Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

24-12-2009 om 14:40

Een mooie kaars

Voor iedereen,die om wat voor reden dan ook niet onbevangen de komende dagen tegemoet ziet...veel sterkte!!
Bastet

Petra-

Petra-

24-12-2009 om 17:09

Kerstavond 2009

Een avond voor velen van samen zijn, maar ook van gemis...

Voor iedereen een mooie kaars, voor kracht en liefde!

Petr@

Petr@

24-12-2009 om 19:14

Kaarsjes

voor iedereen die een dierbare moet missen, groot of klein...

liefs,
Petr@

voor de "worstman"

En zijn familie..........
Aan het eind van de middag met zijn busje in het water beland. Ik hoop dat goed komt.

Een vuurkorf erbij...

...naast de korf die er reeds staat...

Voor iedereen om zich bij te warmen. Fakkels eromheen en dikke rijen kaarsen voor iedereen die een dierbare moet missen. Voor ieder die deze dagen 't liefst zou willen overslaan... voor ieder die het moeilijk heeft, om welke reden ook.

En nog een hele rij sterretjes erbij, speciaal voor al die 'kleine' sterretjes daarboven... Fleur*, Martijn*, Enzo*, Lynn*, Mika*, Guus*, Joram*, de kindjes* van Digna, Daantje* en al die andere ***kindjes, teveel om op te noemen helaas...

Veel sterkte iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Kaarsje voor mijn man's tante

89 jaar mocht ze worden. Helaas ging het vrij plots heel slecht... Een mooie warme kaars voor u. En een krachtige kaars erbij voor de familie, speciaal ook voor uw zoon - nog herstellende van zware chemo... en voor de kleinkinderen. U zult gemist worden.

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

25-12-2009 om 12:13

Een mooie kerstkaars

op deze 1e kerstdag voor iedereen!

Tijgeroog

Tijgeroog

25-12-2009 om 13:21

Kerst

Een kaarsje voor iedereen wie kerst niet is zoals het zou moeten zijn, omdat er iemand gemist wordt. Dan denk ik in het bijzonder aan Geerke, Heli, Kaatje, Mayte en hun families, en aan de families in ons RMD-huis. Aan m'n schoonvader, die we nu voor de 10e kerst moeten missen. Maar ook aan de andere moeders hier die een kindje missen, Mien, Hetty, Wilma, Bastet, Kien, Knevel, Nikus en alle andere die ik vergeet.
Een een speciaal kaarsje voor Therese, voor wie dit een hele bijzondere kerst moet zijn. Nog een dag!

Kerstkaarsje

Voor iedereen die in deze dagen een lichtje kan gebruiken.
En speciaal een voor Fleurtje* en Mien, omdat de kerst altijd zo verbonden is met jouw geboorte. Kusje in de wind...

Liefs, Mick

Hieke

Hieke

25-12-2009 om 14:56

Heli

Geen kaars is vandaag groot genoeg om jullie te verwarmen. toch probeer ik het!

hieke

Hieke

Hieke

25-12-2009 om 14:58

Mien

Jouw Fleur vergeet ik nooit! Zij is het eerste kindje van Ouders Online dat ik leerde kennen. Wat had ik haar graag écht willen leren!
Een mooie kaars speciaal voor haar met op de achtergrond een lekker swingend k3 liedje, want dat zou ze vast leuk gevonden hebben.
hieke

Wat lief, al zoveel

berichtjes over en voor Fleurtje! Kerst blijft voor ons ook altijd in het teken van Fleur staan (hoe kan het ook anders!)

Heerlijk te lezen dat jullie ook aan haar moeten denken, het is soms onvoorstelbaar te bedenken dat er anders een meiske van bijna 8 hier had rondgehuppeld..

Liefs, Mien

Mien*

Voor jullie en jullie meisje dat morgen alweer haar achtste verjaardag zou vieren een mooie kaars...
Sinds ik jullie verhaal ken kan ik Kerst ook niet meer los zien van jullie en haar (net als een bepaalde plaats waar jij en ik nog wel eens komen). En dit jaar voelt het natuurlijk anders dan daarvoor, intenser omdat we natuurlijk ook het gemis voelen en we ons een beetje meer kunnen voorstellen hoe deze dagen voor jullie moeten zijn.
Liefs, heli

Dank jullie

voor de lichtjes voor ons mannetje en ons. Het doet goed te lezen dat hij niet vergeten wordt! Helemaal tijdens deze zogenaamd feestelijke, gezellige familiedagen, die verre van dat aanvoelen...

Petr@

Petr@

25-12-2009 om 22:14

Anna

Een rood vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

25-12-2009 om 22:14

Heli

Een dikke kaars voor jullie omdat jullie Joram* zo missen...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

25-12-2009 om 23:46

Mien*.

