Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

24-11-2009 om 14:27

Mijn zoon jasper

We dachten dat het goed ging,alleen zijn ontlasting komt niet goed op gang,vanmiddag weer naar de dokter toe.De dokter zei buikgriep,maar vrees dat het toch iets anders is.Ik hoop zo dat het gewoon zijn ontlasting is en niet iets anders.forlax,roosvicee lacto,veel vezels en drinken werken niet.Wat voor actie gaat er ondernomen worden?

Petr@

Hier ook een kaarsje voor jou. Altijd kaarsjes voor anderen brand jij, en nu dus voor jou.
Bah, je baan straks kwijt...

Sterkte!

Petr@

Petr@

24-11-2009 om 21:52

Nikaya

Wat lief, ik hoop dat het helpt!

Voor petr@

een mooie kaars voor jou. Ik hoop voor jou dat je je baan gewoon lekker houdt en je geen zorgen hoeft te maken!

Knuffel van Purk

mee1977

mee1977

25-11-2009 om 10:28

Therese

Ik brand een kaarsje voor hoop..

Hopelijk zie je straks weer een mooi kloppend hartje!!
Op naar de 8 weken!!

vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam vlam

Petr@

Petr@

25-11-2009 om 11:41

Therese

Ik zet er een dikke kaars vol hoop voor je naast en ga nú irl ook een kaarsje voor je aansteken....

(het brandt nu voor jou en ukje)

liefs,
Petr@

Hieke

Hieke

25-11-2009 om 13:39

Lotus

Dit is geen leuke kraamtijd.
Hou vol! Ik denk aan je.

hieke

Mam..

Gister vond ik een boekje van je uit 1996 toe ik 15 was.. Met hierin een afscheidsbrief van drie pagina's aan mij.. Een brief vol openheid, een groot deel antwoorden op vragen die ik had. Mams.. ik neem je niets kwalijk, begin nu steeds meer te snappen dat je er de kracht niet meer voor had. Ben blij dat ik je na die afscheidsbrief toch nog 14 jaar in mijn leven heb gehad, maar ben nog steeds intens verdrietig dat je nu al een maand niet meer leeft.
Ondanks mijn intens verdriet begin in me wel steeds meer te realiseren dat het voor jou beter moet zijn, zoals ik de dingen las leefde je wel, maar was er zeker geen sprake van een leven.
Ik zal iedere dag mijn kaarsen bij je foto branden, mis je..

Rosy

Rosy

25-11-2009 om 20:20

Emiel en zijn vader

Wat is er vanochtend toch gebeurd? Wie weet het? Tranen rollen over mijn wangen.

Dikke kaars voor jullie en een hele grote voor je moeder en broertje.

Voor iedereen

Die een kaars nodig heeft.
En een kaars van hoop voor de kleine van Therese. Hoop zo dat je je mama elke dag een gelukzalige glimlach op haar gezich toverd.
En opnieuw 1 voor de baby, ze weegt maar 900 gram...

Voor therese

Dat het kleintje in je buik nog een week of 32 mag blijven zitten!

Voor mezelf

Vanmiddag definitief afscheid nemen van mijn oma... Dag lief omaatje!

Voor hieke en wilfred

Omdat het vandaag 3 jaar geleden is dat ze het verpletterende bericht kregen dat de baby in Hiekes buik al overleden was. 'sMorgens staken ze nog een kaarsje voor Enzo* aan in de kerk, 'smiddags hoorden ze het vreselijke bericht.
We denken hier vaak aan Lynn*, en altijd als we naar Enzo's grafje gaan, gaan we ook even lang haar mooie grafje met de vlinders.

Genista

Genista

26-11-2009 om 11:21 Topicstarter

Daar zet ik eentje bij

Voor Lynn* en voor het gezin van Hieke.

Bastet

Bastet

26-11-2009 om 11:48

Voor

Voor Lynn en het gezin van Hieke....had graag gezien dat er een zonnetje zou schijnen vandaag,voor jullie!
Bastet

Lynn

een kaarsje voor Lynn en voor haar papa, mama en broertjes (?)

nog maar 3 jaar geleden..dat vreselijke bericht

Enzo

voor jou ook een mooie, hemelsblauwe kaars, die bij jouw ogen past..onlosmakelijk verbonden met Lynn, in mijn gedachten..

Kaars voor

iedereen die hier zo trouw post en leest en meeleeft, ik vind het, na al die jaren nog heel bijzonder, berichtjes aan te treffen over Fleur, over andere moeders en kinderen, vaders en opa/oma´s..

Liefs, Mien

ijsvogeltje

ijsvogeltje

26-11-2009 om 16:50

Voor...

een kaars voor een collega en vooral voor zijn vrouw. Ze heeft vorige maand - hoogzwanger - een bloeding in het ruggemerg gahad en heeft nu een dwarslaesie. Ze kan alleen nog maar haar hoofd en armen gebruiken, en er is geen zicht op herstel. Het kindje is met de keizersnede gehaald en maakt het gelukkig goed.
Ik vind het echt in- en in-triest voor dit jonge gezinnetje.

Hieke

Hieke

26-11-2009 om 18:25

Voor lotus

in de hoop dat verdriet aan het plaats maken is voor geluk

Hieke

Hieke

26-11-2009 om 18:25

Heli

nieuwe dag
nieuwe kaars

Hieke

Hieke

26-11-2009 om 18:27

Therese

een kaars van hoop!

Hou vol!

Hieke

Hieke

26-11-2009 om 18:27

Voor hieke en lynn

Ook voor jou meid!

Petr@

Petr@

26-11-2009 om 19:50

Lynn*

Een felroze kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

26-11-2009 om 19:51

Sanneke*

Een kaars voor jou... hopelijk was het een "goed" afscheid...

liefs,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

26-11-2009 om 20:16

Voor milan

Omdat je het nog steeds volhoud! Het ergste gevaar is geweken! Je bent er nog ventje! HOERA!

Kaarsje ook voor je ouders, want het is TE veel te verwerken in korte tijd, Je toekomst beeld bijstellen op deze manier valt niet mee!

knevel

knevel

26-11-2009 om 21:23

Lynn*

Een kaarsje voor Lynn* en voor je moeder natuurlijk.

Hieke, 3 jaar geleden pas. Die hele decembermaand staat in mijn geheugen gegrift. Hoe het blijde verwachten ineens kan omslaan...

Ik denk aan je, vandaag en de komende weken.

liefs Eveline

knevel

knevel

26-11-2009 om 21:25

Voor petr@

Ook een kaarsje voor jou. Ik hoop dat het nog allemaal mee gaat vallen.

liefs knevel

Hieke, lynn* en familie

een mooie roze kaars voor jullie. Heel veel sterkte op deze dag en alle dagen die komen...

Enzo*

Mannetje voor jou en je lieve familie een lichtje in deze donkere dagen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.