Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liedewij

liedewij

09-11-2009 om 11:38

Inez

Lieve Inez
Ik ben niet zo van de kaarsjes. Maar voor jou brand ik er nu 1. Ook irl heb ik 'm bj de open haard gezet. Ik hoop zo dat je warmte ervaren mag!

Liedewij

Morgana Fata

Morgana Fata

09-11-2009 om 11:56

Inez

Hier een hele dikke kaars voor jou, zo een met drie lontjes en heel veel licht. om je weg uit de kelder zo goed mogelijk te verlichten.
Sterke.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

09-11-2009 om 14:53

Inez

Lieve Inez, ik brand ook een kaarsje voor je. Zet 'm op meid, houd vol!

inky

inky

09-11-2009 om 15:44

Een mooie kaars

Voor een mama op school. Twee kinderen moeten zonder haar verder. Wat een verdriet... Wij denken allemaal aan jullie.

Petr@

Petr@

09-11-2009 om 19:23

Lio*

Een te laat kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-11-2009 om 19:24

Inéz

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Bellefleur

Bellefleur

09-11-2009 om 19:37

Inez,

Ik zet er nog wat waxinelichtjes bij voor in de kleine hoekjes van de kelder.

Inéz

Inéz

09-11-2009 om 22:06

Warm

Heerlijk, ik heb het gevoeld, het was een goede rustige dag vandaag en vanavond zowaar veel gelachen. Geen monumentje gemaakt, maar wel een steen met 'last' in de rivier gekeild. En ook al helpt het niet echt, even van je afschreeuwen en met kracht iets weggooien, helpt ook. En zeker als je het met 10 mensen doet

Voor c

Vandaag een controle gehad in het AVL. Er zit "iets" bij haar oksel. Een foto gaf geen duidelijkheid; de uitslag van de punctie krijgt ze woensdag... Het ging zo goed, zou ze na bijna twee jaar de ellende van borstkanker nu opnieuw....
Een warme vlam voor jou, je man en je drie geweldige meiden!

Lio* en bastet

Veel te laat, maar ik heb wel aan je gedacht zondag, en het kaarsje hier op tafel heeft ook voor jou gebrand. Nu hier speciaal nog eentje in de draad, voor jou en je lieve mama.
Kus, Mick

Inéz

Voor jou op elke tree van de trap naar boven een kaarsje, om de weg te verlichten! Wat fijn dat het zo'n goede dag was.
Knuf! Mick

Voor iedereen

... in dit draadje die een vlammetje kan gebruiken, steek ik een grote kaars aan. Ik lees er veel!

En tenslotte een grote voor O en familie. Het gaat niet meer goedkomen, maar ik hoop dat jullie nog wat kunnen genieten van de mooie momenten samen.

Veel liefs, Mick

Voor de concierge...

...van onze school. Hij was al te lang ziek om hem goed gekent te hebben, maar nu ik vanmorgen zijn foto zag bij het altaar/condoleanceregister op school wist ik gelijk weer wie het was. Een grote kaars voor Jan en zijn familie en vrienden. Donderdag gaat de school een dag dicht, het wordt vast een mooi afscheid... maar veel te vroeg... Sterkte voor ieder die jou goed heeft gekend, ook de kinderen en leerkrachten op school, en al je dierbaren!

Liefs, Beertje(s)

Mari

Mari

10-11-2009 om 09:52

Nikus (ot)

Ik ben mobiel bereikbaar en via mijn hotmail adres ( [email protected])

Mari

Mari

10-11-2009 om 09:54

Inez

Voor jou een mooie kaars. Ik had jou draad in gezondheid gevolgd, zat in dezelfde situatie, maar had niet de energie om te reageren. Dat het snel de goede kant op mag gaan.
gr. Mari

Genista

Genista

10-11-2009 om 17:18 Topicstarter

Voor mickey's o

De zoveelste, want er zijn er hier al een aantal helemaal opgegaan voor Mickey's O en D. Ik zet er maar weer eentje bij voor onze J. Met hem gaat het weliswaar de goede kant op, maar wat moet hij van ontzettend diep terugkomen...

Een warme kaars voor denaja

Je hebt er nu echt eentje hard nodig....
Veel warmte, en een virtuele arm om je heen.

