Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heli

Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Wat een mooi afscheid hebben jullie ervan gemaakt voor Joram! Alleen het zou niet zo moeten zijn...
Heel veel sterkte,
Liefs, Mickey

Lindis

Lindis

31-07-2009 om 20:25

Heli

Ik blijf maar aan jullie denken.

Lindis

Lindis

31-07-2009 om 20:26

Richard

Een kaars voor Richard Janse en zijn familie. Veel te jong gestorven.

Hieke

Hieke

31-07-2009 om 21:19

Voor heli

ook vandaag wat warmte en licht

Avondkaarsje

voor Heli en haar mannen..

Ik denk aan jullie

Liefs, Mien

knevel

knevel

31-07-2009 om 22:26

Een rij kaarsen voor heli en gezin...

Meer tekst heb ik eigenlijk niet....

Liefs Knevel

Hetty,*

Hetty,*

31-07-2009 om 23:45

Een wakende vlam

Ik steek een mooie wakende nachtkaars op voor Joram.
Ik kom terug van vakantie en schrik (natuurlijk) enorm van het omgeluk en overlijden van Joram. Het gekke is dat ik in de vakantie zo vaak gedacht heb aan dat zoiets kon gebeuren (bij ons dan) en dat gebeurt jullie dit, wat ontzettend erg!
Ik wil jullie zoooo ontzettend veel sterkte wensen, ik weet dat je de pijn van het missen soms letterlijk lijfelijk kunt voelen, hartpijn; het bestaat helaas.
Hetty, mama van Mika*, Kian, Diaz en Mischa

Petr@

Petr@

01-08-2009 om 00:47

Anna

Een te laat vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-08-2009 om 00:48

Heli

Ook ik blijf aan jullie denken. Een warmrode kaars voor jullie...

liefs,
Petr@

Mariska

Mariska

01-08-2009 om 18:55

Een mooie kaars voor tanja* en haar ouders

Vandaag hebben je papa en mama afscheid van jou genomen. Wat zullen ze je missen en wat zal het stil zijn zonder jou...

Mariska

Mariska

01-08-2009 om 18:59

Een kaars voor opa herman

vandaag opgenomen in het ziekenhuis... Hij levert al zo lang een strijd tegen zijn ziekte... Te bewonderen... maar er valt steeds minder strijd te leveren. Het gaat ineens zoveel slechter nu... ik brand een kaarsje om zijn pad te verlichten...

Boeb

omdat je lekkerweer even thuis bent na zo'n lange tijd weg bij je gezin ! ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Hetty,*

Hetty,*

01-08-2009 om 22:36

Ook voor tanja

Ik zag het bericht in de krant, verschrikkelijk! Een mooie roze kaars voor Tanja.
Groetjes Hetty,*

Petr@

Petr@

02-08-2009 om 10:51

Heksenvetjes

Een dikke kaars voor jullie...

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

02-08-2009 om 11:24

Kaars voor heli

en haar gezin. Wat een verschrikkelijk bericht is dit, ik heb er vannacht wakker van gelegen. Zomaar je jongetje kwijt.

Asa Torell

Asa Torell

02-08-2009 om 11:25

En een voor polly

wat droevig dat je schoonvader is overleden! Wat zullen jullie ontzettend verdrietig zijn. Heel veel sterkte ook speciaal voor je schoonmoeder!

Vandaag weer een lichtje

in de donkerste duisternis van het gemis van je kleine kereltje, lieve Heli

*Twinkel*

*Twinkel*

02-08-2009 om 12:33

Een fakkel voor heli

Ik heb er ook wakker van gelegen, mijn god, hoe verschrikkelijk moet het voor jullie zijn...

liedewij

liedewij

02-08-2009 om 19:21

Een kaars van opluchting

en enorme dankbaarheid. Mijn broer en schoonzus hebben op weg naar vakantie een akelig ongeluk gehad. M'n neefje is lichtgewond, z'n zusjes en ouders mankeren niets. Het had zo anders kunnen zijn. Wat ben ik blij voor hen en voor ons dat er verdriet en zorg bespaard gebleven is.

Liedewij

Genista

Genista

02-08-2009 om 21:12 Topicstarter

Voor polly

Lieve Polly, al het andere verdriet dat er is, doet niets af aan jullie verdriet van dit moment. Veel sterkte - en ik hoop dat de energie die jullie op je kampeerweekend hebben opgedaan het nu voor jullie wat beter te behappen maakt.
Zorg goed voor elkaar! Ik vind je een lief mens.

Petra-

Petra-

02-08-2009 om 22:10

..........

terug van vakantie en dan lees ik hier zoveel verdriet...ik ben er stil van.....

Petra-

Petra-

02-08-2009 om 22:12

Fakkel voor heli en gezin

die hun Joram moeten missen, ik weet niet wat te zeggen. Brand een kaars voor jullie, voor kracht en liefde!

Petra-

Petra-

02-08-2009 om 22:12

Kaatje

ook voor jullie en Bas een mooie kaars!

Petra-

Petra-

02-08-2009 om 22:13

Voor iedereen

die verdriet heeft, een vlam voor liefde, kracht!

Petra-

Petra-

02-08-2009 om 22:14

Voor mijn vriendinnetje

volgende week staren de chemo's weer. Ik vroeg je hoeveel, je wist het niet 'tot ik er bij neerval....'
En ik, ik zal naast je staan, bij je zijn, tot het einde wat hopelijk nog lang wegblijft!

Polly Shearman

Polly Shearman

02-08-2009 om 22:42

Voor ons klein omaatje.

Een kaarsje om je pad te verlichten. En een kaars voor mijn schoonmoeder die in twee weken tijd haar man is verloren en nu ook nog haar moeder moet laten gaan. Een kaars voor de hele familie. Groet polly

Morgana Fata

Morgana Fata

02-08-2009 om 23:11

Een klein kaarsje

Tussen al dit grote verdriet een klein kaarsje. Voor mijn kindjes die ik zo mis. Het voelt als een verlies, en het doet me verdriet.

Voor corijn

Een kaars voor Corijn omdat ik de woorden niet kan vinden (heb nu 6x een berichtje gemaakt en gewist, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet dus ik steek een mooie kaars aan).
liefs je bent in mijn gedachten

Petr@

Petr@

03-08-2009 om 10:16

Polly

Kaarsje voor oma en de rest van de familie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-08-2009 om 10:17

Petra-

Een dikke kaars vol kracht voor jouw vriendin...

En een voor jou, je vriendin boft maar met zo'n vriendin als jij!

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.