Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

*lotus*

Vandaag een nieuwe kaars, hopelijk blijft het de goede kant op gaan en mag je, eindelijk, naar huis. Bij deze ook meteen een kaars voor je broertje, hopelijk knapt hij ook snel op. En eentje voor je familie, die in korte tijd zoveel zorgen te verwerken hebben.

Petr@

een hoopvol kaarsje voor jou; dat je je baan mag houden.

Therese

Ik kan me voorstellen dat je met een grijns van oor tot oor vandaag in de Prenatal liep, en tegelijkertijd je nog zoveel zorgen maakt. Ook voor jou een kaarsje vol hoop! Dat dit hummeltje nog minstens een week of dertig bij jouw mag 'afbakken'.

Voor alle

lieve mensen die zo trouw kaarsjes branden. Het doet goed onze naam hier te zien staan. Dank.

Mijn moeder

die bleek gisteren borstkanker te hebben. Ze is 71. Moet wachten op de operatie. En door haar oorlogsverleden valt er niet over te praten...blij met de kaars...

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

27-11-2009 om 10:33

Voor m.

het vriendinnetje van mijn dochter. Net 9 jaar en wat moet je het moeilijk hebben... Ik hoop dat je snel weer thuis kunt wonen!!

yadira1980

yadira1980

27-11-2009 om 10:54

Voor gf

de eerste chemo is je zwaar gevallen, en toch blijf je positief..
wij blijven positief voor jou!
-X-

Hieke

Hieke

27-11-2009 om 14:29

Lotus

Ik steek weer een kaars aan! Net zo lang tot herstellen over gegaan is in genieten.

Hieke

Hieke

Hieke

27-11-2009 om 14:29

Heli

Knuffel!

Hieke

Hieke

27-11-2009 om 14:29

Therese

Ook vandaag!

Voor mijn collega

Die begin dit jaar haar enige kind na een lang ziekbed aan die rotziekte verloren heeft en die ik nu iedere morgen met door verdriet vertrokken gezicht naar huis zie fietsen. Naar dat grote, lege, lege huis.

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:30

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:35

Menne*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat jouw maand er weer aan komt...
En een kaarsje voor jouw mamma omdat ze je zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:36

Fleur*

Een felroze kaarsje voor jou omdat ook jouw maand er weer aan komt...
liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:38

Rodebeuk

Een kaarsje vol hoop voor jouw moeder en een kaarsje vol kracht voor jou... Sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:42

Heli

Wat lief, jouw kaarsje voor mij, dank je wel!
Ik zet er een mooie naast voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 19:45

Dees*

Een kaars vol kracht voor jouw collega...

liefs,
Petr@

Even voor mezelf

vandaag afscheid genomen van mijn malle eigenwijze lieve tante. Er werd mooi en eerlijk over haar gesproken. Ik heb haar afscheidsbrief voorgelezen en dat ging goed. Maar nu....rest het verdelen van haar inboedel en het opruimen van haar huis. Per testament toegewezen aan mij en mijn broer. Ik vrees met grote vrezen dat we hierover nog met elkaar in de clinch gaan liggen. Alleen een eerste afspraak maken lijkt al bijna onmogelijk. Ik word hier zo verdrietig van. Ik kan wel uitschreeuwen zo wil ik niet met elkaar omgaan!
Ik moet moed verzamelen hiervoor. Dit gaat veel, veel energie kosten vrees ik.

groetjes van een verdrietige Purk

Petr@

Petr@

27-11-2009 om 21:16

Purk

Een dikke knuffel voor jou en een kaars voor kracht.
Is er een executeur-testamentair die jullie kan helpen om e.e.a. in goede banen te leiden? Of een goede vriend(in)?
In ieder geval heel veel sterkte...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

27-11-2009 om 21:32

Grote vlam

die niet dooft, ook niet door de zwaarste storm. Voor al die lieve OOL-ers die het zo hard nodig hebben!

Petr@

lief meegedacht, maar ja.....mijn moeder is exeteur-testementair....en die blinkt niet uit in duidelijk en cordaat doorpakken helaas.

groetjes van Purk

Polly Shearman

Polly Shearman

28-11-2009 om 12:36

Milan

Oh nee het lijkt toch mis te gaan, na de goede berichten eerder deze week... je ouders moeten je alsnog laten gaan.....

Hieke

Hieke

28-11-2009 om 13:37

Purk

Een kaarsje voor jou in de hoop dat je er wat kracht uit kan halen.
Sterkte

hieke

Hieke

Hieke

28-11-2009 om 13:37

Voor sanneke

Afscheid nemen is zwaar. Sterkte.

Hieke

Hieke

Hieke

28-11-2009 om 13:38

Lotus

Maandag naar huis?
Ik hoop het voor je! Ik houd de kaars brandend om je wat warmte te geven.

Hieke

Hieke

Hieke

28-11-2009 om 13:38

Heli

Voor jouw kanjer ook vandaag een kaars.

Hieke

Dank

voor de kaarsjes, het geeft warmte voor mijn hart.

Voor de collega van dees

Een warme kaars!!

Voor m

Voor jou, M, omdat je je partner plotseling verloren hebt in de glans van zijn leven, en je zonen nu alweer 4 of 5 jaar zonder hun vader moeten leven. Eén van hen zie ik elke schooldag en het verdriet moet zo groot zijn.

Veel kaarsjes

Ik lees verhalen van hoop en van verdriet in dit draadje, en wil graag kaarsjes aansteken voor iedereen. Lynn*, Enzo*, Purk, Heli, Sanneke, Therese, en verder iedereen die ik nog vergeet. En natuurlijk voor Guus*, Lio*, Fleurtje*, Lode* en al die andere lieve kleintjes. Voor een paar komt de maand er nu weer aan.

Ik steek er nog eentje op voor O. En een mooie voor mijn neef J die gisteren zo plotseling overleed. Voor zijn vrouw en voor mijn tante, die weer een kind moet missen.

Liefs, Mickey

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.