Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nikus...

...een kaarsje voor jou omdat ik denk dat je die gebruiken kunt...

Liefs, Beertje(s)

Tonny...

...een sterk kaarsje erbij, hoop dat het goed gaat.

Liefs, Beertje(s)

Jacoline...

...een krachtig kaarsje dat hopelijk veel genezing jullie kant op mag stralen!

Liefs, Beertje(s)

Mari...

...een mooi kaarsje erbij voor jullie allemaal!

Liefs, Beertje(s)

Roze kaarsjes

Bedankt voor de tweeling-kaarsjes hier, lief! Ik zet er nog een paar bij. De familie zit weer in het Ronald Mac Donald huis, mama, papa en de oudste die nu lekker gaat... Zo dichtbij de jongste die het nog erg moeilijk heeft... Och, en dan hun oma (vriendin van mijn moeder) die ook zo helemaal niet meer weet wat ze nu moet, zo heen en weer geslingerd, niet meer blij durven zijn als 't weer even beter gaat, bang dat 't snel weer de andere kant op slaat... Een grote roze kaars erbij voor de hele familie!

Liefs, Beertje(s)

Sprookjes-fakkels...

...voor iedereen die ze zo goed gebruiken kan. Als het zo mooi wit is buiten, de wereld hier en daar wel een sprookje lijkt... dan zou je toch willen dat sprookjes echt bestonden. Je zou dan de mooiste verzinnen, waarin een ieder die zo wordt gemist weer in ons midden zou zijn... Daarom geen gewone fakkels, maar een paar heel bijzondere sprookjes-fakkels, om even heerlijk bij weg te dromen... Maar dan niet vol verdriet weer wakker worden, maar juist heel sterk en met een heel warm en gelukkig gevoel... als sprookjes bestonden...

Liefs, Beertje(s)

En nog een kring van kaarsjes...

...voor ieder die ze om welke reden ook zo goed gebruiken kan. Vol hoop, troost, kracht, liefde, warmte en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Inger*

Nog een kaarsje speciaal voor jou, voor je man, je dochter, je moeder, je broer... voor ieder die jou nu weer zo extra mist!

En nog een paar kaarsjes erbij, voor de vader van mijn man, tante, oma's en opa's en andere dierbaren die er niet meer zijn... Altijd in onze harten!

Liefs, Beertje(s)

Genista

Genista

20-12-2009 om 12:02 Topicstarter

Fladder

Een warm kaarsje voor Fladderbeestje. Liever nog zou ik je een auto bezorgen. Ik heb zelfs hardop zitten denken hoe ik iets op vervoersgebied zou kunnen betekenen, want ik gun je zozeer die vakantie. Hopelijk komt er een oplossing!

Jacoline29

Jacoline29

20-12-2009 om 13:54

Meiden (bloos)

dank jullie wel.Sinds dinsdag weet ik dat ik erg veel last van stress heb gekregen door alles,morgen moet ik met oudste voor foto's,middelste terug naar huisarts,jongste is longontsteking vrij nu.oudste denk ik ook,weet morgen of dat echt zo is na het zien van de foto's.28 dec terug zh.

voor iedereen ook van mij een fakkel,olielampen en kaarsen.

Voor j

Wat is het toch fucking oneerlijk.

Ik eruit en jij erin.

Een kaarsje voor hoop.
God als u toch bestaat, doe dan eindelijk eens iets goed en zorg dat J de kerst thuis is.

Het onvermijdelijke komt heus wel, dat weet ik ook

Ik kan het niet meer handelen dat alle mensen waar ik om geef doodgaan met kerst.

NU EVEN NIET God, gewoon NU even niet!

Het is al schandalig genoeg dat er weer een gezin met 3 jonge jongens achterblijft

Tango

Tango

20-12-2009 om 21:28

Voor de mensen

uit het huis dat vandaag afbrandde, bij ons in de buurt. We kwamen erlangs op weg met de slee naar een nabijgelegen hellinkje om daar te gaan sleeen. Vreselijk lijkt me dat, de mensen waren niet thuis, maar je zal toch terugkomen en je huis is afgebrand...
Er liepen trouwens erg veel mensen langs, onderweg met hun sleetjes en sommige maakten dus niet alleen foto's van de sneeuw, maar ook van het brandende huis. Niet te geloven.

Weer een kaarsje voor j

Het lijkt nu dat God geluistyrd heeft naar me.

Morgen weten we meer.

Verder een vette kaars voor mezelf, morgen richting neuroloog weer.

Petra-

Petra-

21-12-2009 om 22:43

Mien

In deze dagen, zo vlak voor kerst gaan mijn gedachten altijd weer naar jullie en jullie dochter Fleur.
Zoveel jaren verder maar nooit vergeten...

Een mooie kaars voor jullie!

Jacoline29

Jacoline29

22-12-2009 om 07:54

Mezelf

Ook de middelste aan de antibiotica nu.Zie draadje gezondheid.
Bah,het houdt niet op lijkt wel.

Petra-

wat lief, dank je!

