Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor mijn man

Lieve schat,

10 jaar is jouw transplantatielever alweer. De laatste tijd sputtert de lever helaas flink tegen en sta je opnieuw op de lijst om getransplanteerd te moeten worden. Laten we hopen dat er op tijd een andere te transplanteren lever beschikbaar is en je onze kinderen verder op mag zien groeien.

Liefs XXX

urslau

Voor jou, je collega's, de familie en vrienden van de overleden collega. Het zou anders moeten zijn.

En voor degene over wie je schrijft, ik hoop echt dat er een lever zal zijn binnenkort.

Dank voor je betrokkenheid.
L is gisteren begraven. Bomvolle kerk, en ook heel veel kinderen. Zijn klas, zijn scoutinggroep, zijn orkestje van de muziekschool, vriendjes van school en uit de kerk.
Was een zware dag.
Een kaars voor de familie. En voor zijn broer van 14. Hoe moet je nou toch verder.

en een beetje voor onszelf

We laten het niet onze dag beheersen hoor. Maar het gaat wel even door je heen. En er liggen drie lieve kaartjes op de mat en er komen twee sms'jes binnen...
Op 19 november, 8 jaar geleden, ging alles hier zo vreselijk mis.

krin

krin

19-11-2013 om 21:44

Geerke

Knuffel.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

20-11-2013 om 21:53

Geerke

Ik lees het nu pas, ik lees al jaren mee op het forum en ik herinner het me nog goed, de eerste berichten over het ongeluk van Enzo. Ik wist de datum niet meer, wel dat het ergens in november was. Ook al bepaalt het misschien niet meer alles, het blijven dagen met een verdrietige lading. Sterkte ermee.

Aagje

Rafelkap

Rafelkap

21-11-2013 om 12:05

Geerke, Urslau, Kaatje & kinderen

Geerke: Te laat maar ik weet ook niet eens hoeveelste het vandaag is: heel veel sterkte dezer dagen, ik weet het nog zo goed die berichtjes van je. Het blijft een gemis voor jullie, dat mooie ventje!
Sterkte ook met L. en het zien van het verdriet wat jij maar al te goed kent.

Urslau: wat een spannende tijd voor jouw gezin. Heel veel sterkte.

Kaatje & kinderen: bij deze rubriek denk ik ook altijd aan jou en hoe jullie er het beste van maken.

dank jullie wel

Wat lief.
En het is nooit te laat hoor lieve Rafelkap.

Knurf

Knurf

22-11-2013 om 14:21

voor mijn ex-schoonouders

de opa van mijn dochter is vannacht in het ziekenhuis opgenomen, hij heeft een hartinfarct gehad. En oma weet zich geen raad nu. Een kaarsje voor beiden, en voor hun kinderen en kleinkinderen.

kaarsje ernaast, knurf

Voor die opa en oma.
En voor iedereen die er zo nauw bij betrokken is. Voor je dochter.

geerke

een verlaat kaarsje voor je kleine man

heli

ik weet dat je nu anders hier bent maar voor jou ook een kaarsje want als ik aan Enzo denk, denk ik ook aan Joram.

vandaag

Vandaag steken nabestaanden van overledenen in onze kerk een kaars aan voor hun dierbaren die in het afgelopen jaar zijn overleden. Daarna mag iedereen naar voren komen om een kaars voor iemand aan te steken. Ik steek er altijd eentje voor Enzo aan en voor iemand anders.
Vandaag steek ik er eentje aan voor alle mensen die door jullie van OOL zo gemist worden.

notje

notje

24-11-2013 om 08:42

voor Geerke

Een mooie kaars voor jullie!

notje

notje

24-11-2013 om 08:42

voor mijn moeder

Weer een tumor,het begin van het einde?Een mooie kaars voor jou mam!

ach notje

Een kaars voor jou en je familie.
Veel warmte!

Puck

Puck

26-11-2013 om 18:51

voor een jeugdvriendin

vandaag is haar vader overleden, twee maanden geleden stond ze aan het graf van haar 13-jarige dochter. Hoe wreed kan het leven zijn!

hilse

hilse

27-11-2013 om 14:01

Geerke

Heb de laatste weken veel aan jullie en jullie kleine mannetje gedacht. Ik kwam hier om een kaarsje voor jullie te branden maar zie nu ook dat het weer de tijd is waarin het zo mis ging...
Bij deze alsnog, een mooie kaars, voor jullie en jullie kleine Enzo. Liefs!
(Ligt het gedenkmozaiek al?)

hilse

hilse

27-11-2013 om 14:02

Lilian1

Dank je wel, zo lief!
Precies op het goede moment ook...

hilse

hilse

27-11-2013 om 14:03

Puck

Wat verschrikkelijk! Ik brand er een kaarsje naast.

Hilse

Hilse

27-11-2013 om 14:04

Notje

Voor je moeder en jullie een kaars. Spannende tijden...

Hilse

Hilse

27-11-2013 om 14:05

voor iedereen

Voor iedereen hier die wel wat licht, troost, kracht, verbondenheid en warmte kan gebruiken een zee van lichtjes.

hilse

Hilse, ja het ligt er sinds maart, zooooo mooi is het, en zo stralend kleurig...!
We zijn superblij met wat ze heeft gemaakt.

Een kaarsje voor Lynn*

Een kaarsje voor Lynn*
En voor mijn lieve vrienden.
Drie maanden nadat wij onze Enzo* hadden begraven, stonden we bij het graf van jullie kleine meisje, jullie mooie lieve Lynn*.
Op 1 december 2006 geboren, maar het licht hier op aarde nooit gezien.

Ben zo dankbaar dat ik haar in die korte tijd dat ze hier bij jullie was, heb mogen zien, liggend in het bedje dat op haar had gewacht.

Liefs en knuffels voor jullie.

Geerke

wat lief dat je ondanks jullie eigen verdriet ook zo aan anderen denken. Voor de decembermaand een extra stevige kaars voor jou en jouw vrienden.

Iedereen

die deze laatste maand van dit jaar een extra knuffel en kaars kunnen gebruiken. Ik heb mijn deel er alvast vanaf gesnoept.

voor mijn beste vriend

Die pas heeft gehoord dat hij ALS heeft.
Voor hem en zijn vrouw en hun kinderen.
Voor hun familie
en ook voor mezelf, want ik geloof dat ik me nog nooit zo verdrietig en machteloos heb gevoeld als nu

nerina

Wat erg, ALS is zo'n rotziekte
Kaars voor hem en zijn familie
...en voor jou eentje erbij.

Voor Enzo

Een flonkerend adventssterretje als herinnering aan dat wat zo dapper brandde achter het raam in het ziekenhuis.

We zijn je nog niet vergeten, kleine man!
n@nny

een hele grote dikke kaars

Voor de oud klasgenoot van mijn oudste zoon, een jongen van 13 jaar die vorige week met de fiets is aangereden en nog altijd niet wakker is. En vandaag het verpletterende bericht dat het niet waarschijnlijk is dat hij ooit nog wakker wordt.
Een nog veel dikkere kaars voor zijn ouders en zusje, wat zijn zij in een vreselijke nachtmerrie terechtgekomen...

Jippox

daar krijg ik kippenvel van. Doet mij herinneren aan mijn eigen jeugd. Brrrrrr..... hoop op een klein wonder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.