Voor nikus

omdat ze Daan zo mist op deze dag.

mijk

mijk

11-11-2009 om 16:37

Een lampionnetje

voor Fleur en Daan en Jesse en al die andere kindjes
die vanavond gewoon hadden moeten lichtje lopen....

Knuf voor jullie papa's en mama's

Mijk

mijk

mijk

11-11-2009 om 16:39

En nog een lampionnetje

natuurlijk is dat lampionnetje ook voor Vincent....

He dat is altijd het risico van namen noemen dan zie je zomaar een naam over het hoofd. (En nou vergeet ik er vast weer een..)

mijk

Genista

Dank je! Ik zet er eentje naast voor jullie J, wat fijn dat het in elk geval de góede kant op gaat!

Minet

Minet

11-11-2009 om 19:18

Een rij lampionnetjes

voor alle kindjes die vandaag zo gemist worden bij het Sint Maarten lopen.

Lichtjes

Lichtjes in het donker
eindeloze miezer regen
vrolijke kinderstemmen
gezang, zelfs een rap
en kleintjes die gauw de gang in sprongen,
omdat het zo koud was
Keer op keer naar de deur
terugkomend met een glimlach
op het gezicht
wat heerlijk, al die verwachtingsvolle
gezichtjes, opgeheven
naar hem, onzichtbare vader
We kunnen ervan genieten
en de pijn van het gemis
is er, maar heel zachtjes op de achtergrond
Het is goed zo.

Sint Maarten 2009

Lieve Mijk, bedankt voor je berichtje!

Sinterklaasjournaal

Mien*, mooi geschreven! Ik zou haast zeggen, gelukkig, hier geen Sint Maartentraditie, maar vanavond met een brok in mijn keel naar het sinterklaasjournaal gekeken. Pfff... brings back a lot of memory's.
Oh, wat zou ons ventje, nog een echte gelover, hier weer van genoten hebben! Zwaar is dit...

Een kaarsjes voor de papa's en mama's, broertjes en zusjes van al die kinderen die zo gemist worden; die vanavond met hun lampionnetje moesten lopen en/of vol van spanning voor de tv hadden moeten zitten om naar het sinterklaasjournaal te kijken...

*lotus*

Wat een toestanden en wat een verdriet zo vlak na de geboortje van je mannetje. Heel veel sterkte om bij te komen van de zware operatiem, je hersteltijd en ook voor de emotionele impact die dit ongetwijfeld zal hebben.
Een kaarsje voor jou en je familie en in het bijzonder je nieuwbaken mannetje...

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 22:10

Mien

Wat mooi....ben er stil van.

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 22:10

Lampionnetjes

voor al die kinderen die gemist worden tussen al die lachende snoetjes.

Voor mijn kleine buurmeisje

die zo dapper zonder haar mama sinten maarten liep.
Zo zielig geen mama meer (vorig jaar liep je mamam nog mee met een muts op haar kale hoofd en ze genootvan jou gezang)geen papa die voor je kan zorgen.Daar sta als kleine grote meid van 9 alleen met je lampion ...brok in mijn keel en ik zag in het schemerlicht van je kaarsje je mama's lachende gezicht.

Een heleboel lampionnetjes...

...plaats ik erbij! Pfff, Mien... wat heb je dat weer mooi verwoord... En Heli, jouw berichtje treft me ook. Wat moet dit vreselijk moeilijk zijn...

Daar zit ik dan, starend naar een tasje vol snoepgoed en mandarijntjes, een mist trekt op... een traan rolt, gevolgd door meer... Het sinterklaasjournaal hadden we opgenomen, dat werd na de lampionnentocht ook nog met grote ogen bekeken... wát een rijkdom.

Voor alle kindjes die weer extra worden gemist vandaag... maar ook voor de kindjes die vandaag hun papa of mama, broertje of zusje missen...

Een heleboel lampionnetjes erbij, in vele mooie warme kleuren!

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 23:30

Voor mijn twee vriendinnetjes

De één volop aan de kuren, de andere in afwachting of de bloedwaardes goed genoeg zijn om chemo te krijgen. Alletwee vechtend voor hun leven....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.