Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

09-12-2009 om 20:08

Nikus

Een dikke beterschapskaars voor jou nu je in het ziekenhuis ligt...
En een dikke kaars vol kracht voor de rest van het gezin...

liefs,
Petr@

Rosy

Rosy

09-12-2009 om 20:45

Voor kuzco

Ik steek aan kaars aan voor kracht en licht. Wat een moeilijk bericht hebben jullie gekregen. Ik wens jullie veel sterkte

Ook voor nikus

Ik wist niet dat je in het ziekenhuis ligt. Sterkte en een mooie grote kaars voor jou!

Rosy

Rosy

09-12-2009 om 20:49

Mickey's o

Veel berichten over O heb ik hier gelezen. En nu dit bericht. Ik wens je veel sterkte.

Puck2

Puck2

10-12-2009 om 09:15

Voor mijn oom en zijn gezin

Gisteravond hoorden we dat mijn oom in het ziekenhuis was opgenomen vanwege een spontaan gescheurde milt. Bij de operatie bleek dat de buikholte vol met tumoren zit en dat verder behandelen waarschijnlijk geen zin heeft. We hopen dat je nog een tijd bij ons mag blijven en mag genieten van je kinderen en kleinkinderen. We kunnen je nog helemaal niet missen.

Petra-

Petra-

10-12-2009 om 09:45

Zoveel verdriet hier

dus ik brand een kaars, een grote voor iedereen die het zo hard nodig heeft!

Aïda

Aïda

10-12-2009 om 13:05

Therese

En mooie kaars voor jouw frummeltje. Dat het de komende 30 weken nog lekker bij jouw mag zitten..
Ik brand ook een kaars dat je bij de gyn ook zeer regelmatig echo's mag krijgen!!

knevel

knevel

10-12-2009 om 21:14

Kaarsje voor mijn ouders

Er gebeurt net even teveel de afgelopen weken. Een kaarsje kunnen jullie wel gebruiken, voor een goede afloop/uitkomst....

liefs knevel

Maatje

Maatje

10-12-2009 om 21:31

Ik denk aan fleurtje, mien*

Zo maar, out of the blue, denk ik aan jouw dochter. Ach, da's ook niet helemaal waar, er was weer zo'n 'lange zwangerschap' in mijn omgeving. Gelukkig met goede 'afloop'. Dan is jouw meisje echt regelmatig in mijn gedachten. Het had... Jij kunt (verder) leven, ik vind dat prachtig, dat weet je al. En ondertussen denk ik aan Fleur, hoe rijk ze je leven denk ik heeft gemaakt, ondanks het feit dat ze niet met glimmende oogjes 'plotsklaps' van de sint in de kerst rolt, dat ze overleed in plaats van in levende lijve bij jou en je man is. Lieve Mien*, en je bent zo'n schat hier, zo'n grote steun met wijze, niet/nooit-oordelende woorden voor velen. Daarom een kaarsje voor jou en Fleur, zo bijzonder. Liefs van Maatje.

Maatje

Maatje

10-12-2009 om 21:34

En toen ik een kaarsje ging branden...

... voor Mien* en Fleur, heb ik de twee kaarsjes náást 'hun' kaarsje ook aangestoken, voor iedereen hier die verdriet kent. Jullie, degenen met een speciaal plekje in je hart voor een dierbare, dierbaren, die hier op aarde had(den) moeten zijn. Donkere dagen, mooie lichtjes, onverteerbaar verdriet, langzaam, langzaam (over)leven...

Rosy

Ook jij bedankt voor je kaarsje! Zo lief, dat medeleven dat hier altijd is.

Liefs, Mick

En nog meer

Puck2, Knevel, Therese, iedereen die een lichtje kan gebruiken. Hier brandt een kaarsje.
En Maatje ik sluit me aan bij jou en brand een kaarsje voor al die kleintjes die nu met glanzende oogjes naar een kerstboom vol lichtjes hadden moeten kunnen kijken. Het zijn er zóveel, teveel om op te noemen...

Liefs, Mickey

Voor maisa

8 jaar na borstkanker, zwanger en als een mokerslag is het terug... wat een verdriet. Een kaars voor jou, sterkte met je eerste chemo vandaag.

Ook voor maisa

Omdat het bericht me treft. Wat erg voor je!!

En voor rosina

Omdat het weer niet zo mag zijn.... wat erg.

Een kaars voor

Een kaars voor de vader van het kind in mijn klas - nog steeds in coma, in het buitenland. Het staat er zo ontzettend slecht voor maar jij mag toch niet op je 12e je vader verliezen..... en je zusjes in groep 1/2 en groep 6....

Petra-

Petra-

11-12-2009 om 10:49

Maisa

een grote kaars voor jou, wat een dreun!
Een grote vlam voor jullie!

Petra-

Petra-

11-12-2009 om 10:51

Geerke

voor het kind in je klas, haar ouders en zusjes.
Ik bid en hoop voor een goede afloop!

Rafelkap

Rafelkap

11-12-2009 om 11:17

Kaarsje voor geerke

omdat je zo met iedereen meeleeft en ook zelf een groot verdriet draagt.

Rafelkap

Rafelkap

11-12-2009 om 11:20

En een kaarsje voor mien

omdat je voor altijd moeder bent, ook voor iedereen hier - en voor je kleine dochtertje Fleur, die zo wordt gemist.

yadira1980

yadira1980

11-12-2009 om 12:23

Voor mijn kat...

die met een gedeeltelijke verlamming "loopt"... vanmiddag nog een keer met je naar de dierenarts, maar we hebben er een hard hoofd in

Bastet

Bastet

11-12-2009 om 13:12

Oh yadira

Dat is niet goed...sterkte!!
Bastet

yadira1980

yadira1980

11-12-2009 om 15:16

Pffff.....poes toch...

we kijken het dit weekend nog aan,...
mocht t maandag nog niet beter gaan, dan moeten we haar alsnog in laten slapen (beschadiging van het ruggemerg!)
*steekt dikke kaars voor hoop aan*

Och yadira

een mooie kaars erbij voor poes ik hoop met je mee

Anna :-)

Anna :-)

11-12-2009 om 18:12

Voor mezelf

even heel ego. Omdat m'n jongens zo voor het eerst een weekend naar hun vader gaan. Omdat het weer vrijdag is. Omdat ik vandaag geen leuke dag vind.

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 18:57

Anna

Twee kaarsjes vandaag voor jou...
Uiteraard het vrijdagkaarsje én een warmrode kaars voor jou met een dikke knuffel...
Dat lijkt mij heel zwaar, zo'n eerste weekend alleen!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 18:59

Knevel

Drie op een rij:
Een dikke kaars vol kracht en hoop voor jouw ouders...
En daar zet ik een stoer blauw kaarsje voor Menne* naast omdat zijn dag er al weer aan zit te komen...
En als laatste een warmrode kaars voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 18:59

Maisa

Een kaars vol kracht en hoop voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 19:01

Kuzco

Een kaars vol kracht voor jou en je familie. Ik hoop dat jullie een geweldige kerst mogen mee maken...
Heel veel sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-12-2009 om 19:05

twee kaarsjes voor twee personen die ik niet ken, maar door de berichten in de krant mij wel bijbleven: voor het meisje van vijf jaar dat door haar moeder en stiefvader onder een ijskoude douche is gezet omdat ze in haar bed had geplast. Daar heeft ze net zo lang moeten staan totdat ze stierf. Vervolgens hebben ze haar ergens in een graf gedumpt.
En voor die jonge vrouw van 21 jaar, doodgereden door een dronken automobilist.
Boos word ik van deze berichten, en verdrietig...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.