Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nonny

ach wat klinkt dat lief. Mooi sterretje ernaast om extra bij te schijnen.

Vriendin

Vriendin

05-12-2013 om 14:14

Weer even een kaars

voor jou en mij. Voor jou omdat jij zo'n licht was en blijft. Voor mij omdat ik je zo mis... Alles is zo anders nu.

Genista

Genista

05-12-2013 om 14:32 Topicstarter

Urslau

Voor jou en je gezin nog een extra lichtje. Omdat ik zo akelig goed weet en toch niet weet hoe jullie je voelen. Ik wens jullie zo van harte het goede met je man.

een kaarsje voor ons mam

Vanmiddag een gesprek of de hartoperatie wel of niet nodig is.Een dikke kaars,mam,dat t niet hoeft!!

kaarsje heeft geholpen

zo blij.....
En vlak daarna zag ik een bericht dat t met een klein meisje niet goed gaat..een mooie dikke knalrose kaars voor jou,dapper kleintje,dat t toch nog goed komt!!

lilian

Wat fijn dat het niet hoeft.... en ook een kaarsje voor dat meisje!

n@nny

dank je, wat lief - datzelfde adventssterretje brandt elk jaar met advent weer in ons huis - nu ook hangt het stralend voor het raam. Hij is er altijd bij.

Tijgeroog

Tijgeroog

10-12-2013 om 10:16

Geerke

Bij het neerzetten van de kerstspullen kwam ik ook weer de kleine vilten poppetjes tegen die ik in december 2005 maakte. Ik weet niet of je nog weet dat ik er toen ook twee heb opgestuurd voor Enzo en Reimer. En net als elk jaar als ik ze uit de doos haal en ze in m'n handen heb denk ik even aan Enzo. En aan Reimer, als peuter, die met de trein aan het spelen was.

kaarsje

Omdat ik zo blij ben dat een lieve vriendin na een heel lang en enerverend weekend toch nog goed nieuws kreeg. Wel operatie, maar chemo is gelukkig níet nodig. Lieve C en man, dikke knuf, wat ben ik blij voor jullie!!

voor mijn man

die weer is opgenomen. Lieve schat ik hoop dat ze jou snel weer een beetje op de been mogen helpen en er snel een geschikte donorlever voor jou gevonden wordt. De jongens missen papa nu al en papa is zo ver weg in een volgens hun vervelend ziekenhuis.

Iedereen

die een kaars kan gebruiken.

Speciaal ook voor een lieve collega wiens broer weet dat hij het dit keer niet gaat redden. Waarom zoveel ellende?

tijgeroog

Ja, dat weet ik nog goed, alleen wist ik niet meer dat jij het was die ze maakte. Wat fijn dat ik dat nu toch weer weet! Dank je x

Urslau

Voor jou een kaars omdat je gewoon te veel tegelijk meemaakt

Lucerna

Lucerna

12-12-2013 om 09:51

Urslau

Weer een kaarsje voor je man erbij. Ik hoop zo dat er op tijd een lever beschikbaar komt. Een kaarsje voor jouzelf en je kinderen als lichtje bij het wachten.

Hoop?

Schat.....wat ben je nu allemaal weer aan het doen? Het leek de betere kant op te gaan en nu ben je in ene zo afwezig. Je herkende mij vandaag niet eens!
De artsen zeggen een delirium of hepatische encefalopathie. Je gaat ons nu toch niet verlaten? Ze hebben je daarboven nog niet nodig. Hier beneden hebben wij jou nog wel nodig!

Voor mijn collega

zijn broer is vanmorgen heengegaan. 62 jaar is veel te vroeg.

Fiorucci

Fiorucci

13-12-2013 om 07:49

Urslau

Sterkte en hoop wens ik jullie toe..hoe gaat het vandaag??

Fiorucci

Fiorucci

13-12-2013 om 07:50

Buurvrouw

Mens, wat had ik een hekel aan je, en jij aan mij. Maar dit, zo jong, wat afschuwelijk voor je, en wat zal je gezin je missen. Ik leef intens met hen mee.....

Fiorucci

ach het komt en gaat. Vannacht voelde hij zich iets beter en houd ons wakker met wazige smsjes. In de achtend is hij op van zijn nachtpartijen en is dan weer totaal afwezig. Ik zit er ondertussen flink doorheen. Ben zelfs naar huis gestuurd door het werk.

Jij sterkte met het verlies van jullie buurvrouw. Lijkt mij ook raar.

hilse

hilse

13-12-2013 om 16:25

Urslau

Voor je man en jullie allemaal een hele grote kaars met een krachtige vlam.
Wat een spanning en onzekerheid. Heel veel sterkte en liefde voor jullie allen gewenst en bovenal, een donorlever.

Urslau

Daar zet ik er eentje bij. Veel sterkte in deze onzekere tijd!

Fio

Kaarsje voor de buuf en een knuf voor jou!

lichtje voor urslau

....en voor je man.
Mensen die donor zijn, het blijkt weer zoooo belangrijk.

Voor Melanie

Gewoon zomaar uit het niets moet ik aan jou en je Jesse* denken....
Een warme kaars omdat hij nog steeds zo gemsit wordt.
Hoe is het met je?

Beetje licht?

Manlief herkende gisteren gelukkig weer de verpleging en daarna ook zijn ouders. Hoe het verder gaat geen idee. De artsen blijven daar vaag over.
Ik merk dat ik zelf echt tijd voor mijzelf nodig heb. Ik ben kortaf naar de kinderen en iedereen kan een grauw of snauw krijgen. Dat is niet wat wil, maar het is even niet anders.

Iedereen

die wat extra licht kan gebruiken. Alle kaarsen en beetjes hoop helpen vaak om de dag door te komen.

Rafelkap

Rafelkap

14-12-2013 om 18:13

urslau

dikke kaars voor jou, je man en gezin, een kaars vol kracht om alles vol te houden!

En dan hoor je binnen een tijdsbestek van 2 dagen, drie rotberichten. Een vriendin en een man van een andere vriendin die beiden kanker hebben, en een vriend die geen baan meer heeft in maart. 25 jaar bij hetzelfdfe bedrijf gewerkt...

amk

amk

16-12-2013 om 18:19

voor N

die vandaag de bevestiging borstkanker kreeg.

amk

amk

16-12-2013 om 18:20

voor Urslau

omdat donorlevers zo verrekte schaars zijn en ze levende donortransplantaties in nederland nog steeds niet doen waardoor het wachten alleen maar langer duurt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.