Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor jou kleine b

Omdat je nog maar 2 jaar bent en al chemo moet krijgen het wordt een lang traject. En ik gun je gewoon zó een fijne peutertijd met allemaal gewone dingen. En niet elke 5 dagen een chemo in een ziekenhuis. Knuffel xx

Laura 71

Laura 71

07-12-2009 om 23:54

Geerke o.t.

Geerke, ik las je berichtje hieronder, zou het kindje over wie je schrijft een kaartje leuk vinden? Of is het nog te jong om het allemaal mee te krijgen?

Laat maar weten, ik stuur graag een vrolijk kaartje!

Laura71

Voor

... O. Vanavond de strijd verloren, beter voor jou, maar man wat zul je gemist worden! Een grote kaars ook voor je gezin en voor D die zo ontzettend gezorgd heeft en nog zorgt.

Liefs, Mick

En voor

... de pa van Minet. Ik duim mee, zet hem op!

Bastet

Bastet

08-12-2009 om 07:35

Mickey

Ach.......toch,wat vroeg,wat jong....sterkte!
kus,bastet

Sancy

Sancy

08-12-2009 om 08:59

Kaarsjes

Voor Minet haar ouders en voor haarzelf, dat het vandaag goed mag gaan. En voor Mickey's O die gevochten en verloren heeft, en voor zijn dierbaren die hem missen moeten.

Mickey

Voor jouw O. veel te jong! Sterkte, ook voor jullie!
Liefs, Mien

Papa van minet

voor vandaag een grote kaars, ik duim en hoop dat het goed gaat!

Dank jullie wel!

Wat lief, al die kaarsjes. Kwam me even warmen hier en kijk . Ik zet een kaars neer voor het Ouders Online-legioen dat er ALTIJD weer is!

Liefs, Mick

Genista

Genista

08-12-2009 om 09:58 Topicstarter

Mickey's o

Mickey's O, je bent er niet meer. Toch laat ik het kaarsje dat hier voor je brandde nog even branden, voor Mickey en voor D.

Jacoline29

Jacoline29

08-12-2009 om 10:21

Nu ook voor mijn dochtertje van 3

Dezelfde symptomen als haar grote broer,om 8:50 moest ze bij de huisarts zijn,pappa ging mee,ze zijn nog niet terug.Kan manlief niet bereiken en hij heeft mij ook niet gebeld. Ben bang dat ik er straks 2 aan een kuur heb zitten.

Jacoline29

Jacoline29

08-12-2009 om 10:57

Mijn dochter 3 en mijn zoon 7

Allebei een longontsteking.bah bah bah.

Jacoline

sterkte met je zieke kindjes

Minet

Minet

08-12-2009 om 18:29

Lief!

Dank voor alle kaarsjes voor mijn vader vandaag! Het heeft heel goed gewerkt! Alles is goed gegaan, hij is zelfs alweer naar huis doordat risicovolle handelingen zijn ingeruild voor een wat ouderwetse methode waardoor de risico's nihil werden!
Dank aan de artsen voor het geweldige meedenken dus!

Petra-

Petra-

08-12-2009 om 20:36

Voor mijn twee vriendinnetjes

de één heeft het beste nieuws gekregen en de ander moet afwachten tot in januari....

Een grote vlam voor beiden, het zijn vechters en daar ben ik zó trots op!

kuzco

kuzco

08-12-2009 om 21:43

Voor mijn moeder

Ik wil graag een mooie en krachtige kaars branden voor mijn moeder. Vandaag hebben we te horen gekregen dat de 4e chemokuur niet is aangeslagen en dat de kanker nog erger is geworden, 8 Jaar vecht ze al en nu is het gevecht over. Er is niet veel over om te vechten. Ze gaat chemo in pilvorm krijgen om het zoveel mogelijk te rekken. Ze wil nog zo graag, zo lang, want er is nog zoveel om voor te leven, maar het wordt haar niet gegunt en dat doet pijn, heel veel pijn.

Lieve mam, ik hou van je en ben zo trots op je! En vandaag sprak je de wens uit om nog 1x kerst te mogen vieren met z'n allen, nou, mam, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat we er met z'n allen zullen zijn om jou een onvergetelijke kerst te bezorgen.

kien

kien

08-12-2009 om 22:54

De moeder van kuzco

en voor kuzco zelf. Wat een vreselijk bericht, voor je moeder en jou en je familie. Hoop dat jullie ondanks alles een mooi kerstfeest kunnen vieren.

Kien

Genista

Genista

08-12-2009 om 23:28 Topicstarter

Minet

Nog een klein waxinelichtje voor jouw pa, om de nacht goed door te komen... Fijn dat het goed is gegaan!

Och kuzco

Wat erg. Ik hoop dat jullie een prachtige kerst zullen krijgen!

Liefs, Mick

En minet

Wat heerlijk dat het goed is gegaan! Ik zet een waxinelichtje naast dat van Genista

Genista

Dank je wel!

yadira1980

yadira1980

09-12-2009 om 08:41

Kuzco

wat een verschrikkelijk bericht zo vlak voor kerst!

ik wens jullie gezin heel veel sterkte om deze periode door te komen, en brand een mooie kaars, met de wens dat je moeder een lijdensweg bespaard mag blijven.

dikke knuffel Yadira.

Genista

Genista

09-12-2009 om 10:08 Topicstarter

Kuzco

Voor jouw moeder en voor jouzelf en je gezin een kaarsje.

Bastet

Bastet

09-12-2009 om 10:16

Kuzco

Ach...kaarsje voor jullie!!
liefs,Bastet

kien

kien

09-12-2009 om 11:21

Thymo*

Een rood-witte Ajax kaars voor Thymo en een warme winterkaars voor zijn pappa, mamma en broertje. Zaterdag as. is het een jaar geleden dat ze afscheid van hem moesten nemen. Ik ken ze niet persoonlijk maar Thymo* en ons kleine mannetje kwamen samen in het programma Blootgewoon. En daardoor leef ik toch extra met ze mee.
Een jaar gaat zo snel maar een jaar is zo lang!

Kien

krin

krin

09-12-2009 om 11:53

Thymo

Ik zet er een naast, kien. Voor de familie, en voor Thymo's ome S.

elsje78

elsje78

09-12-2009 om 13:53

Voor een vroegere vriendin

die ik al jaren niet gezien heb, maar vroeger veel mee om ging...ik hoorde dat ze is opgegeven, nog enkele maanden...

31, peutertje in huis en dan dit, heb er geen woorden voor

Voor jou mijn lieve kind

Je zit in mijn klas. Er is niets aan de hand. En dan krijgt je vader ineens een hartstilstand in het buitenland op zijn werk, hij ligt daar nu in coma. Je moeder is erheen, en jij moet ze nu allebei missen, in de meest onzekere en zware tijd die je in je leven meegemaakt hebt.
Voor jou en je zusjes en je hele familie een warme kaars xx

Minet

Minet

09-12-2009 om 15:05

Een prachtige kaars

voor mickey, genista, het kind in geerkes klas, kuzco, sancy, beemer, de broer van Lis@, en voor iedereen die deze kaars ook goed kan gebruiken!

fryskdumke

fryskdumke

09-12-2009 om 18:15

Een mooie kaars voor b.

Vandaag is je jongste dochter jarig. Het feest was gezellig. Op de tafel stond een tekening van 3 mooie kinderen. In jouw huis speelden er 2.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.