Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog een keer mari (erg ot sorry)

Mari,

Hier een hoop gedoe met M gehad. Erg ziek geweest en een hoop mito geneuzel. werd ik volkomen door opgeslokt.
Daarnaast druk met andere dingen. Ik ben jou ook niet vergeten.

Lio

voor jou speciaal vandaag een kaarsje!

Liefs, Mien

Tineke

Tineke

08-11-2009 om 13:39

Een kaarsje

Een kaarsje voor het kindje van mijn werk, dat overleden is aan de mexicaanse griep.

Een kaarsje voor Daantje, door mijn werk is het eigenlijk alsof ik hem beter ben gaan leren kennen.
Een kaarsje voor Mari. Ik lees hier nu pas je berichtje. Zoveel jaar gestreden, zoveel jaar met zoveel kracht alleen maar tegen de stroom opgezwommen. Laat je nu maar meevoeren, laat maar gaan. Ik hoop maar dat er nu goede hulpverleners en lieve mensen voor jou klaar staan. Het spijt me dat ik dat niet meer kan.
Een kaarsje voor de dochter van Petra, die nu echt moet opknappen!

mee1977

mee1977

08-11-2009 om 14:41

Pilar

Weer even een kaarsje voor kracht.
Je ben er nog lang niet, maar met alle hulp die je krijg, kom je er wel. Er word aan je gedacht.

mee1977

mee1977

08-11-2009 om 14:43

Therese

Ik steek weer een kaars voor jouw en je kleine wonder aan. Alweer een week verder. Ik gun het je zo, over een kleine 7.5 maand moeder worden.

Wilma

Wilma

08-11-2009 om 15:23

Even naar hier om een kaarsje voor lio* aan te doen

Een paar mooie kaarsen op een plateau, dat had je anders vast op je kamer gehad ...

Speciaal voor jou, Lio*, omdat 't de dag is die toen eigenlijk niet zo had moeten zijn. Je wordt niet vergeten !

Bastet, kus voor jou !

Liefs,
Wilma

Voor pilar

Ik vind je gewoon zooooooo dapper!!!!
Enorme knuffel op afstand van mij!! x

Voor mijn moeder, mijn vlindertje en mezelf..

Voor mijn mama, die 22 oktober is overleden en hopelijk rust heeft. Voor mijn vlindertje dat mij vandaag verlaten heeft, hopelijk ben je bij je oma..
Voor mezelf, omdat het me nu allemaal even te veel wordt..

Bastet

Bastet

08-11-2009 om 18:48

Dank

Enorm bedankt allemaal,we zijn lekker een dagje weggegaan,even de zinnen verzetten....en wat fijn,jullie kaarsjes bj thuiskomst!
liefs,Bastet

Petra-

Petra-

08-11-2009 om 19:36

Lio

Voor jou een mooi kaarsje!

Genista

Genista

08-11-2009 om 21:28 Topicstarter

Lio*

Een mooi kaarsje voor jou. Je wordt niet vergeten, je bent hier geweest. Je hebt een steen verlegd in een rivier op aarde...

Lio* en bastet

Een mooie kaars erbij voor Lio* en ook voor jou / jullie zelf.

Liefs, Beertje(s)

Denaja...

...wát verdrietig! Een krachtige kaars voor jou en je gezin, voor je moeder en een vlinderkaarsje erbij voor jullie vlindertje... te veel verdriet zo kort op elkaar...

Liefs, Beertje(s)

Mari

Een kaarsje voor jou! wetende van een vriendin in een min of meer soortgelijke situatie, wens ik je heel veel sterkte - hou vol!

Liefs, Beertje(s)

Geerke

19 november komt langzaamaan weer dichterbij... we denken aan jullie! Een krachtig mooie kaars voor jullie allemaal, en een mooie helder-blauwe voor Enzo*.

Liefs, Beertje(s)

Familie heksenvet

Een warme vlam voor voor jullie en Bas*, deze donkere dagen is ook jouw gezin nog weer extra in mijn gedachte...

Liefs, Beertje(s)

Rosy

Een krachtig kaarsje erbij, sterkte voor iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Petra

Een krachtige kaars voor je vriendinnetje!

Liefs, Beertje(s)

Nikus

Ook van mij nog een stoere vlam erbij!

Liefs, Beertje(s)

Pandia

Voor jouw 'F' een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Kaatje...

...voor het kindje van je werk... vreselijk... een mooi, sterk kaarsje erbij...

Liefs, Beertje(s)

Pilar

Je kunt het gebruiken, een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Petra

Voor je dochter een grote kaars erbij, wat griezelig als alle alarmbellen op de achtergrond rinkelen... Hoop zó dat het goed komt! Sterkte, een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels voor iedereen!

Voor wie ik geen persoonlijk kaarsje heb aangestoken... maar die het ook zo goed kunnen gebruiken.

Grote fakkels voor hoop, kracht, liefde, warmte, licht, geloof... en zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Nog 3 kaarsjes erbij...

...voor de kindjes die afgelopen maand, vrij kort na het krijgen van het prevenar-vaccin uit een bepaalde serie, overleden... pffff...

Liefs, Beertje(s)

Inéz

Inéz

09-11-2009 om 09:15

Ook 1

Een kaarsje vandaag, voor mezelf en iemand anders. Ze is jarig vandaag. Met creatieve therapie ga ik vandaag een monumentje maken voor ons samen, opdat alles een plek zal kunnen krijgen.
En ach, willen jullie een kaarsje voor mij branden? Het is zo koud en donker in 'de kelder' waar ik me bevind (er zijn mensen op Ouders Online die me wel begrijpen).

Bastet

Bastet

09-11-2009 om 10:10

Tuurlijk inez

Bij deze,voor jou!!!
Bastet

Genista

Genista

09-11-2009 om 10:35 Topicstarter

Voor inéz

Natuurlijk een kaarsje voor jou. Dat ik in je eigen draad weinig zinvols wist te zeggen, houdt niet in dat ik niet aan je denk. Je bent niet alleen.

Een grote

kaars voor Inéz!

Sterkte!

Inéz

Een krachtige kaars voor jou!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.