Liefs, Mien

kuzco

kuzco

22-12-2009 om 14:54

Een kaars

voor een gezin wat ik alleen maar ken van het schoolplein en waar ik net van hoorde dat hun jongste dochtertje in het ziekenhuis ligt te vechten voor haar leven. Dat kleine meisje wat 6 weken te vroeg is geboren een paar maanden geleden en ze deed het zo goed. Nu schijnt ze 1 of ander virus te hebben en gaat het steeds slechter. Wat een ellende, voor deze zwangerschap een kindje verloren met 6 maanden zwangerschap. Ik brand een hele sterke kaars voor hun want die kunnen ze vast gebruiken. En ik hoop vanaf een afstand dat het kleine meisje sterk genoeg is om zich er door heen te vechten.

kuzco

kuzco

22-12-2009 om 14:56

En voor jullie

allemaal die hier zo trouw kaarsjes branden voor iedereen die er 1 kan gebruiken, maar die zelf ook zoveel verdriet hebben omdat jullie een geliefde zijn verloren. Voor jullie allemaal een mooie liefdevolle kaars.

Zo maar iemand

Zo maar iemand

22-12-2009 om 18:28

Voor al die geitenhouders

Die machteloos moeten toekijken hoe hun prachtige dieren afgemaakt worden. Wat moet dat verschrikkelijk zijn.
Ik hoop dat ze de steun krijgen die ze nodig hebben om toch weer door te kunnen gaan.

Voor mezelf en j

Voor mezelf omdat het ondanks het feit dat het nieuws veel slechter kon het ook geen goed nieuws was waar de neuroloog mee kwam. Het kan erger maar het kan ook zeker beter.

Voor J. S en kids....het is niet goed!
Wel thuis maar niet goed.
Ik denk aan jullie.

Fleur

Weer zijn de gangen van het Gesticht verlicht middels kerstbomen. Sinds ik weet van het bestaan van Fleurtje en het verhaal dat bij haar hoort moet ik bij het zien van de immense bomen altijd denken aan haar en haar ouders.

Een kaars voor Mien en H en natuurlijk hun Fleurtje.

mopke

mopke

23-12-2009 om 16:00

Heli

Ik las net je berichtjes in de andere topics en moest gewoon even reageren met een kaarsje voor jou en je gezin...je bent altijd zo meelevend met de anderen en daar heb ik echt bewondering voor.
Een dikke warme kaars voor jullie en ik hoop dat jullie de dagen goed doorkomen.
Mopke
(die altijd meeleest maar nooit zoveel schrijft...)

Rafelkap

Rafelkap

23-12-2009 om 16:39

Voor iedereen

Een dikke kaars voor iedereen die iemand mist, in deze dagen zou je zo graag weer samen willen zijn - en dan in het bijzonder voor de mama's van Fleur, Joram en Enzo en voor Kaatje en Denaja, namen en verhalen die me zo zijn bij gebleven op dit forum.

Ayanna

Ayanna

23-12-2009 om 18:18

Voor heli

Een vuurkorf die lang blijft branden. Je bent zo lief en begaan naar anderen toe, terwijl jijzelf ook een flink stuk verdriet meedraagt.

Asa Torell

Asa Torell

23-12-2009 om 20:13

Kaars voor vonda en lean

die ik zo'n heel ander einde van 2009 had gegund!

Heli

Kaarsje voor jou en de jouwen.

In gedachten veel en vaak bij je!

Mari

Ik hoop dat je mijn mail hebt gekregen , ik was niet capabel om je te bereiken de laatste weken.

Ik wens je heel veel kracht, moed en liefde.

Wilma

Wilma

24-12-2009 om 12:56

Gewoon een héle dikke kaars

omdat de kerstdagen van mij altijd héél snel om mogen zijn !

Wilma

Wilma

Wilma

24-12-2009 om 12:58

Mientje

En een hele dikke mooie roze met paarse met glitter (beetje inschattend wat meisjes van Fleur haar leeftijd-nu leuk vinden) voor jouw Fleur ! De kerstdagen, en eigenlijk de hele maand december, fladdert haar naam in en uit m'n gedachten. Soms als ik thuis ben, soms als ik door de stad loop en meisjesdingen zie, soms als ik richting kerkhof rij of loop, soms zomaar. Maar in elk geval heel vaak ...

Dikke kus voor jou en de jouwen en een kusje in de wind voor Fleur !

Liefs,
Wilma

Dirkje

Dirkje

24-12-2009 om 13:44

Voor zo veel mensen een kaarsje

te veel om op te noemen. Heli, ik denk zo vaak aan dat ene berichtje dat je in juli schreef over jullie jongen die het niet zou gaan redden. Heeft ontzettende indruk gemaakt. Een kaarsje voor jou en je gezin.
Voor alle anderen die een kind, groot of klein, moeten missen, omdat het niet zo had moeten zijn.
Voor mijn vriendin, midden in de chemo's. Dat het effect heeft.
Voor zo veel mensen meer. Voor iedereen die het nodig heeft.
Goede dagen gewenst, ondanks alles.
Groet,
Dirkje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.