Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

23-10-2009 om 11:15

Lode*

Alvast een mooie kaars voor jou, Lode*, omdat ik zondag niet online kan zijn... En daarnaast kaarsjes voor je mama, papa en zusjes!!

Genista

Genista

23-10-2009 om 12:43 Topicstarter

Lio*

Kijk eens, je bent niet vergeten hier. Ik zet er een kaarsje bij in de rij, voor jou en je ouders, broers en zus.

Jacoline29

Jacoline29

23-10-2009 om 13:19

Jullie zijn schatten en ik zet er kaarsen bij

Zoveel warmte om me heen van al die kaarsen,wat lief.Dank jullie wel.De tijd zal wonden helen,maar een litteken zal er blijven.Dit gaat tijd kosten.
Ik heb de brief gelezen die de ouders gehad hebben,heel kort was ie,geen uitleg erbij niks,het geeft vraagtekens bij ouders,gisteren hebben ze hem gehad,veel te laat naar mijn mening.Met 2 ouders hou ik nog contact,we zijn vandaag met z'n drieeen incl de kinderen en mijn eigen kinderen bij elkaar gekomen.Onze gevoelens,vooruit denken gedeeld.Mijn maag blijft zich omdraaien.Voorlopig zullen de kaarsen blijven branden.
Kaarsen,fakkels voor iedereen die dat nodig hebben

Petr@

Petr@

23-10-2009 om 15:39

Lio*

19 stralende kaarsjes voor jou...
Bastet, een dikke kaars voor jou en de rest van het gezin ernaast, wat zul je jouw meisje missen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

23-10-2009 om 15:40

Anna

Op deze mooie herfstdag een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

toja

toja

23-10-2009 om 16:44

Voor mijn vader

die vandaag zijn liefste zus heeft moeten begraven...
Wat een verdriet.
Sterkte voor jou lieve Pap.

Rafelkap

Rafelkap

23-10-2009 om 17:44

Voor het 14 jarig meisje

uit Haarlem, dat overleden is aan de Mexicaanse griep. Ze was verder gezond, wat een schok moet dat zijn voor haar ouders..

Hetty,*

Hetty,*

23-10-2009 om 22:15

Voor lio

Een mooie kaars voor Lio. Ben benieuwd of ze nu zou gaan voor een stoer knalroze of lief zachtroze, hoe zou haar karakter zijn?
Groetjes Hetty,*

Bastet

Bastet

24-10-2009 om 09:07

Bedankt allemaal

Bedankt voor jullie kaarsjes,doet me heel goed.
liefs,Bastet

Bastet...

...ik plaats er stilletjes nog 2 mooie kaarsen bij voor jullie zelf en voor Lio*...

Liefs, Beertje(s)

Rafelkap

Rafelkap

24-10-2009 om 12:51

Voor lio*

Nog een laat kaarsje voor Lio. Het blijft een verdriet om haar niet te zien opgroeien. Sterkte gewenst, speciaal dezer dagen, voor Bastet en man.

Petr@

Petr@

25-10-2009 om 01:07

Inéz

Ik heb net jouw draadje voor het eerst gelezen.
Een dikke kaars vol kracht voor jou en jouw gezin...

liefs,
Petr@

calien

calien

25-10-2009 om 11:02

Voor mijn zus

Die morgen voor een mammografie naar het ziekenhuis moet vanwege een knobbeltje in haar borst.Ik hoop zo dat het niks ernstigs is.........

Wilma

Wilma

25-10-2009 om 15:08

Bastet, met het schaamrood op m'n wangen

brand ik hier alsnog een kaarsje voor je oudste dochter. Oh, wat stóm dat ik daar door alle drukte niet aan gedacht heb, écht superdom en écht sorry.

Een hele mooie paarse kaars voor d'r, te laat, ik weet 't, sorry !!

Kus,
Wilma

Bastet

Bastet

25-10-2009 om 15:16

Wilma

Ik ben blij van je te horen,maar eerlijk gezegd maakte ik me eerder zorgen om jou...Ik dacht echt dat je zwaar ziek lag ofzo,fijn je te zien!
Liefs,Bastet

Voor mijn vriendin

Fiancée for a day
your dream
at the end of this journey

to know
you'd never be his wife

in your arms
he left you
at the end of this journey

sharing love
a tender moment

the pain is gone
so is he
at the end of this journey

where do you go from here?
nothing feels like home
angry at God
yet hoping He is with him

at the end of this journey
you were so much more

than his fiancée for a day

Mamzzzzzie

Mamzzzzzie

26-10-2009 om 11:40

Voor pappa

Al 18 jaar uit mijn leven en toch blijf ik hem soms zo missen...

Minet

Minet

26-10-2009 om 14:49

Voor lieve meiden

Voor lieve vriendinnen die om uiteenlopende redenen best eens een mooie kaars kunnen gebruiken.
Ik noem geen namen, degenen voor wie ze bedoeld zijn weten heel goed dat ze voor hen zijn

Voor het meisje

dat hier drie kwartier geleden voor de deur op het zebrapad werd aangereden... bah bah bah!! Hopelijk valt het allemaal een beetje mee. De verpleegkundigen waren erg lang met haar bezig voordat ze weggingen, zonder sirenes. Hoop dat dat een goed teken is!

