Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

06-08-2009 om 18:53

Enzo*

Reimer,grote vent,gefeliciteerd!En ik brand een mooi kaarsje voor je broertje Enzo.
Liefs,Bastet

Mariska

Mariska

06-08-2009 om 19:38

Enzo*

een onuitwisbare indruk heb jij op mijn gemaakt... jij klein ventje met mooie kuiltjes in zijn wangen... ik stuur een vlinderkusje jouw kant op X

Nasha 1st

Nasha 1st

06-08-2009 om 20:36

Voor mijn buurvrouw

ook al is ze al 85, en kaars voor haar, dat ze toch nog een beetje opknapt....al zal ze waarschijnlijk niet meer terugkeren naar huis....

Reimer en enzo*

6 verjaardagskaarsjes voor Reimer, van harte gefeliciteerd!
En een mooie sterrenkaars voor Enzo*.

mirreke

mirreke

06-08-2009 om 23:21

Enzo, reimer en geerke

Op de valreep nog een verjaardagskaars voor Reimer en een speciale kaars voor Enzo. Wat fijn dat vandaag een mooie dag is geweest.
En een kaars voor Geerke. Elke keer als ik zo'n bewogen berichtje van je lees, waarin je zo meeleeft met anderen, denk ik weer, ja Geerke, ik vind je een mooi mens. Een dikke kaars voor jou, mama van Enzo (en van Reimer en Neo natuurlijk...)

mirreke

mirreke

06-08-2009 om 23:22

En een kaarsje

voor al die andere mooie mensen hier op Ouders Online.

mirreke

mirreke

06-08-2009 om 23:27

En natuurlijk voor heli

een kaars die een beetje licht en warmte geeft tegen de leegte en de kilte in huis...

Hetty,*

Hetty,*

06-08-2009 om 23:44

Voor enzo*

Een mooie kaars voor Enzo, die zich eigenlijk vandaag had moeten verheugen op de kadootjes die hij misschien ook wel zou krijgen omdat zijn broer jarig en sommigen nou eenmaal voor alle kinderen wat kopen. Wie weet hoeveel kadootjes je had gekregen vent!
Groetjes Hetty,*

ilsepilse

ilsepilse

07-08-2009 om 00:07

Voor heike die maar 16 mocht worden

een mooie kaars met fleurige bloemetjes voor dochter van mijn collega, ze heeft 1,5jr gestreden en gevochten tegen Hodgekin, de strijd afgelopen dinsdag verloren...
ik ben een tijdje niet meer geweeest maar vind het nog altijd een mooi initiatief...
xx ga zo door
ilse

Voor delano*

Ineens moet ik aan je denken, en aan je mamma. Een mooie warme kaars voor jullie.

Heel lief allemaal

Het ontroert me echt dat er nog zoveel berichten voor onze Enzo* en ons gezin komen. Allemaal bedankt het maakt steeds weer zo'n indruk hoe jullie meeleven...!

Nathalievdp

Nathalievdp

07-08-2009 om 11:16

Voor enzo

Je had er gisteren bij moeten zijn.

Liefs,
Nathalie

Genista

Genista

07-08-2009 om 13:22 Topicstarter

Voor morganafata

Om je door moeilijke momenten heen te duwen. *knuf* voor jou, meissie!

Bastet

Bastet

07-08-2009 om 18:24

Willy de ville

Kaarsje voor Willy de Ville,met wiens muziek ik opgroeide...
Bastet

Petr@

Petr@

07-08-2009 om 20:21

Enzo*

Een dag te laat, maar toch nog een stoer blauw kaarsje voor jou...
En een stoere blauwe verjaardagskaars voor je grote broer!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-08-2009 om 20:22

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou die drie weken blijft branden...
(we gaan maandag op vakantie)

liefs,
Petr@

Anna :-)

Anna :-)

07-08-2009 om 23:03

Petr@

Dank je wel lieverd!! Geniet van jullie vakantie, maak er een mooie 3 weken van he.

