Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hieke

Hieke

21-11-2009 om 22:02

Biene

je kan vast nog wel wat warmte en licht van een kaarsje gebruiken!

Hieke

Purk

Een kaars voor Purk en haar jongens. Sterkte!

Heli, vandaag

Vandaag steek ik een kaarsje voor Joram aan in de kerk.
Alle namen van het afgelopen jaar worden opgenoemd en daarvoor steekt steeds een nabestaande een kaars aan. Daarna mag iedereen nog kaarsen aansteken en dat gebeurt altijd volop. Ik ga altijd met Reimer naar voren. We steken dan altijd een kaars aan voor Enzo en voor mijn moeder, en nog eentje voor iemand. Die is deze keer voor Joram.

Geerke!

Je hebt me aan het huilen gekregen! Tranen van verdriet, maar vooral van ontroering en een soort van verbondenheid op afstand... heel erg lief!
Manlief zit op dit moment met mijn schoonvader in de kerk; ook hier worden vandaag de namen genoemd en kaarsen aangestoken. Ik zag het (nog) niet zitten; een dienst geheel in het teken van de overledenen en daarbij de aanblik, belangstelling van zo veel mensen... De naam van ons mannetje tussen al die, met alle respect 'oude' mensen... het hoort niet!

Maar nogmaals heel veel dank!!!
(btw; heb je mijn mail gehad?)

Hieke

Hieke

22-11-2009 om 09:52

Geerke!

Je weet zelfs mij te ontroeren!

Hieke

yadira1980

yadira1980

22-11-2009 om 11:47

Altijd te laat...

maar nooit minder gemeend...
die grote kleine man, Enzo*, die zo gemist wordt... voor jou en je ouders en broertjes een kaars.

yadira1980

yadira1980

22-11-2009 om 11:49

Een kaars voor gf

mijn Nummero Uno collega...mijn maatje uit de keuken...de diagnose is sterk uitgezaaide longkanker, de prognose is heel slecht...net zo oud als mijn moeder...Ik wil je nog niet missen, jij maakt mijn werk leuker!

kuzco

kuzco

22-11-2009 om 13:05

Ook vandaag

brand ik een mooie kaars voor iedereen die het goed kan gebruiken.

kuzco

kuzco

22-11-2009 om 13:08

Yadira

Voor jouw collega steek een een hele krachtige kaars aan En ook voor de collega van mijn man die ook deze week te horen kreeg dat hij bijna zeker longkanker heeft. Dit soort berichten brengt altijd weer zoveel gevoelens bij ons naar boven. Ik hoop dat ze de kracht hebben om er keihard tegen te vechten!

kuzco

kuzco

22-11-2009 om 13:10

Mijn vriendin

is afgelopen vrijdag bevallen van een prachtige dochter!! Alles is goed gegaan en het gehuil van een kindje heeft nog nooit zo goed en mooi geklonken. Dank jullie voor de kaarsjes, ze hebben zeker geholpen.

Petr@

Petr@

22-11-2009 om 13:15

Purk

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin... Hoe zijn de jongens eronder?

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

22-11-2009 om 16:53

Kaars voor het neefje van yaw

en zijn ouders, en yaw en alle familie. Alweer de tweede keer feestdagen in aantocht zonder hem!

Asa Torell

Asa Torell

22-11-2009 om 16:56

Geerke

ook een grote kaars voor jou en je man en zoons. Ik schrijf het nooit op, omdat ik pas hier op Ouders Online kwam vlak voordat Enzo overleed. Maar ik denk heel regelmatig aan hem en aan jullie.

Voor de baby van nijntjes vriendin

dat alles goed mag gaan!!

Yadira het is nooit te laat

Het is nooit te laat Yadira, echt nooit!! liefs x

En heli.........

Het is vandaag, de dag van de kaarsjes in de kerk, ook nog eens precies 4 maanden geleden dat Joram overleed. Wat een dag zeg..... pfff moeilijk hoor.

Jujube

Jujube

22-11-2009 om 23:26

Voor marijke en gezin

Ik kom hier eigenlijk nooit, maar wilde toch maar een grote kaars laten branden voor Marijke en Michiel (en kinderen Rosa en Mart) en hun overleden dochtertje Vera.
Ze was vanavond met haar verhaal in Zembla en wij waren destijds buren.
Ze was van tevoren heel zenuwachtig, maar heeft het toch aangedurfd om haar verhaal te vertellen. Supergoed gedaan en ik hoop dat er eindelijk iets gaat veranderen aan de 'bevalcultuur' in Nederland.
Groet,
Jujube

Een mooie blauwe kaars voor mijn zoontje*

Ik brand vandaag een hele mooi blauwe kaars voor mijn zoon Jerry*

Vandaag zou je 14e verjaardag zijn, maar we moeten je al 14 jaar missen.

Jerry waak je over je broertje? We missen je allemaal zo verschrikkelijk.

Petr@

Petr@

23-11-2009 om 10:57

Jerry*

Een stoere blauwe kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

23-11-2009 om 10:58

een kaars vol hoop voor mijn broer die komende week te horen krijgt of hij mag blijven na de reorganisatie op z'n werk...

yadira1980

yadira1980

23-11-2009 om 11:24

Voor gf

vandaag de eerste chemo...In gedachten bij je!

yadira1980

yadira1980

23-11-2009 om 14:43

Een kaarsje...

voor alle kindjes, die tijdens, of vlak na de geboorte overleden zijn... zoveel emoties die loskomen na een documentaire...

Polly Shearman

Polly Shearman

23-11-2009 om 19:49

Voor milan

Vrijdag geboren, 6 weken te vroeg, daarna erg ziek geworden en je ouders moeten nu al afscheid van je nemen.
Grote kaars!!!

we denken aan jullie!

Voor mijn jongste zoon

zo hard moeten huilen op school, omdat je tante is overleden. Dat is ook gewoon niet leuk! Samen met de klas heb je een kaarsje gebrand en jij mocht op schoot bij de juf. Ontroostbaar.
Lieve lieve schat, ik had zo graag gezien dat je nog niet zo vaak met de dood werd geconfronteerd.

Knuffel van je mama

Ansulina

Ansulina

24-11-2009 om 06:26

Voor jamie

Lieverd vandaag is de dag dat je geboren bent en overleden.
Wat hadden we graag balonnen voor je en slingers voor je opgehangen .

Ansulina

Ansulina

24-11-2009 om 06:28

Voor chanty

Voor jou een hele moeilijke dag, lieffie we houden van je.

Genista

Genista

24-11-2009 om 07:39 Topicstarter

Voor purks jongste

Ach arm jochie, zo ontroostbaar verdrietig op school. En toch ben ik blij dát het eruit kwam. Hopelijk heeft het je een klein beetje geholpen bij het verwerken.
Een kaarsje speciaal zomaar alleen voor jou.

Petr@

Petr@

24-11-2009 om 08:22

Purk

Een kaarsje voor jouw zoon en een dikke knuffel van mij...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-11-2009 om 08:27

Jamie*

Een kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-11-2009 om 11:55

een kaarsje voor mezelf omdat ik net gehoord heb dat mijn baan ws volgend jaar wordt weg bezuinigd...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.