Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

20-10-2009 om 20:52

Beertje

Nog een keer bedankt!
Hoe gaat het met de tweeling?

Heli...

...een grote kaars voor jullie allemaal, het is gewoon even teveel nu allemaal. Hoop dat jullie ventje snel opknapt! Ook een mooie kaars erbij voor C en vriendinnetje K en zusje... wat moeilijk, wat moeilijk... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Familie in nijmegen...

...ook van mij een grote kaars erbij... brrrr... heb gewoon even geen woorden...

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Juist vanavond weer nieuws gehad, het gaat goed! goed genoeg om naar een ziekenhuis dichter bij huis over te kunnen, en dat is vandaag gebeurd. Ze hebben de reis goed doorstaan. Het vocht achter de longetjes en hartzakje van 1 van de meisjes is verdwenen, en er zat een gaatje wat nu ook weg zou zijn. Nu vooral richten op aankomen en groeien, en de ouders kunnen weer naar hun eigen huis tussen alles door.

Gelijk weer een paar mooie roze kaarsjes erbij, ook voor de ouders, opa's en oma's en verdere familie - iedereen leeft natuurlijk heel erg mee.

Dank je voor het vragen naar de tweeling!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

21-10-2009 om 09:07

Beertje

Wat een goed nieuws! Ik zet er twee felroze kaarsjes naast, voor kracht en hoop dat het zo goed blijft gaan...

liefs,
Petr@

Lio

omdat ik, zo vlak voor je verjaardag, aan jou moet denken!

Kus en liefs en een paarse kaars!
Mien

Sancy

Sancy

21-10-2009 om 09:53

Inéz

een kaars vol warmte, veiligheid en kracht!

Leerlingen nijmegen

Een kaarsje voor iedereen die iets te maken heeft met de betrokkenen van het vreselijke ongeluk.

Een collega van mij heeft haar kinderen ook op deze school, zaten niet in deze bus, maar de inpact is groot.
Van een kennis zat een nichtje in de bus, is gewond, maar wat een opluchting dat ze nog leeft!!!!

De inpact is erg groot...

Pham

Bastet

Bastet

21-10-2009 om 15:11

Mien

Dankje!Fijn om dat zo even te zien hier.
liefs,Bastet

Petr@

Petr@

21-10-2009 om 22:36

Nikus

Een dikke kaars vol hoop en kracht voor jouw oudste zoon. En daar zet ik een hele dikke vol kracht naast voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-10-2009 om 23:55

Voor in de donkere nacht

een warm kaarsje voor iedereen die het nodig heeft, hier op Ouders Online en IRL...

liefs,
Petr@

Jacoline29

Jacoline29

22-10-2009 om 14:28

Voor mezelf

Want vandaag moet ik afscheid nemen van 7 kinderen die ik met alle liefde van en naar school vervoerd heb.Waarmee ik een vertrouwensband heb en omgekeerd ook zij met mij.De school heeft na ruim 2 jaar besloten dat ik een hele andere groep kinderen naar de school moet vervoeren.Er zit een dolk in mijn hart die mijn hart uiteen rukt,want je gaat gewoon van deze kinderen houden.
Ben voor ze opgekomen,zonder resultaat,een pasteltinten kaars voor me zelf.Ik heb het even nodig.

mamapdd

mamapdd

22-10-2009 om 15:13

Voor jacoline

Omdat ik meevoel met haar verdriet en tegelijkertijd omdat ik het zo fijn vind dat mensen als zij bestaan. En wat een contrast met de invalchauffeur die vanochtend niet eens de taxi uitkwam om kennis te maken met mijn kind.

