Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Menne*

kereltje toch, al drie jaar moeten papa, mama en je broers en zus je missen. Een mooie blauwe kaars voor jou en hen.

Knuffel van Purk

Mari

Lieve Mari,

Ik heb een poosje in de lappenmand gelegen, helaas ben je daardoor naar de achtergrond verdwenen. Ik ben je niet vergeten maar had evebn de handen vol aan mezelf.

Zodra ik de puf heb mail ik je.

De mensen die meeleven

Dank voor het medeleven

Asa

Gelukkig maar!
Hier een mooi kaarsje voor Menne* die zo gemist wordt.
Liefs, Mickey

yadira1980

yadira1980

17-12-2009 om 09:03

Enzo...

wat zou je nu lekker in de sneeuw aan het rausen zijn geweest met je vriendjes...
dikke sterrekus voor jou!

Genista

Genista

17-12-2009 om 16:46 Topicstarter

Mari

Ook ik moet vaak aan je denken. Een kaarsje van mij erbij voor jullie alledrie.

Voor mari en haar kinderen

een mooie kaars voor jullie drietjes. Ik heb bewondering voor je Mari, weet dat. Het vergt moed om te zeggen, het lukt me (nu) niet.

Dikke knuffel van Purk

Gallifrey

Gallifrey

17-12-2009 om 22:27

Voor mezelf.....

omdat ik er doorheen zit na het lezen van het draadje van Therese.
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, ik gun het haar zo ontzettend. Maar wat zou ik graag willen dat de behandeling die haar nu zo helpt er 10 jaar geleden was geweest.

Petr@

Petr@

17-12-2009 om 22:30

Gallifrey

Een kaarsje voor jou... En een dikke knuffel.
Natuurlijk gun je het Therese, maar je gunt het jezelf óók! Ik begrijp dat jij in dezelfde situatie verkeerde als Therese. Is het bij jou nooit gelukt (of had je er graag nog een bij willen krijgen)? Je hoeft geen antwoord te geven hoor!

liefs,
Petr@

Voor gallifrey

Omdat ik je het ook zó had gegund.... een warme kaars waar herinneringen pijn kunnen doen.

Petr@

Petr@

18-12-2009 om 08:30

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

kien

kien

18-12-2009 om 09:47

Voor onszelf en alle anderen...

... die een kind missen.
Ik zwaai mijn dochters uit die blij naar school gaan door een dikke laag sneeuw. Ik doe mijn ogen dicht en zie ons mannetje erachteraan huppelen. Vragen of zijn zussen hem willen trekken op de slee. Sneeuwballen gooien en schaterlachen als hij pappa raakt. Af en toe even uitleggen aan zijn babybroertje hoe leuk de sneeuw wel is.
Ik doe mijn ogen weer open en er is niemand meer. Mijn dochters zijn al naar school, mijn mannetje is er niet meer...
We redden ons best, genieten van de andere drie en koesteren de prachtige herinneringen die we hebben. Maar af en toe lijkt het of alles samenspant om het ons moeilijk te maken: de tijd van het jaar, de prachtige sneeuw. Daarom een kaarsje, niet teveel en niet te groot anders smelt de sneeuw...

Ach kien toch

je berichtje raakt me....ik zet een klein led-waxinelichtje neer...smelt de sneeuw niet.

knuffel van purk.

Voor gallifrey

dikke knuffel en een mooie kaars voor jou. Ik kan me voorstellen dat je jezelf ook een dergelijke behandeling had gegund.

Een mooie kaars voor jou om de pijn een heel heel klein beetje te verzachten.

Purk

Asa Torell

Asa Torell

18-12-2009 om 13:59

Voor kien

je hebt er hier weinig over geschreven (dat hoeft ook niet) maar elke keer dat ik jou naam zie staan denk ik eraan dat je een jongetje moet missen.

Gallifrey en kien

omdat ik zo goed weet wat jullie voelen, een extra kaars erbij, voor jullie, voor het GEMIS, wat, ondanks een fijn leven, zo op de voorgrond kan springen..

Liefs, Mien

Voor kien

Je berichtje raakt me.
Voor alles wat je liefhebt op deze wereld en dat zo kwetsbaar is: een mooi kaarsje

Voor fladder

een kaars om je wijsheid te geven voor dit moeilijke dilemma.

