Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een wensballon...

In gedachte steek ik zo'n mooie, grote wensballon aan... ik laat 'm nog niet los.

In gedachte stuurt nu ieder zijn / haar wens naar die ballon en pas dan laat ik 'm gaan... met al die wensen, naar boven, in gedachte voor iedereen...

Heel veel kracht, wijsheid, geloof, hoop, liefde, warmte, troost, sterkte... en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Jacoline29

Jacoline29

12-11-2009 om 08:58

1 dag later

en ik zet er ook een heleboel kaarsen bij.
Wij zagen gisteren zo'n chinese lampion in de lucht,dachten dat het vuurwerk was,maar blijkt een klein luchtballonnetje te zijn.Een wens ballonnetje.

Jacoline29

Jacoline29

12-11-2009 om 08:59

Voor petra

Waarvan dochtertje nu de mex griep heeft en niet lijkt op te knappen,voor jullie gezin een kaarsje en hoop dat die rot griep snel weg is bij jullie

Terpi

Terpi

12-11-2009 om 13:15

Voor de meester en zijn vrouw

Die voor de tweede keer een prachtig babymeisje moeten hebben laten gaan omdat ze een longafwijking had die niet met het leven verenigbaar is.. Vier kinders maar slechts twee om voor te zorgen. Wat een ongelofelijk verdriet!

Anna

Anna

12-11-2009 om 13:55

Voor mama

omdat u Allerzielen hebt gevierd waarbij papa's naam hardop werd voorgelezen. Hij was 1 van de velen die dit jaar in het verpleegtehuis stierven. Voor hem een witte roos.....

En amper twee dagen later uw trouwdag met papa, maar dit keer dus geen feestelijke dag. De 1e trouwdag alleen, maar in het besef dat je die dag 48 jaar samen had "kunnen" zijn.....

Mams, u heeft geen zin in alle komende feestdagen, ik begrijp het wel..... Ik denk aan u en we slaan ons er echt wel doorheen......

knuf je dochter

mijk

mijk

12-11-2009 om 16:06

Kaarsje voor heli

Mijn oudste is nog zwaar gelovig in de sint. Je berichtje raakte me zo......

Mijk

I

Celia

Celia

12-11-2009 om 17:07

Weemoed

Vandaag is mijn lief jarig. Ik brand een kaarsje voor zijn moeder,die hij en ik nooit hebben gekend. Zij overleed in het kraambed op de dag dat hij werd geboren. Al die jaren was deze dag voor mijn schoonvader geen feestdag, maar een zwarte dag. Nu is hij ook niet meer op deze wereld. Nu is deze dag wel een feestdag, want er is niemand meer met zwarte herinneringen. Hooguit met wat weemoed. Daarom dit kaarsje voor mijn schoonmoeder die ik nooit heb gekend.

Timotei potisek

De onbetwiste koning van de strandrace een geweldige crosser maar geen onschendbare superman....
Rust zacht Kanjer! Voor jou viel de laatste finish vlag veel te vroeg.

Heli

een speciaal kaarsje voor jouw Joram
al die donkere dagen, al die dagen die FEESTdagen heten
en die zo anders voelen omdat jullie hem moeten missen..
in alles, zo veelomvattend, zo diepdoordrongen
Veel sterkte, voor elke dag!
Liefs, Mien

mee1977

mee1977

13-11-2009 om 09:39

Pilar

Voor Pilar zet ik een kaars neer.
Een kaars voor heel veel kracht. Die kan ze goed gebruiken.
Pilar een grote kaars, en dat die je alle kracht geef die je nodig hebt!

Puck2

Puck2

13-11-2009 om 09:52

Voor w

Lieve W, van je schoonzus hoorde ik dat je al een dikke week op de PAAZ bent opgenomen. Grote kaars voor jou, ik hoop dat je het vlammetje kunt zien en dat het je hoop en kracht geeft.

Asa Torell

Asa Torell

13-11-2009 om 10:56

Voor purk en familie

Wat verdrietig toch, dat jullie zoveel geliefden kwijtraken!

Genista

Genista

13-11-2009 om 11:33 Topicstarter

Purk

Kaarsje voor jou, purkman en jullie kinders. Soms krijg je het even onevenredig zwaar voor de kiezen.

Een hele grote roze kaars, want dit is eng...