Bastet

Bastet

22-10-2009 om 18:09

Lio*

Omdat je morgen alweer negentien jaar geworden zou zijn,ik kan me er nauwelijks een voorstelling van maken...
kus,mama

Jacoline29

Jacoline29

22-10-2009 om 18:20

Mammapdd en veel kaarsen

Dank je wel,ik ben een gevoels mens,vervoer dus idd als taxi kinderen naar speciaal onderwijs,die geen of weinig vakantie hebben,structuur nodig hebben,kinderen met adhd,add,autisme,hsp etc.
Van een aantal kinderen weet ik dat ze het heel moeilijk gaan hebben,dat ik er niet meer voor hun mag zijn.Voor die kinderen ook een kaars,voor alle zieke kinderen,voor iedereen die het nodig heeft,ook voor de ouders van de kinderen waar ik afscheid van moest nemen,ook met hun een goed contact had,een moeder stond samen met mij te huilen,toen ik haar kind voor de laatste keer afzette.
Het is zo krom en onbegrijpelijk.Dit gaat voor iedereen tijd kosten om er weer bovenop te komen.< zucht>

Voor mijn zusje

Die vandaag alweer 8 jaar geleden haar grote liefde heeft meten begraven. Die hem nog steeds verschrikkelijk mist.

Akka

Lio* en bastet

Negentien mooie kaarsen; voor elk jaar eentje... niet om uit te blazen op de taart, maar Bastet, om je aan te warmen en kracht uit te putten...

Inéz

Inéz

22-10-2009 om 20:06

Sancy

Dank je wel voor je mooie kaars, maar ik heb er momenteel liever 1 voor mijn man, die moet over 2 weken de kar alleen gaan trekken, zo'n 2 maanden lang.

Petra-

Petra-

22-10-2009 om 21:11

Voor inez en haar gezin

omdat je man, zoals jezelf zegt, de kar moet trekken. Voor jullie een mooie kaars met kracht en liefde!

Ayanna

Ayanna

22-10-2009 om 21:12

Voor inéz en haar gezin

Grote, warme kaarsen van kracht.

Petra-

Petra-

22-10-2009 om 21:12

Bastet en lio

voor jullie gezin een mooie kaars! Omdat jullie Lio altijd deel van jullie gezin zal zijn!

Ayanna

Ayanna

22-10-2009 om 21:13

Voor jaco

Een mooie kaars in pasteltinten!

Rembrand

Rembrand

22-10-2009 om 23:16

Lio*

Het is alweer 19 jaar geleden dat je geboren werd !
Het is nog maar 19 jaar geleden dat je deze wereld ook weer verliet............
Dikke knuffel voor je mama.
M.

cindy vonk

cindy vonk

23-10-2009 om 08:27

Beertje(s)

Wil jou heel erg bedanken dat je een kaarsje gebrand hebt voor mijn Delano*.

Ben al een tijdje hir niet meer geweest en in ene zie ik zijn naam staan.

JE bent een schat. Nogmaals bedankt.

Liefs

Sancy

Sancy

23-10-2009 om 08:53

Inéz en gezin

Inéz, ik blij je in mijn gedachten houden en ik blijf je warmte en veiligheid en moed toewensen. En ja, ik ben in gedachten ook bij je man en je kinderen. Voor hen ook een wamre kaars!

Lio

voor jou vandaag een speciale kaars, 19 jaar zo onvoorstelbaar (al zie in, in mijn verbeelding wel voor me hoe je misschien zou zijn, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel)

Als je op je moeder zou lijken dan was je een bijzonder sociaal bewogen mens!

Sterkte Von en toch ook gefelciteerd!
Liefs, Mien

Cindy...

...mijn kaarsje stond gelukkig niet alleen, maar samen met de kaarsjes die ook nog anderen hadden aangestoken voor jou en Delano*. Ik zet er nog eentje bij, je mannetje wordt niet vergeten.

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen grote fakkels erbij...

...zoveel berichtjes weer, vol pijn en verdriet... teveel om alles te benoemen in het eventjes dat ik nu online kan zijn, en ik wil ook niemand vergeten. Daarom even zo, ik hoop dat ieder zich zal warmen aan het vlammetje dat voor hem/haar het meeste kracht geeft.

Grote fakkels en nog een kring van kaarsjes erbij, voor troost, geloof, warmte, licht, hoop, kracht en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Voor jacoline

Een kaars omdat ik je verdriet kan voorstellen. Ik denk dat de school blij mag zijn met iemand als jij, en dat ze onderschatten wat je voor de kinderen betekent. Ik snap gewoon niet waarom ze zoiets veranderen, niemand wordt hier beter van (nou ja, die nieuwe groep kinderen dan natuurlijk wél).

Voor lio

omdat het jouw dag is vandaag.... een warme kaars.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.