Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

03-08-2009 om 10:18

Morgana fata

Kaarsje voor jou omdat je jouw kindjes zo mist....

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-08-2009 om 10:19

Genista

Ik moest deze week aan jou denken, ik vroeg me af hoe het met jouw vader gaat.
Daarom een kaarsje voor hem dat het góed gaat!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-08-2009 om 10:20

Heli

Ook vandaag weer een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Genista

Genista

03-08-2009 om 12:17 Topicstarter

Petr@

Wat lief van jou! Ik zet er een kaarsje naast. Hoe gaat het, sja... Hij ligt niet in het ziekenhuis, dat is eigenlijk het enige dat ik ervan kan zeggen. Maar om te zeggen dat het goed gaat, is ook teveel. We moeten afwachten wanneer het "tijdbommetje" weer afgaat, vrees ik en hopen dat het dan wèl een keertje getackled kan worden wat die ellendige oorzaak nou is.

Dag lieve mazzel

Dag lieve poes. Sinds zaterdag mocht je eindelijk los van me lopen. Eindelijk. Wat was je blij. Tja, we hadden al 3 katten verloren doordat ze onder een auto waren gekomen, dus ik was extra voorzichtig. We hadden je zelfs Mazzel genoemd om ons wat extra geluk te geven.
Helaas was ons het geluk niet gegund. Net ging ik weg en kreeg ik je onder mijn auto. En daar lag je dan, dood. Wat een verdriet. Wat een verdriet.
Dag lieve Mazzel, rust zacht.......

Minerva

Minerva

03-08-2009 om 20:46

Lieve mazzel

Een mooi kaarsje voor jou,.. wie had nou ooit kunnen denken dat je zo snel in de kattenhemel zou zijn. Helaas heb jij de 7 kattenlevens niet kunnen overleven.

((((((((((Pinda)))))))))))) een dikke knuffel voor jou,...

Minerva

Corijn

om het rauwe verdriet, een kaars voor jou

Morg

Een kaarsje voor jou, omdat je je kindjes zo mist.

*knuf*

Pie.

Blingetje

Blingetje

03-08-2009 om 23:56

Morgana

Het valt niet mee voor je, je kinders zo missen. Een kaarsje en een knuffel voor jou!

Terpi

Terpi

04-08-2009 om 00:13

Morf

een kaarsje voor jou, je zult de dagen aftellen. Hou je taai meissie, straks mag je ze weer in je armen sluiten.

Heli

voor vandaag weer een kaarsje, en binnenkort een kaaRTje..

Sterkte en liefs, Mien

Petra-

Petra-

04-08-2009 om 23:07

Een kaarsje

voor jullie....

Petra-

Petra-

05-08-2009 om 10:52

Voor kaatjuh

op hopelijk een 'goede' uitslag voor jullie kleine man!

reina

reina

05-08-2009 om 13:27

Ach heli...

Ik lees dit afschuwelijke nu pas. wat een inmens verdriet bij jullie. Een rij van kaarsjes, voor jou, voor Joram, voor je man, voor Jorams broertje en voor al die anderen die hem zo zullen missen...

Petra-

Petra-

05-08-2009 om 22:14

Geerke

Voor jullie een kaars, morgen de verjaardag van Reimer maar ook de sterfdag van Enzo...

In gedachten bij jullie!

Hieke

Hieke

05-08-2009 om 23:09

Joram*

Nog altijd een lichtje voor jou...

hieke

Hieke

Hieke

05-08-2009 om 23:10

Enzo

Enzo, je zit nog zo vers in mijn geheugen, maar je ouders en broers moeten je al zo lang missen. Elke dag is een dag teveel.
Kusje naar de hemel speciaal voor jou jongen!

hieke

tonny

tonny

05-08-2009 om 23:26

Voor geerke, hans, enzo * ,reimer,

en voor Neo, die nooit uit eigen herinnering kan vertellen over Enzo.

Een kaarsje voor jullie allemaa~l!

Tonny

Enzo*

Wat zul je gemist worden vandaag tussen alle feestelijkheden in.
Lieve Geerke, Hans, Reimer en Neo, in gedachten bij jullie vandaag.
En lieve Reimer: gefeliciteerd!!
Liefs, Isabel

Petra-

Petra-

06-08-2009 om 09:06

Enzo

voor jou een mooie kaars, op deze zonnige dag waarop je grote broer alweer 6 jaar wordt, en jij vreselijk gemist wordt!

Petra-

Petra-

06-08-2009 om 09:18

Voor de baby van 7 weken oud,

overleden na een ongeluk in Frankrijk....stil ben ik ervan

Verjaardagskaars voor reimer en

een hele bijzondere erbij, op de taart, voor Enzo, zijn licht schijnt mee!

Gefeliciteerd en sterkte!
Liefs, Mien

Het jongetje van 8

Gisteren bij het Henschotermeer werd al een paar keer omgeroepen om uit te kijken naar een jongetje van 8 met een blauwe zwembroek. En dan vandaag het bericht: verdronken. Pas 's avonds laat is hij gevonden. Wat een immens drama in zo'n klein berichtje. Ik ben er stil van.

reina

reina

06-08-2009 om 10:29

Voor geerke en haar mannen

De verjaardag van Reimer, de sterfdag van Enzo, zo dubbel .....

Genista

Genista

06-08-2009 om 10:54 Topicstarter

Geerke, hans, enzo* reimer en neo

Een dikke kaars op deze zo dubbel aanvoelende dag. Reimer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik sluit me aan bij Mien, één extra kaarsje op je taart voor Enzo.

Bedankt iedereen

lieve mensen bedankt, ja het is een dubbele dag maar we maken er wel een echt verjaardagsfeest van hoor, Reimer is echt jarig, hartstikke 6 geworden! We zijn ook bij Enzo* geweest, mooie plantjes op het grafje, kaarsjes erbij, zo mooi...!
Bedankt voor alle lieve woorden, op kaartjes, op dit forum, op mijn hyves, echt héél bijzonder blijft dat!!

Een kaarsje voor die moeder in frankrijk

Die op de pier haar kinderwagen even liet staan, om een foto te maken.... wat een drama vanmorgen op de radio. De wagen met de baby is 8 meter naar beneden gevallen en het kindje heeft het niet gehaald. Ik kan wel janken, die arme moeder! Wat een verlies, wat een verdriet. Niet te bevatten!!

Maatje

Maatje

06-08-2009 om 12:41

Enzo*

Een kaarsje voor Enzo*, die er vandaag volop bij is in gedachten, maar dat had zo anders 'moeten' zijn... Een kaarsje voor de mama en papa van dat babietje van 7 weken: van geluk zo maar in heel diep ongeluk. Een kaarsje voor het jongetje van 8 dat is verdronken. Mijn kinderen zwemmen heel veel deze dagen, en ik dacht meteen: 'zie je, als je 8 bent kun je ook nog verdrinken'. Angst... Wat een verdriet. Een kaarsje voor Fleur en voor haar mama, die hier steeds zo troostend en volop aanwezig post: Mien*, je bent een lieverd. En een kaarsje voor Joram, je wordt gemist, heel heel erg gemist, kleine grote man.

Liefs,
Maatje

ishtar

ishtar

06-08-2009 om 12:55

Enzo

mooie zonnebloemkaars voor jou, op deze zonnige dag

Rafelkap

Rafelkap

06-08-2009 om 17:44

Voor enzo*

en voor Reimer. Voor altijd een vrolijke dag met een traan. Heel veel sterkte en geluk voor jou, Geerke en je gezin.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.