Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

16-11-2009 om 10:17 Topicstarter

Een paar kaarsjes

Voor vriendin B, voor jou weer een kaarsje, omdat het zo nadrukkelijk maar niet wil meezitten.
Voor J, omdat het niet zo wil opknappen als zou moeten.
Voor Mickey's O, omdat je nu al het licht gebruiken kunt.
Voor mijn vader. Je wil zelf zo graag dat het goed blijft gaan, maar ik zie en merk aan je dat er weer lichamelijke narigheid aankomt.

Jacoline29

Jacoline29

16-11-2009 om 12:02

Voor mijn zoon

Hopelijk vanmiddag een juiste handeling en diagnose waar jouw buikpijn vandaan komt en alleen maar erger wordt op dit moment Pappa gaat met je naar de dokter,hopelijk ziet hij de ernst van de situatie in en geeft dat door aan de dokter.Hopelijk ziet de dokter het nu ook in.

love you en hoop dat je snel van je pijn af bent,pijnstilling werkt niet meer goed nu.

mamma

Salie

Salie

16-11-2009 om 16:28

Jongen van vroeger

kaarsje voor H., jongen van de lagere school, die het leven niet meer zag zitten. En uiteraard voor zijn familie. Wat moet dit moeilijk zijn. Ben er stil van.

kuzco

kuzco

16-11-2009 om 21:36

Voor mijn moeder

Lieve mam, voor jou een krachtige en liefdevolle kaars omdat je het zo onmenselijk zwaar hebt op dit moment met de chemokuren. Al voor de 4e keer kuren en dit is de zwaarste tot nu toe. Ik heb zo veel bewondering voor je, want ondanks dat je alles wat binnen komt er net zo hard weer uitspuugd blijf je maar doorgaan. Ik hoop dat het weer gaat helpen en je weer wat meer tijd geeft om van alle mooie dingen om je heen te genieten.

Petr@

Petr@

16-11-2009 om 21:52

Kuzco

Een dikke kaars vol kracht en hoop voor jouw moeder...
En een voor jou ernaast...

liefs,
Petr@

Genista

Ik zet er een kaars naast hoor, hopelijk valt het mee!

En voor b

Een dikke kaars voor jou!

Kus, Mick

Voor san

die zich zorgen maakt voor de botscan heel veel sterkte
een mooie positieve kaars voor jou ((((san))))

kuzco

kuzco

17-11-2009 om 11:31

Petr@

Dank je!
Het is oms even zo fijn om hier een virtueel kaarsje te branden omdat er verder zo weinig is wat ik voor haar kan doen en dat maakt me soms zo machteloos, dat toekijken en niks kunnen doen. En ik weet dat het gevoelsmatig is, want we zijn er met z'n allen voor onze moeder en vader en dat betekend voor hen ook heel erg veel, maar het valt soms niet mee en voor hun al helemaal niet.

Boeb

Boeb

17-11-2009 om 13:04

Omi van onze kinders

Morgen diagnostisch katheteriseren omdat de inspanningstest toch afwijkingen laat zien. Zet hem op omi! Kom on...

Fingers crossed. We kunnen je nog niet mmissen.

Boeb

Kaars voor c

En een mooie kaars voor C, de vriendin van Petra-

Voor een ieder

die iemand moet missen een enorme grote kaars, omdat ik het me nu niet alleen meer voor hoef te stellen hoe zoiets zou moeten voelen, maar het nu ook echt ondervind hoe een verschrikkelijk pijn het doet...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-11-2009 om 20:32

Voor nils

die nog maar 2 weken oud, na een fijne onbezorgde kraamweek, nu met een dubbele hartafwijking in het WKZ ligt te vechten voor zijn leven.
A.s. vrijdag wordt hij geopereerd. Ik brand een enorme kaars om hem hierdoor te slepen.

Dendy

Pelle

Een krachtig kaarsje voor jullie Omi!

Liefs, Beertje(s)

Kuzco...

...jij kunt ook een krachtige kaars gebruiken, voor jezelf en je dierbaren! en voor je vriendin die bijna gaat bevallen... een vlinderkaarsje erbij.

Liefs, Beertje(s)

Grote fakkels...

...zoveel berichtjes weer. Een paar grote fakkels erbij, voor Pilar... voor Genista, en voor Jacoline's zoon... Petra, voor jouw meisje, hoe gaat 't met haar? Voor 'l' waar ik over lees via Geerke en Evy-Leigh... Genista... Jacoline... en ik denk aan Hieke, aan Heli... Geerke, Mien, Hetty, familie Heksenvet, Wilma... ik kan niet iedereen benoemen, maar de fakkels zijn er voor iedereen die ze goed gebruiken kan. Voor troost, licht, hoop, geloof, liefde, kracht en voor nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

En nog een 2-ling kaarsje...