...voor de oudste van de tweeling, die eigenlijk vandaag naar huis had gemogen. De laatste dagen gaat 't echter niet goed, en nu zelfs slecht... ze stopt geregeld even met ademhalen... zó eng! Een hele dikke kaars voor deze kanjer, en een erbij voor haar tweeling-zusje en jullie mama en papa, oma's en opa's en ieder die hier weer zo van ondersteboven is. Voor veel hoop en kracht!

Liefs, Beertje(s)

Purk...

...een kaars erbij voor jou, je doet het goed meis!
Sterkte, ook voor je kids en de hele familie.

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

13-11-2009 om 16:31

Beertje

Ik zet er een felroze voor hoop en kracht naast... inderdaad eng...
Mocht de jongste wel naar huis?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-11-2009 om 16:32

Purk

Een kaars voor jouw mannetjes en voor jezelf voor kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-11-2009 om 16:32

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Dank voor je kaars! helaas, het was juist enkel de oudste die zo goed ging dat ze naar huis mocht. De jongste is nog niet sterk genoeg, heeft nog moeite met drinken en nog niet genoeg aangekomen (nu rond de 1200 gram, de oudste inmiddels rond de 1800) enz.... En dan nu dit... brrr... Zet er gelijk nog maar een kaarsje extra bij!

Liefs, Beertje(s)

Grote fakkels voor...

...iedereen hier die het zo goed gebruiken kan, om diverse redenen.

Maar vooral ook een grote fakkel voor iedereen die komend weekend... komende maanden, het liefst zou willen overslaan. Voor al diegene voor wie de feestdagen geen feest is, die iemand missen, groot of klein.

Voor al die sterretjes die er bij hadden moeten zijn, in spanning wachtend op Sinterklaas... Waarvan ik me zo graag wil voorstellen dat ze vanaf daar gewoon lekker meegenieten en wat kracht stralen naar alle dierbaren hier!

Liefs, Beertje(s)

Rosy

Rosy

13-11-2009 om 20:16

2 kaarsjes

Voor de tweeling van Beertje. Er wordt hier aan ze gedacht.

Merel78

Merel78

13-11-2009 om 20:46

Pilar en vonda

Pilar, een warme kaars voor moed en kracht, elke dag opnieuw!

En voor jou ook een Vonda, ik denk veel aan je! Ik hoop dat het een plekje krijgt en dat er opnieuw een wondertje gebeurt!

Merel

Voor heli een kaarsje vol troost

om de intocht van Sinterklaas vandaag een beetje te verzachten.Heel veel sterkte

kuzco

kuzco

14-11-2009 om 12:07

Ook hier

De intocht van sinterklaas begint en ik realiseer me in ene dat er zoveel papa's en mama's zijn die dit ook zo graag hadden willen kijken met hun kindje, maar het niet meer kunnen. Voor hun brand ik een mooie kaars vol kracht en liefde.

Ook een mooie roze kaars voor mijn vriendin die bijna gaat bevallen van haar dochter en voor wie het zo spannend is omdat het de vorige keer bij de bevalling zo enorm fout is gegaan en ze hun prachtige dochter hebben verloren. Ook voor hun mooie meisje een mooi vlinderkaarsje.

Kaarsjes

voor alle kindjes die vandaag lekker met pepernoten de intocht zouden moeten kijken... En voor alle papa's en mama's die een kind moeten missen.
Ik ben er stil van!

Petra-

Petra-

14-11-2009 om 20:49

Ook ik besef

dat de intocht voor veel mensen het begin is van een zware donkere tijd...
Voor al die lieve mensen brand ik een kaarsje!

Rosy

Rosy

14-11-2009 om 21:36

Ook een kaarsje

voor al die papa's en mama's, die hun kind verloren zijn. En ook een kaars voor hun broers en zussen.

Petra-

Petra-

15-11-2009 om 20:18

Voor de keeper enke

die niet aan de hoge verwachtingen kon voldoen en geen andere uitweg zag. Een kaarsje voor zijn vrouw en hun kindje, dat hij samen met hun meisje vanaf boven zal waken over beiden...

Voor lieve l..............

Gewoon een megagrote kaars omdat ik je zoooo lief vind en je zo het geluk gun!!!!
Knuffel van mij x

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

15-11-2009 om 23:04

Ook voor mijn lieve zussie l...

een mege grote fakkel van licht...die je een dezer dagen echt van me gaat krijgen in real life...als Symbool voor
lichtpuntjes en hoop

knuffie van je zussie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.