Liefs, Anna

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

08-08-2009 om 13:10

Hilde

Een kaarsje voor Hilde, die we gisteren bijna kwijt waren. Meisje, ik ben zo blij dat je er nog bent! Pak alle hulp die je krijgen kunt. En ik denk aan je.

Liefs van Hasse

Enzo

Lieve Geerke en familie,

Sorry, ik had het even helemaal gemist... Lieve kleine Enzo overleden op de verjaardag van grote broer Reimer. Nu ik het weer lees herinner ik het me weer. Wat een moeilijke dag met gemengde gevoelens zal het voor jullie geweest zijn. Hopelijk is het een 'goede' dag geweest voor jullie allemaal.
Een mooi helder vlammetje voor jullie alle vijf!

Liefs, heli

Voor iedereen

die het nodig heeft een zee van kaarsjes om 'in het licht' en warm te blijven.

*Twinkel*

*Twinkel*

08-08-2009 om 17:31

Joram*

Morgen zou je 7 jaar en 1 maand jong zijn. Heli, er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan jullie denk...

Dikke knuffel,
Martha

Petra-

Petra-

08-08-2009 om 22:37

Voor kaatje

en de kids een grote vlam!

Petra-

Petra-

08-08-2009 om 22:37

Voor mien

die helaas zo goed wet wat ouders met verdriet meemaken, maar toch altijd weer aan een ieder denkt!

Reimer, enzo*...

Helaas te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 6e verjaardag! Een zo dubbele dag, met verdrietige gedachtes en gevoelens, terug in de tijd... jullie lieve, dappere Enzo* had erbij moeten zijn. Maar gelukkig en zo fijn dat het ook gewoon een echte feestdag was!

Ik denk dan ineens weer aan mijn oma, wiens 11 jarige zoon werd begraven op haar verjaardag... het heeft jaren geduurd voor ze het weer een beetje kon vieren. Die periode lag ver voor mijn tijd, maar vond het altijd zo'n triest idee. Een verlaat kaarsje voor jullie allemaal, met een dikke knuffel!

Liefs, Beertje(s)

Een grote fakkel...

...voor ieder die het zo hard nodig heeft. Ik lees weer zoveel trieste berichtjes. Heel veel kracht voor iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Heli

Oorverdovend stil...

Je verhaal over het afscheid treft me. Je schrijven de dagen erna... Wat moet het ook moeilijk zijn de naam van je kind te zien staan met een sterretje ernaast...

Alles zo intens moeilijk, vol verdriet... en alles draait maar door... en ook jij gaat door, moet door, wil door, maar soms ook niet. Het gaat, of het gaat niet. Al dan niet op de automatische piloot. Met betere, goede en slechte dagen, momenten, minuten, uren...

Velen weten helaas hoe het is, ik probeer woorden te zoeken maar vind ze niet...

.......

Een dikke kaars erbij voor je mannetje en ieder om hem heen die hem zó mist!

Liefs, Beertje(s)

Nog meer fakkels...

...voor helaas weer zoveel dierbaren die worden gemist. Berichten uit de media, het kan je zó raken... Berichten op dit forum, om je heen in familie- en vriendenkring...

Ik plaats nog wat extra fakkels, voor al die nieuwe kleine en grote sterretjes die de hemel rijker is geworden. Voor ieder die moet leren leven met een groot gemis, een groot verdriet...

En voor ieder die zijn/haar sterretje(s) al langer koesteren, te lang... al zo lang leven mét... al zo lang leven zónder...

Liefs, Beertje(s)

Beertje

je schrijft "helaas te laat" - lieverd het is nooit te laat voor een lief woord waar iemand blij van wordt

reina

reina

10-08-2009 om 10:44

Voor heli

.............

Petra-

Petra-

11-08-2009 om 08:56

Grote vlam

voor twee vriendinnetje die wachten op nieuws...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.