Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mariska

Mariska

20-11-2009 om 19:31

Voor heli

Laat je tranen maar komen en stromen... go with the flow... Tranen van verdriet, frustratie en gemis... Iedere traan doet er toe...

Mariska

Mariska

20-11-2009 om 19:32

Voor geerke

en haar Enzo*...

Mariska

Mariska

20-11-2009 om 19:33

Voor kaatje

omdat ik aan je moest denken...

Mariska

Mariska

20-11-2009 om 19:33

Voor opa herman

omdat het is zoals het is en niet veel beter wordt...

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 21:28

Lieve heli

Voor jou een mooie kaars en een grote zakdoek, om je tranen mee op te vangen.

knevel

knevel

20-11-2009 om 21:37

Voor geerke

Lieve Geerke, een mooie blauwe kaars voor jullie Enzo*. Ook ik denk aan jullie kleine mannetje.

liefs Eveline

Voor mijn lieve tante

vanochtend bent u begonnen aan uw laatste reis. Veel prachtige herinneringen resten ons. Hopelijk gaan heel veel aanstaande artsen leren van uw lichaam.
Het was een aangrijpend moment, twee-en-een-half uur na uw overlijden werd u al opgehaald. Maar waardig en respectvol.

Dag lieve tante G.

kus van Purk

kien

kien

20-11-2009 om 23:24

Voor purk

Omdat het moment waar je op wachtte en tegenop zag nu echt gekomen is. En omdat jij en je jongens je tante zo zullen missen. Fijn dat je een goed gevoel hebt over hoe het gegaan is. Veel sterkte voor jullie allemaal.

Kien

Morgana Fata

Morgana Fata

20-11-2009 om 23:58

Purk

Voor jullie een mooi kaarsje. Fijn dat ze rustig is overleden en veel sterkte. {{knuff}}

Petra-

Petra-

21-11-2009 om 00:11

Purk

voor jullie heel veel sterkte, maar wat fijn dat haar wens is ingewilligd en dit op zo'n waardige manier is gebeurd!

Sterkte!

Minet

Minet

21-11-2009 om 08:31

Voor purks gezin

Lieve Purk,
jouw gevoel was dus goed, het eind was zeer nabij.
Fijn voor jouw tante dat ze haar lichaam hebben meegenomen, fijn voor jullie dat het waardig (maar wel heel snel) is gegaan.
Sterkte voor de komende tijd, ook voor jouw moeder!

Voor enzo*

Je wordt niet vergeten.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-11-2009 om 09:11

Purkje

Ach wat verdrietig!
heel veel sterkte!!

liefs pol

Genista

Genista

21-11-2009 om 10:13 Topicstarter

Purk

Kaarsje van mij erbij, voor jullie tante G. Een kaarsje ook voor jouw kinderen, die toch wel erg veel dierbaren in korte tijd verliezen aan de dood.
Knuf voor jou, veel sterkte voor jullie allemaal.

Purk

Een mooie kaars voor je tante... en voor jou en je kinderen. Heel veel sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Josine

Ik lees net over hoe het einde kwam voor haar... en denk weer terug aan 'tante'... qua uiterlijk zag ik al iets gelijkenis, maar ook in deze...

Een mooie kaars voor Josine van Dalsum... en een warm kaarsje erbij voor 'onze' Toni...

Liefs, Beertje(s)

Kuzco

Hoe is het met je vriendin? Ik hoop dat de kaarsjes iets hebben geholpen... Ik plaats er nog een bij, met een mooie vlinder erop.

Liefs, Beertje(s)

Roze kaarsjes...

...ze is thuis, de oudste van de tweeling, wat een geluk! Hopelijk is de jongste ook snel sterk genoeg.

Liefs, Beertje(s)

Fakkels voor iedereen...

...die het zó goed gebruiken kan. Sorry dat ik niet alles en iedereen benoem... een grote rij fakkels vol kracht, hoop, liefde, troost, warmte, geloof en nog zoveel meer! Dat het een béétje helpen mag.

Liefs, Beertje(s)

Brenda

Brenda

21-11-2009 om 10:55

Voor mijn ziekenhuismaatje...

die zo plotseling haar lieve man moet missen en verslagen achterblijft met haar 3 meiden...

Voor...

geerke,
En voor een vriendin van een vriendin die na 30 weken zwangerschap gister beviel van een dochter. Hoop dat alles goeed mag gaan met de baby.

Wat lief (en over de oorzaak)

Dank voor jullie lieve berichtjes. Lieve Morgana, ik snap dat je steeds aan Enzo moet denken als je je kindje weer terug in zijn stoeltje zet. Enzo zat inderdaad in zijn stoeltje, maar zat niet bekneld en verder hebben ze nooit een oorzaak gevonden, het was geen beknelling, verslikking, epilepsie, hartafwijking of andere afwijking, bloeding, enz. Een raar gevoel niet te weten wat er is gebeurd, maar ook een geruststelling dat het geen erfelijke afwijking is geweest. De professionals houden het op een "spontaan stoppen met ademhalen".... het komt op het wiegendoodbordje terecht, waar alle onverklaarbare doodsoorzaken komen in die leeftijdsgroep.
Ik vind het moeilijk niet te weten wat er is gebeurd, maar wil niet mijn hele leven erdoor laten beheersen. En dat gaat vrij goed.
Liefs allemaal.

Purk

twee-en-een-half uur... wat snel! Ik hoop dat jullie de afgelopen dagen ruim de tijd hebben gehad om afscheid van haar te kunnen nemen.
Heel veel sterkte, ook voor je jongens!

Geerke

Had het er toevallig afgelopen week nog met manlief over; dat het me zo'n beklemmend gevoel lijkt om niet te weten wat er gebeurd is.
(Hoewel het wel weten ook een beangstigend gevoel geeft trouwens, maar dan is kun je nog de "schuld geven" aan een natuurkundig verschijnsel (zwaartekracht) of nalatigheid (hoewel wij dat laatste niet doen).)

Vind het ontzettend knap van je dat je dit een beetje van je af kan zetten en je er niet door wil laten beheersen. Je moet wel, maar toch, het moet ook maar lukken.

Dikke kaars voor jou en je mannen! (Veel flashbacks?)

Liefs, heli

Voor iedereen

die hier zo lief kaarsjes brandt. Het doet goed! En voor iedereen die het zo hard nodig heeft; een kaarsje als licht in donkere tijden.

Voor *lotus*

Dat het nu toch eindelijk de goede kant op blijft gaan... wat een prachtige kraamtijd had moeten worden blijkt nu een opeenstapeling van ellende. Meis heel veel beterschap!! Hopelijk duurt het niet te lang voordat je naar huis mag met je mannetje!

Asa Torell

Asa Torell

21-11-2009 om 20:29

Purk

Grote kaars voor jullie allemaal. Veel sterkte!

Hieke

Hieke

21-11-2009 om 21:58

Voor heli

er zijn geen woorden nodig, je begrijpt het wel.
Hieke

Hieke

Hieke

21-11-2009 om 21:59

Voor lotus

wat een prachtige kraamtijd moest worden werd een drama op drama.
Hoop dat het nu ook echt beter mag gaan en dat je misschien zelfs kan beginnen met genieten van je zoon!

hieke

Hieke

Hieke

21-11-2009 om 22:01

Geerke

Ook ik denk nog vaak aan Enzo. Inderdaad de associatie als mijn kleine dreumes jongen in de stoel gezet wordt, maar ook als ik mijn maart 2005 jongen zie lopen. Hoe zou Enzo er naast hebben gelopen?
Een groot lege plek...

Hieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.