Knuffel van Purk

Voor kien en onszelf

Lieve Kien, je berichtje raakt me zo... het is zo herkenbaar. De pijn valt af te lezen van je berichtje...
Zoals je omschrijft dat je je mannetje ziet lopen, meegetrokken wordt op de slee, ziet genieten van de sneeuw en het volgende moment is zo hard en doet letterlijk zeer. Hij is er niet meer. En dan is er vakantie, straks de Kerst en oud en nieuw waarbij hij ook niet is. Waar hij waarschijnlijk ook met volle teugen van had genoten. Het is zo oneerlijk! Zo herkenbaar...
(Ben notabene vanmiddag met ons andere mannetje naar de begraafplaats geweest waar hij heeft liggen ravotten in de verse, nog ongerepte kniediepe sneeuw. Ik bedacht me nog dat het toch zot is dan mijn vierjarige op een vrije middag niet met zijn 'grote' broer, maar bij het graf van zijn broer geniet van de sneeuw. Toen we naar huis gingen zag ik het zwemlesmaatje van J. met de slee een heuveltje afroetsjen, dat was op dat moment zo wrang.)

Lieve Kien, een kaars voor jou, je familie en je mannetje. Voor al die dagen, confrontaties die nog komen. Het kaarsje staat hier op de schouw, naast een kaarsje voor ons mannetje en onszelf. Gebroederlijk naast elkaar. Het kaarsje zal de sneeuw zeker niet laten smelten...

Voor mari

Een kaars vol kracht en moed voor jou en je kinderen. Oh wat moeilijk lijkt me dit. Heel veel sterkte! En ik hoop zo dat jullie snel weer herenigd mogen worden!

Menne*

Drie jaar geleden... ik ken je verhaal niet, maar lees dat je zo ontzettend gemist wordt. Voor jou en je familie een kaarsje, een lichtje in het donker.

En voor al

die anderen die het zo hard nodig hebben. Ik ben bang mensen te vergeten... een zee van kaarsjes in deze donkere dagen....

knevel

knevel

18-12-2009 om 21:03

Lieve heli

Dank voor je kaarsje, ik lees met tranen in mijn ogen je berichtjes. Ik zet er een dikke kaars naast voor Joram.

liefs Eveline

Heli

wat is het toch moeilijk. Ik lees je bericht met tranen in mijn ogen. Een mooie kaars voor jou, je man en je zoontje en natuurlijk eentje voor je kanjer Joram.

Knuffel van Purk

knevel

knevel

18-12-2009 om 21:14

En een rij kaarsjes...

voor Kien, Mien en Fleur*, Vincent (ik moest van de week ineens aan je denken), Enzo*, Lynn*,...voor alle kinderen die zo gemist worden. Verdrietig genoeg zijn het er teveel om op te noemen.

mirreke

mirreke

19-12-2009 om 20:03

Voor jou, heli

Je schrijft zulke lieve berichtjes voor anderen. Zo lief vind ik dat, zo attent, terwijl jij zelf zo'n groot, nog vers verdriet met je meedraagt, lijfelijk voelt.
Vanavond hebben onze drie ravotters heerlijk in de sneeuw en op het ijs van onze vijver (10 cm dik) gespeeld. En de oudste was lekker met een vriendin de koude buitenlucht in.
Als ik dan die vrolijke stemmetjes hoor, ja dan denk ik eigenlijk gelijk aan jullie, voor wie die blije geluiden altijd dubbel zullen blijven.
Voor jou dus, in de hoop dat je er een klein beetje aan mag hebben.

mirreke

mirreke

19-12-2009 om 20:05

Voor iedereen

Op deze prachtige koude, heerlijke zonnige dag. Heerlijk weer vind ik dit, ik geniet er zo ontzettend van.
Voor iedereen voor wie dit genieten een dubbel gevoel oproept, van vreugde maar ook van gemis, een lege plek...
Een prachtige mooie kaars voor jullie allemaal.
En eentje voor mijn ouders die ik ook op zo'n heerlijke dag dan ineens zo mis...

Heli...

...slik... wat raakt het me... tranen, brok in de keel en gewoon even geen woorden meer...

Maar wel een hele grote kaars!

Liefs, Beertje(s)

Kien...

...een waxine led-lampje erbij, opdat de sneeuw niet smelt... Oef, wat ontzettend dubbel allemaal...

Liefs, Beertje(s)

Gallifrey...

...een krachtig kaarsje erbij, het is zo te begrijpen...

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.