...gelukkig! De oudste is na een bloedtransfusie goed opgeknapt en zou nu snel naar huis mogen... dank voor de kaarsjes, ik plaats er nog weer 2 bij. Dat ook de jongste goed mag blijven groeien en aansterken, dat ook zij binnenkort naar huis mag!

Liefs, Beertje(s)

Jacoline29

Jacoline29

18-11-2009 om 09:53

En ik ook,plaats er weer een boel bij

Ook nog 1 voor zoon,blinde darm ontsteking is het niet,ze gooien het op een buikgriep,als de pijn vrijdag nog niet afgezakt is weer terug naar de huisarts.Kinderarts kan ik niet bereiken ,hij is 2 weken afwezig.De pijn komt in aanvallen.Medicijnen v/d kinderarts die hij al 2 jaar heeft ivbm obstipatie zelf maar opgeschroeft,moest gaan experimenteren van de huisarts
Voor iedereen die het nodig heeft,voor mezelf,omdat ik nu wel rustiger ben,maar me zorgen blijf maken.

Wilma

Wilma

18-11-2009 om 10:14

Een slinger van kaarsjes

Want wat staan er weer veel berichtjes en wat zou het toch fijn zijn als deze rubriek niet nodig was. Maar oh, wat ben ik blij dat deze rubriek er ís. Dat het velen maar net zoveel steun mag geven als het mij altijd heeft gedaan (en nog doet).

Ik ga geen namen noemen, maar zet gewoon een héle rij kaarsjes neer, voor iedereen voor wie deze dagen toch net even soms wat weemoedig zijn, voor sommigen nog met hevig verdriet, voor anderen wisselend van een steek in je hart tot een weemoedige glimlach van herinnering.

Liefs,
Wilma

Wilma

Wilma

18-11-2009 om 10:15

Mientje

Wat heb je het weer eens mooi geschreven. Raar hè, dat het 'goed zo' is ... Wonderlijk hoe het soms werkt ...

Dikke kus,

Wilma

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

18-11-2009 om 11:58

kaarsje voor mijn lieve mama

die zo ontzettend zwaar leven heeft gehad met een man die schizo affectief was.(na 25 jr gescheiden)
envoor wie de geschiedenis zich nu herhaalt in haar jongste dochter (mijn zus)
en tja...van je man kan je scheiden als je eraan onder doorgaat...
maar een moederhart breekt.......
Ik zou haar zo graag eens een beetje geluk gunnen in het leven....

Sorry!

Heb wat door elkaar gehusselt

Rafelkap

Rafelkap

19-11-2009 om 07:35

Voor het zoontje van jacoline

een kaarsje, dat hij maar gauw beter mag worden! En voor zijn vader en moeder die ongerust zijn.

Genista

Genista

19-11-2009 om 10:37 Topicstarter

Voor omi

Omi van Boeb, die kan een kaarsje goed gebruiken.

Voor mezelf

omdat het 4 jaar geleden allemaal begon

Merel78

Merel78

19-11-2009 om 19:08

Voor geerke

voor geerke en haar gezin een hele mooie kaars. Omdat we zo graag hadden gewild dat jullie Enzo nu nog bij jullie was! Denk aan jullie lieve meid

Merel

Ansulina

Ansulina

19-11-2009 om 19:25

Voor oma mien

Lieve oma,
vannacht ben je gestorven en vanmiddag al begraven ,
Dat was je grootste wens om joods begraven te worden,nadat je er jaren niets van wilde weten.
In de oorlog op je zus en jou na is de hele familie omgekomen in kampen.
Lieve oma we houden van je.

ishtar

ishtar

19-11-2009 om 20:11

Geerke

al weer 4 jaar geleden, nog maar 4 jaar geleden.... Je berichtje staat me nog zo op het netvlies...het begin van het afscheid van je mooie lentekindje.
Sterkte vandaag, en in de komende tijd vol 'herinneringsmomenten'

kien

kien

19-11-2009 om 20:27

Geerke

Heel veel sterkte vandaag voor jou en je dierbaren. Wat moeilijk weer zo'n dag vol herinneringen. Vier jaar is zo lang en tegelijk nog maar zo kort. Hoop dat je kleine mannetje weer levendig in je hoofd zit alsof hij erbij is. Ik las in het archief dat Enzo op 21 maart geboren is, dat is ook mijn verjaardag. Dan zal ik een verjaardagskaarsje voor hem aansteken!

Kien

Geerke

Lieve Geerke,

Voor jou en je mannen een prachtkaars... moeilijke dagen vol herinneringen en flasbacks, tijd is zoiets ongrijpbaars; vier jaar, vier dagen, vier minuten, vier tellen...

sterkte en liefs,
heli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.