Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

26-08-2013 om 10:25

Voor m

Vermist, ontvoerd, BJZ..... Ik hoop dat je weer snel ongedeerd terecht bent.

Voor mijn zusje

Een kaars voor mijn zusje die gisteren met spoed werd doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze al een paar dagen slecht ziet met 1 oog. De oogarts heeft haar doorgestuurd naar de neuroloog waar ze vandaag diverse onderzoeken krijgt. Het woord "MS" kwam hierbij voorbij.... Dikke kaars dat het allemaal meevalt en dat ze niet de diagnose MS krijgt op haar 31e....
Sanneke*

toto1

toto1

29-08-2013 om 01:54

Voor mijn schoonzusje en mijn man

Voor mijn schoonzus een kaars, omdat zij de diagnose van die rotziekte heeft gekregen en niet meer beter wordt... Voor mijn man, omdat hij na zijn vader, zijn 2 broers en zijn moeder straks ook zijn zus gaat verliezen en alleen overblijft van het gezin.

B.

B.

29-08-2013 om 22:38

Een kaars voor toto en haar man

Wat een verdrietig verhaal. En terwijl ik het las realiseerde ik me opeens dat mijn broer naar dezelfde situatie heeft gekeken, ik ben nog elke dag dankbaar dat ik het mocht overleven. Een extra warme kaars dus voor jullie.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Voor al deze verdrietige mensen

die hierboven een kaars hebben aangestoken en voor wie er eentje werd aangestoken. Twee weken lang zeuren met internet (beter: geen internet) heft gezorgd dat ik niet bijgelezen ben. Maar ik zie verdrietige dingen voorbijkomen

Voor mijn vriendinnetje

Die haar echtgenoot vandaag alweer 15 jaar moet missen. Toen was hun dochter 3, inmiddels een prachtige achttienjarige meid. Zo jammer dat hij dat niet heeft kunnen meemaken.
n@nny

Kaarsje van dank

Mijn zusje heeft vanmorgen gehoord dat de neuroloog geen enkele aanwijzing voor MS heeft gevonden. Ook geen enkele andere neurologische oorzaak voor de vlek in haar zichtveld. Waarschijnlijk ontstoken oogzenuw. Veel rust en dan zou het beter moeten worden.
Sanneke*

Pff sanneke, wat een opluchting

Echt een opluchting zeg, pfff, valt wat van je af dan!

Voor mijn schoonoma

Dikke kaars voor mijn schoonoma, vanmorgen op 92 jarige leeftijd vredig weggevlogen. Dikke kaars voor mijn schoonmoeder en haar zussen en broer nu zij zonder moeder verder moeten.
Sanneke*

sanneke

Ach. 92 is oud. En toch he. 't Is familie dichtbij.
Sterkte Sanneke.

Tineke

Tineke

09-09-2013 om 21:06

een zee van lichtjes

voor alle kinderen en ouders van 'de petteflet'...

Bellefleur

Bellefleur

10-09-2013 om 09:24

kaarsje

voor de moeders die hun kinderen hebben verloren. Vermoord door vader! Voor de opa's en oma's en alle familie. En voor de leerkrachten en klasgenootjes. Onbegrijpelijk.

Twee grote kaarsen

Voor de twee jongens die in een klap hun vader en moeder hebben verloren, hun huis en alles wat hen dierbaar is. De klap is zo groot. Mijn dochter zit op de school van de jongste. Ze is verbijsterd. Alle kinderen en hun families proberen te bevatten wat zomaar, op een donderdagavond, plotseling kan gebeuren. Twee grote kaarsen.

Tsjor

Rafelkap

Rafelkap

01-10-2013 om 09:03

voor Kaatje en kinderen

Kaarsen voor Kaatje en kinderen nu het weer wat donkerder begint te worden.

Vriendin

Vriendin

06-10-2013 om 14:44

Weer

voor jou, lieve vriendin. Omdat er steeds dingen gebeuren waarvan we denken: wat had je dat mooi gevonden. En voor onszelf, omdat we je nog steeds zo missen.

Kracht en wijsheid

Kracht en heel veel wijsheid voor mijn collega. Hij weet dat het einde bijna nadert. Maar wat een lef en kracht heeft hij om alles uit het leven te halen.

voor mijn man

die weer gescreend moet gaan worden of hij nog goed genoeg is om op de wachtlijst voor een levertransplantatie te mogen. Hoop dat het alle onderzoeken die je nu krijgt waard is schat en we met zijn vieren voor nog een aantal jaren samen mogen gaan vechten.

Hilse

Hilse

11-10-2013 om 21:22

Urslau

Een kaars van hoop voor jullie!
Je berichtje... twee zinnen, maar wat een inhoud. Ik duim heel hard voor jullie dat de onderzoeken uitwijzen dat hij op de lijst mag en dat er snel een "nieuwe" lever voor hem komt. Sterkte!

Hilse

Hilse

11-10-2013 om 21:24

kaars voor iedereen die het nodig heeft

Een kaars, een teken van hoop, een sprankeltje licht, een bron van warmte en liefde voor een ieder hier die het nodig heeft om welke reden dan ook.

Hilse

dank je. We moeten voorlopig wachten. De onderzoeken zijn bijna afgelopen en dan hopen op een goede uitslag en dan veel duimen draaien.

Iedereen

die een kaars vol kracht nodig hebben. Bij deze. Ik neem er zelf ook een stukje van.

Urslau

Voor jullie een kaars, met veel warmte.
Gisteren op tv ook weer even gezien hoe donoren nodig zijn!

Lucerna

Lucerna

17-10-2013 om 00:17

Voor Urslau en gezin

In de hoop dat de uitslagen van het onderzoek meevallen en dat er snel een nieuwe lever beschikbaar komt.

Verder ok een dikke kaars voor een paar van mijn oudste kennissen. Nu weten we zeker, dat het voor haar een aflopende zaak is. Uit de uitslagen moet nu nog komen, hoe snel we dat aflopen dan moeten inschatten, maar veel meer dan een half jaar moeten we niet hopen. En hij is in anderhalf jaar ineens een oude man geworden, die ook met niet uit te vlakken aandoeningen moet gaan leren leven. Ach, lieve allebei, ik had jullie nog zoveel jaren samen gegund, in alle rust. Een dikke kaars voor jullie.

voor Fio

Gewoon even.

Voor mijn vader

Gisteravond overleed zijn tante, die voor hem een tweede moeder was. Van de generatie van zijn ouders was zij de laatste. Hij heeft het er erg moeilijk mee.

Guusje

Guusje

11-11-2013 om 10:49

voor mijn zoontje

Mijn zoontje die is weggetreiterd uit zijn groep. Vandaag is hij helemaal overnieuw begonnen in een nieuwe groep. Een kaarsje vandaag dat hij in deze groep er wel helemaal bij gaat horen. Ik hoop het zo ik hoop het zo ik hoop het zo.....

Voor de zoon van Guusje

Want dit is heel erg, heel erg.
Ik hoop dat het vanaf vandaag bergopwaarts gaat! Een mooie kaars!

Voor de familie van L

Je bent 11, it in groep 8, en het hoort gewoon niet dat je dan al doodgaat!!!
Een kaars voor je broer van 14, voor je ouders.
Lieve L, wat zullen we je missen!

Verbijsterd.
In april leek er nog niets aan de hand.
Vanmorgen was het voorbij.

Voor mijn collega

na een oneerlijke strijd is hij gistermiddag overleden.

Geerke

11 jaar en dan overlijden? Dat is veel te vroeg. Sterkte met het verlies.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.