het gemis is het hele jaar bij jullie, maar in deze dagen het sterkst. Ik denk aan jullie

Heli

Wij waren op goede vrijdag bij haar. Ze maakt prachtige dingen. Maar dat wisten we al van jou
liefs xx

Petr@

Petr@

26-07-2012 om 14:04

Bibian*

Een felrode kaars voor jouw gezin die het nu zonder jou moet gaan doen...

Ook voor bibian*

Wiens blog ik de laatste tijd volgde en bij wie ik elke dag even om het hoekje keek, wachtend op nieuws, misschien toch nog een sprankje hoop, een mooi moment met man en kinderen.
Een mooie kaars, met heel veel gedachten voor haar gezin.

mirreke

mirreke

27-07-2012 om 02:39

Ook voor bibian

onvoorstelbaar, zo'n bruisend levend mens... en nu drie kindjes die hun lieve moeder missen, een vader zonder z'n maatje en z'n liefde...
Wat een rotziekte.

Een mooi vuur van de liefde voor hen...

jeltje

jeltje

27-07-2012 om 20:43

Bibian

Haar jongste zit bij mijn oudste in de klas. Zo treurig om dit te zien gebeuren, maar zo bewonderenswaardig hoe ze het als gezin deden.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

27-07-2012 om 23:37

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-07-2012 om 23:38

Jons

Een dikke kaars vol hoop en kracht voor jou en jouw gezin...

liefs,
Petr@

knevel

knevel

28-07-2012 om 11:19

Kaarsje voor jons ernaast

Voor jou en je gezin een kaars in deze moeilijke tijd...

liefs

knevel

Kaars voor gjalt

omdat het weer augustus is..vakantie, augustus, Frankrijk..

Jouw foto staat vast weer op een mooie plek, maar wat zou het fijn geweest zijn als JIJ zelf..
Een grote kaars!
Liefs, Mien

Dank je wel lieve mien

Het is inderdaad weer bijna zover, de akeligste dag van het jaar komt eraan... Ook dit jaar zullen we de dag doorbrengen in het land waar het allemaal gebeurd is, maar wel ver weg van de plaats van toen. Het land waar Fleur bloem betekent...We zullen een mooie kathedraal uitzoeken voor een kaarsje op 15 augustus.

Fijn dat je zijn naam hier noemt!,

Liefs,

Nina

Nina

zodra het augustus is, denk ik altijd aan Gjalt en jullie!

Toch ook veel vakantieplezier en ook een mooie plek om Gjalt te herinneren (extra speciaal, je herinnert je hem natuurlijk altijd)!

Nina

Mijn zoon wordt 5 op 15 augustus. Een datum die ik dus niet snel vergeten zal. Ik zal erbij zijn in gedachten!

Voor jons en gezin

Een warme kaars voor jullie. Een nieuwe start in Heliomare, we hopen op een wonder!

Petr@

Petr@

12-08-2012 om 12:26

Enzo*

Ik zag net die mooie foto op FB van jouw broertjes en bedacht dat er nog een mannetje bij had moeten staan...
En toen bedacht ik mij dat het alweer 6 jaar geleden is en dat ik helemaal vergeten ben om vorige week een kaarsje voor jou en de rest van het gezin te branden...
Daarom nu een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je nog steeds zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

12-08-2012 om 15:34

Enzo*

Hier ook een verlaat kaartje voor Enzo*, Geerke, zijn vader en twee broers.
Zes augustus alweer, iedereen is maar bezig met vakantie en jullie wereld staat even stil..

Tjee wat lief

Tjonge wat lief zeg.... kaarsjes voor ons kleine ventje. Weet je, 6 augustus is tevens Reimers verjaardag (hij werd toen 3, dit jaar alweer 9), dus het is nooit een zwarte dag, maar wel een hele speciale verjaardag, dat wel. Ja je mist altijd een koppie in het rijtje....

Enzo*

Net terug, na lang te zijn weggeweest...En ergens tussendoor kreeg ik een heel lief berichtje van je mama...
Weet dat je nooit uit mijn gedachten bent geweest, en dat ik mede dankzij mijn gedachten aan jou, mijn hele leven om ga gooien...
< 3

Ah lieve yadira

Yadira, wat bijzonder!! Wil je het me vertellen? Zou wel met je willen mailen of zo... je weet me toch wel te vinden? mijnvoornaam apenstaart mijn achternaam punt nl

Petr@

Petr@

14-08-2012 om 12:47

Kaarsje voor m

vol hoop voor jou dat je vanmiddag te horen krijgt dat je mag blijven...

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim...

liefs,
Petr@

En? (petr@)

Ik weet niet wie M is maare ik duim gewoon met je mee!

Petr@

Petr@

14-08-2012 om 16:56

Geerke

Lief, en je kent M. wel )
Maar helaas voor haar heeft ze geen baan meer, echt zo enorm klote...

Ach wat lief

Ik heb ineens door dat je mij bedoelt Petr@! Dank je wel voor je lieve kaars. Het is Kaa Uu Tee met hoofdletters ((

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.