En voor mijn mannetje dat nu weer geconfronteerd werd (en wij zelf ook) met gillende sirenes van politie en ambulance en niet weet wat hij er mee aan moet, maar alleen maar de vraag kon stellen of dat meisje nu ook dood ging... hij vond het erg raar maar toen ik de link legde met z'n broer legde hij zijn hand op mijn mond. Ik mocht het er niet over hebben. Manlief vroeg zich al af waar een evt. helikopter zou moeten landen...
Ik schrijf dit nu in het schijnsel van de blauwe en oranje zwaailichten van de politie-auto's die de boel nu onderzoeken. Het is even te veel allemaal...

Rosy

Rosy

26-10-2009 om 19:27

Voor heli, haar gezin en het meisje

een kaars voor jullie...

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2009 om 20:33

Heli ( ot)

Mijn zoon is vorige week ook afgevoerd met ambulance. Hij is met zijn fiets op een auto gereden, en via de vooruit op de stoep geland. De ambulance was er idd met gillende sirenes in 5 min. Op de stoep is hij onderzocht, toen op een plank in de ambulance gebracht, daar nog een keer uitgebreid onderzocht, ik was de hele tijd bij hem en hield zijn hand vast. En daarna ( duurde een eeuwigheid) zijn we heel rustig naar het ziekenhuis vertrokken, heel rustig gereden. Man reed achter de ambulance en maakte zich vreselijke zorgen, waarom rijden ze niet harder?? is er iets??>
Uitleg van de ambulance meneer: in de ambulance kunnen we alles wat ze op de SEH ook kunnen doen, daarom rijden we langzaam en rustig, als we hard rijden moeten we allemaal in de gordels en kunnen we niks meer doen voor de patient. De enige keer dat we met sirenes en kei hard naar het ziekenhuis rijden is als de patient inwendige bloedingen heeft, daar kunnen we nl niks aan doen, en die moet gewoon zo snel mogelijk naar het ziekenhuis.
Dus heli, rustig rijden is op zich een goed teken, dan is het niet ernstig genoeg om met spoed op een OK te komen. Dit ter geruststelling...

met mijn zoon liep alles goed af, hij huppelt weer vrolijk rond, en heeft heel veel geluk gehad.

groet, polly

Polly (ot)

gelukkig is alles goed afgelopen met je zoon! Wat een geluk heeft hij gehad! Fijn!
Ik weet het, dat van die ambulances... maar we hebben denk ik gewoon net iets te veel meegemaakt om er gerust op te zijn. Het meisje knalde volgens mij ook over de voorruit; die was tenminste kapot. Het rare is dat we helemaal niets gehoord hebben...
De VOA (verkeers ongevallen analysedienst) en de politie zijn net een half uurtje weg; scheelt in ieder geval de schijnsels van van de flits- en zwaailichten.
Overigens ben ik gewoon ook zo boos! We wonen aan een dertigzonestraat waar veel en veel te hard wordt gereden. Op dat zebrapad ben ik zelf en jongste hier ook al twee keer bijna aangereden. We zien zo vaak 'het-gaat-net-goed-situaties'; heb onlangs nog met de politie gebeld of ze hier niet eens op de snelheid konden gaan controleren; het antwoord dat ik kreeg is dat ze dat niet doen omdat het wel een derig zone is, maar de weg zich daavoor niet leent en er dus altijd te hard gereden wordt]en de weg binnenkort toch veranderd gaat worden (dat zou afgelopen jaar al gebeuren; geen idee wanneer de gemeenteraad het plan eindelijk goed zal keuren). Leek me juist een reden om wel te gaan controleren, maar nee dus. Manlief zei net ook al; het is eigenlijk een wonder dat we dit soort taferelen niet eerder voor onze deur hebben gehad sinds de drie jaar die we hier nu wonen.

Polly Shearman

Polly Shearman

26-10-2009 om 21:09

( heli ot)

Ook hier was de vooruit van de auto enorm gedeukt, we konden precies zien waar zijn hoofd erin had gezeten, zijn haartjes zaten er nog in.
Ik wil je graag gerust stellen, soms valt het wel mee, sommige mensen hebben veel geluk.
Jij hebt TE veel meegemaakt, ik begrijp dat je je nu zorgen maakt over dat meisje, over haar gezin, over haar moeder. Je wil dat ze niet hetzelfde hoeven meemaken als jullie. Ik hoop het met je mee. Daarom wilde ik je vertellen, dat het soms ook echt goed afloopt...
Ik leef met je mee.
sterkte!!

Lio* en lode*

Een paar dagen te laat, maar evengoed gemeend uiteraard, mooie kaarsjes voor jullie. Een mooie paarse voor Lio*, want als je een beetje dezelfde smaak hebt als de rest van de familie zou je dat vast een mooie kleur vinden . En een blauwe voor Lode* omdat ik zomaar denk dat hij dat wel mooi vindt.

Kusjes in de wind!
Liefs, Mick

En nog een kaars

Eentje met gouden spetters, voor B! YES!! Eindelijk!

Kus, Mick

Bastet

Bastet

27-10-2009 om 08:54

Lode*

Kaarsje voor Lode,kleine man,die zo'n onwisbare indruk heeft achtergelaten.
Bastet

Genista

Genista

27-10-2009 om 16:36 Topicstarter

Ook kaars met gouden spetters

Voor B! Eindelijk, eindelijk, eindelijk!

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

28-10-2009 om 15:16

Voor mijn kleine fruppie

een mooie grote kaars die aan mag als het donker word.
Nu laat je de zon voor ons stralen, straks als het donker word branden de kaarsjes voor jou!

Petr@

Petr@

28-10-2009 om 15:59

Fenna*

Een felroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...
Karen en gezin, sterkte vandaag!

liefs,
Petr@

Voor denaja

een kaars omdat je hem zoooo gebruiken kan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.