Fleurtje heeft dezelfde geboortedag als mijn Oma ( die ik altijd Moegie noemde ). Moegie had van die heerlijke lekkere spekarmen ( die toen ze ouder werd een beetje wiebelden als ze haar armen bewoog ). Met haar knuffelen was altijd lekker zacht, want ze was overal rond en ze rook naar Kaloderma.......
Op tweede Kerstdag ging de hele familie naar haar verjaardag en at brood met Oma's zelfgemaakte gehaktballen in het huis van Opa en Oma aan de rivier.
Misschien knuffelt mijn Oma wel af en toe met jouw Fleurtje. Ze hield heel veel van kinderen, dat is zeker.
Dikke knuf,
M.

Fleur*ig kaarsje...

...voor Fleur, met een mooie 8 er op... nog eventjes, dan is het jouw dag - gefeliciteerd! Waar blijft de tijd... een warme en krachtige kaars erbij voor je mama en papa en ieder die jou mist!

Liefs, Beertje(s)

Maatje

Maatje

26-12-2009 om 11:23

Voor mien*

"Dagen zijn dagen
Vanzelf weer voorbij
Dagen zijn dagen
Soms goed, soms minder fijn voor mij"

Zo zeg jij het Mientje*, 't verdriet, nog steeds daar
Maar het leven is mooi, da's voor jou zonneklaar
Ik ben heel blij dat jij dat zo voelt
Ondanks dat gebeurde wat nooit zo was bedoeld
Dus denken we aan jouw meisje en treuren we niet
Nou ja, soms dus nog, 'ineens' het verdriet
Daarom een lichtje hier op tafel voor jou
En voor Fleurtje, jouw dochter: géén teken van rouw
Een teken van leven, jou moeder gemaakt
Een teken van kracht, veel harten geraakt

Maatje

knevel

knevel

26-12-2009 om 11:42

Voor fleur*

Een kaarsje voor Fleur*, in het zonnetje dat nu schijnt...

liefs Eveline

Petra-

Petra-

26-12-2009 om 12:21

Voor mien en henk

Een mooie kaars voor jullie Fleur!

Rafelkap

Rafelkap

26-12-2009 om 13:37

Voor mien*

,voor het gemis van jullie lieve dochtertje Fleur, die zo gewenst was! Mijn zoontje van 4 zei gisteravond dat hij een ster zag die (mijn) oma was, dat die even kwam kijken hoe het gaat beneden en even naar ons kwam zwaaien. Fleurtje* zwaait straks als het donker wordt ook naar jullie!

Een kaars

voor de moeder die nu zonder haar 13 jarige zoon kerst viert omdat hij 1 december er zelf voor koos niet in dit leven verder te willen....Ik wens ze alle sterkte.

Gr Pham

Voor

Ik was een week weg, maar nu steek ik meteen hier een kaars aan voor iedereen die een dierbare moet missen in deze dagen. Voor iedereen die geen feestdagen heeft. En voor de mensen die zich alleen voelen, om welke reden dan ook.

En voor kien

Gewoon een warme kaars voor jullie.

Kaarsjes

J. het gaat niet goed.
Je hebt er niks aan maar we denken aan je.

Voor Mien en haar fleur.

Voor de man die in het diep reed en vanacht is overleden. Helaas zijn er onverlaten geweest die tijdens de periode waarin deze man vocht voor zijn leven zijn huis hebben leeggeroofd.

Hoe laf kan je zijn?

Jacoline29

Jacoline29

28-12-2009 om 13:17

Mag het weer voor mezelf?

Vandaag een mammo gehad,er is een plek ontdekt die er niet thuis hoort,gelijk echo gehad en punctie,het lijkt op een fybro anemie,iets goedaardigs,maar dat weten ze niet zeker,vandaar punctie.donderdag weet ik meer.
Ben even beroerd ervan.Bah

Jacoline29

Jacoline29

28-12-2009 om 13:22

Fibro-adenoom

sorry spelfout het heet fibro-adenoom wat ze vermoeden dat ik heb.

Inéz

Inéz

28-12-2009 om 17:31

Voor onszelf

Gewoon een kaarsje voor ons viertjes. Lekker de kerstvakantie thuis en 4 januari weer in deeltijd terug naar het therapeutisch centrum. Een kaarsje omdat ik 2 maanden geleden nog dood wilde en het nu 100 keer beter gaat.
En een kaarsje voor pap en mam. Omdat het sterven van pap nu echt in zicht gaat komen en mam dan niet meer in dit huis kan blijven wonen omdat ze dementerend is. Dus een kaarsje voor mijn familie, omdat we weten dat we in 2010 geen vader meer hebben en we nu al weten dat we het huis moeten gaan leeg halen, moeders naar een andere plek verhuizen.
Zucht, dat zijn een heleboel kaarsjes, nouja: so be it.....

Bastet

Bastet

28-12-2009 om 18:17

Inez

En ik zet er gewoon nog een paar bij,voor jullie,voor je ouders.....sterkte met alles,en wat fijn dat je nu beter voelt.
liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.