Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kien

ook voor jou een mooie kaars omdat dit ook voor jullie een tijd is waarin het gemis van jullie ventje ongetwijfeld net zo hard binnenkomt... het donker buiten, Sinterklaas en straks Kerst...
Sterkte!
heli

En ook

eentje voor mezelf... mijn adrenaline is op... blijkbaar kun je niet maanden lang op de automatische piloot en in de 'alertstand' leven. Ik heb de afgelopen weken iets geleerd waar ik jarenlang heel veel moeite mee heb gehad en wat ik maar nauwelijks kon. Huilen. Blijkbaar heb ik een hoop opgespaard, want nu kan ik bijna niet meer ophouden. Ben er zo langzamerhand wel weer een beetje klaar mee, die knalrode ogen, die koppijn die ik ervan krijg maar ik voel nog zo veel meer zitten. Pfff...

kien

kien

19-11-2009 om 21:33

Heli

Dan kan jij ook wel een extra kaarsje gebruiken. Toch lucht het letterlijk even op, vind ik altijd. Na een flinke huilbui kan ik er weer even tegen. Misschien moet je nog even de kunst van het doseren te pakken krijgen. Of misschien werkt dat voor jou niet zo. Wie weet, het is toch voor iedereen net weer even anders.
Maar dit is inderdaad een moeilijke tijd. Bij alle evenementen zie je dat genietende koppie voor je, maar het is er niet...

Kien

Voor jullie allemaal zoveel dank

Zoveel dank voor de gedachten, kaarsjes, lieve woorden. Kien wat mooi jij ben tdus ook een lentekind. Ik vind het prachtig dat Enzo altijd met het begin van de lente geassocieerd zal worden. Voor jou en Heli ook kaarsen!

Kaarsjes

Voor iedereen die een ouder of grootouder moet missen. Of die in bange tijden leven omdat niets zeker is, vooral dat leven niet.

Geerke

Voor jou en je mannen een mooie kaars. Het leven van Enzo* heeft veel indruk gemaakt...

Liefs Nikaya

Geerke en enzo*

Een hele grote warmgele kaars voor jou en je gezin, voor Enzo* daarboven, die zo wordt gemist... We denken aan jullie!

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

19-11-2009 om 23:06

Geerke

voor jullie een mooie kaars, het lijkt gister, maar toch alweer 4 jaar geleden....

Heli

Ook voor jou een krachtige kaars, voor jezelf, je gezin en voor Lynn*... het is goed, al die tranen, maar ook zo uitputtend... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Ansulina

Een kaarsje erbij voor jouw oma, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Heli, sorry! en hieke

Sorry! waar ben ik met m'n hoofd, sorry sorry!

Een kaarsje voor jou Heli, en voor jouw Joram*.

En voor Hieke en Lynn*, als ik denk aan Geerke en Enzo* denk ik ook gelijk aan jullie...

he, het was zo goed bedoeld...

Liefs, Beertje(s)

Ansulina

Ansulina

20-11-2009 om 07:58

Voor jamie

Lieve Jamie,
jouw dagen komen er ook weer aan,we missen je mannetje !

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 08:57

Voor al die lieve kinderen die zo gemist worden

het zijn er zoveel, maar voor allemaal een moi warm vlammetje!

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 08:58

Voor vriendinnetje c

die door zo'n diep dal moet, geen feestdagen voor haar dit jaar, haar grootste zorg is beter worden!

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 08:59

Voor vriendinnetje t

Die elke keer maar moet afwachten of de chemo wel doorgaat, zo moeilijk.....

Geerke

Een knoepert van een kaars voor jou en je gezin, moet nog vaak aan jullie denken...

Geerke

ik lees net pas al die berichtjes voor jou ik had geen idee van de datums maar ik brand een mooie kaars voor Enzo* en een voor jou met een dikke knuffel en een wolk vol liefs!

Heli

Een super grote kaars voor jou....gewoon omdat ik mijn eigen 7 jarige zo zie genieten deze tijd en ik dan besef dat jij dit moet missen omdat het leven soms zo oneerlijk is!!!!

Gr Pham

kuzco

kuzco

20-11-2009 om 12:32

Voor mijn vriendin

een grote en krachtige roze kaars omdat ik heel sterk het vermoeden heb dat ze vandaag gaat bevallen van haar dochter d.m.v. een keizersnee en dit zo ongelooflijk spannend is voor hun. En ik zet er een lief kaarsje bij voor hun vlinderkindje die ze bij de vorige bevalling zijn verloren.

kuzco

kuzco

20-11-2009 om 12:36

En voor

alle mensen die hier zo trouw een kaarsje branden voor hun zelf of voor een ander. Ik heb grote bewondering voor jullie allemaal. Jullie dragen zelf vaak een groot verdriet met je mee en hebben toch altijd een lief woord voor een ander.

Anne

Anne

20-11-2009 om 12:50

Voor maja...

omdat het nu 6 jaar geleden is dat je zo gruwelijk aan je eind bent gekomen...

Omdat je ouders de oorlog zijn ontvlucht, maar juist hier in een land van "vrede" hun dochter zijn verloren....

Ik denk aan jullie !!!!

liefs Anne

Morgana Fata

Morgana Fata

20-11-2009 om 16:24

Geerke

Nog regelmatig denk ik aan Enzo. En toevallig gisteren nog, mijn baby van bijna 7 maanden zit in zijn kinderstoel aan zijn soepstengel te knabbelen, de bel gaat, ik pak de baby uit de stoel ga naar de deur, zet hem daarna weer terug en ga verder met de dagelijkse dingen. Bij het terugzetten dacht ik meteen weer aan Enzo. Hoe vreselijk het geweest moet zijn om binnen te komen en hem zo te vinden. Het drama daarna, het afscheid, het verdriet. En hoe het automatisme is geworden om mijn kinderen niet onbeheerd in de stoel achter te laten. Door jouw verhaal.
Een dikke kaars voor jullie! Enzo is zeker niet vergeten.

Petra-

Petra-

20-11-2009 om 18:10

Josine van dalsum

een kaarsje voor haar man en zoon die nu zonder haar verder moeten.

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:38

Geerke

Een dikke kaars voor jou en je gezin. Ik kan het mij nog goed herinneren, jouw berichtje op 19 november, en de periode van hoop en vrees die daarop volgde.
Een dikke knuffel voor jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:39

Jamie*

Alvast een kaarsje voor jouw mamma omdat ze je zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:40

Petra-

Voor jouw vriendinnen twee kaarsen vol kracht en hoop...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:41

Anna

Op deze saaie regenachtige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...
liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:43

Heli

Een dikke kaars vol kracht...
En een dikke knuffel...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-11-2009 om 18:44

Kuzco

Een kaarsje vol kracht voor jouw moeder...

Hoe gaat het met je vriendin? Is ze al bevallen?

liefs,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

20-11-2009 om 18:49

Ook voor maja

Ik heb woensdag avond de docu gezien, ik was onder de indruk.
Eng idee hoe die "vriendschappen" bij pubers blijkbaar in elkaar kunnen zitten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.