Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

16-10-2009 om 16:48

Kaarsjes

Kaarsjes voor elk die de kracht & warmte nodig heeft;
Kaarsjes voor elk die de liefde in zich heeft voor een ander een kaarsje te branden.......

Petr@

Petr@

16-10-2009 om 21:04

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Geerke...

...voor jouw vriendin en haar kindje, een mooie warme krachtige kaars erbij! oef, wat moeilijk...

Liefs, Beertje(s)

Mick...

...een hoopvol, krachtig kaarsje erbij voor de vader van je vriendin.

Liefs, Beertje(s)

Weekend-fakkels...

...voor ieder die ze gebruiken kan, veel kracht, warmte, licht, hoop, liefde, troost en nog veel meer!

Liefs, Beertje(s)

Polly Shearman

Polly Shearman

17-10-2009 om 18:46

Voor

Mijn oudste, die vandaag een harde les kreeg waarom je altijd uit moet kijken in het verkeer. Grote dank voor het engeltje op zijn schouder.
En voor de arme man die zoonlief tegen zijn vooruit kreeg, hij kon er echt niks aan doen, maar kreeg de schrik van zijn leven

judithx

judithx

18-10-2009 om 19:52

Een hele mooi voor cindy en fam.

Vandaag is het al weer 2 jaar geleden dat ze te horen kregen dat hun mooie kleine Delano* het niet ging redden.

Dikke mooie kaars voor jullie..

x Judith

Petr@

Petr@

18-10-2009 om 20:10

Voor

de ouders van die jongen van 17 die vanochtend is aangereden door een metro en overleden is, een kaars vol kracht...

Mariska

Mariska

18-10-2009 om 20:34

Voor cindy

een kaarsje voor jouw Delano*...

Voor een meisje...

dat woensdag 7 jaar zou moeten worden.
Afgelopen vrijdag overleden na een wel heel erg ongelukkige val.
Met eromheen kaarsjes voor haar ouders en zussen die verder moeten na dit verlies.

Tijgeroog

Tijgeroog

19-10-2009 om 12:28

Nijmegen

Voor de ouders in Nijmegen, die moeten afwachten of hun kind misschien is omgekomen in Spanje.
En ook voor alle andere leerlingen en leerkrachten, zeker die bij het ongeluk aanwezig waren.

Polly...

...wat een schrik, en wat een geluk dat het goed is afgelopen! Kaarsje erbij voor jullie allemaal en de autobestuurder die dit ook moet verwerken...

Liefs, Beertje(s)

Voor mijn achterneefje...

...die ook, net als bij Polly hierboven, samen met zijn ouders en zus, de schrik van z'n leven kreeg. Gelukkig kan ook hij het navertellen en hoefde zelfs geen nacht in het ziekenhuis te blijven... bont en blauw en overal opgezwollen, maar zelfs geen kleine breuk. De beschermengeltjes kregen ook hier gelukkig kans hun werk te doen... pfff, zo zeg je: doe je voorzichtig? en 5 minuten later kan het gebeurd zijn... dan sta je weer even stil... en val je stil... Een grote kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Delano*...

...een mooie kaars erbij voor jou, en ieder die jou zo erg mist!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

19-10-2009 om 17:12

Nijmegen

Ik zet een dikke kaars vol kracht naast die van Tijgeroog, verschrikkelijk om te moeten wachten op het slechte nieuws...

Kippevel...

...van de berichtjes hierboven... de jongen van 17 en zijn familie en vrienden. Het meisje dat haar 7e verjaardag niet meer kan vieren, je leven op de kop... De familie in Nijmegen en hun kind... zoveel verdriet, en ook spanning...

Een grote kring van kaarsjes erbij voor al die mensen, hun families, vrienden en voor ieder ander die het zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

19-10-2009 om 17:14

Beertje

Ik zet er een stoer blauw kaarsje naast voor jouw achterneefje. Maar goed dat beschermengelen soms hun werk goed doen ))

liefs,
Petr@
(en nog bedankt voor jouw kaarsje voor mij laatst)

Polly Shearman

Polly Shearman

19-10-2009 om 18:06

Beertje

WOW wat zijn kinderen toch heerlijk fexibel soms!! Wij zijn zo ongelooflijk blij!
Iedereen zegt steeds: jeetje jongen wat een pech was dat! dan zeg ik!, nee geen pech juist vreselijk veel geluk! Als ik denk aan hoe het ook had kunnen gaan word ik spontaan misselijk. Dus niet aan denken, en genieten van elke dag en elke moment!

Joram

jouw kaartje naast dat andere kaartje, samen.
Het leven zoveel te kort

Een mooie kaars voor jou en voor je papa, mama en broertje!

Ook voor joram en heli

....omdat ik veel aan jullie denk.

Joram* en heli...

...ik plaats er een kaarsje bij. Ik lag vannacht aan beschermengeltjes te denken... waarom zijn ze er bij de een wel op tijd bij en bij de ander niet...

Een grote mooie stoere blauwe kaars voor jullie!

Liefs, Beertje(s)

Enzo*...

...ook voor jou en je familie een mooie kaars erbij, en vlinderkusjes erachteraan!

Liefs, Beertje(s)

Polly...

...dat is het, een groot geluk! Verder niet te veel aan denken inderdaad... genieten moeten we, zoveel we kunnen, van iedere dag en ieder moment - mooi gezegd!

Een grote fakkel hier erbij, voor al diegene voor wie de beschermengeltjes te laat kwamen of niets meer konden doen, hier op aarde...

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Ik hoop dat het jullie mag helpen, en zet er nog eentje bij.

Liefs, Beertje(s)

Ouders en kinderen nijmegen

voor hen een grote kaars.
Wat moet het verschrikkelijk zijn te weten dat je dochter is overleden en dat je (nog) niet bij haar kunt zijn... Voor hen een extra kaars!

Voor iedereen

hier die iemand dierbaar moet missen; ik ben bang mensen te vergeten, dus dan maar zo...
Een zee van kaarsjes voor hen allemaal!

Voor c

die direct na het ongeluk van ons mannetje heel dapper met zijn vriendinnetje K heeft gehandeld, maar nu de beelden niet van zijn netvlies krijgt en het heel moeilijk heeft, thuis en op school...
Lieve C! Je hebt het zo goed gedaan! We zijn zo trots op je!
Een dikke kaars voor jou, voor K en je zusje!

Voor mijn mannetje

die nu alwéér ziek op de bank ligt... en het ziek zijn, het benauwd zijn, het overgeven, de pillen, puffers en druppels zoo zat is.
Het zou zo'n leuke herfstvakantie worden, lekker logeren bij opa en oma en je neefje. Een mooi kaarsje voor jou; dat je snel weer beter wordt, weer lekker kan spelen en 's nachts weer lekker kan slapen.

Petra-

Petra-

20-10-2009 om 18:52

Heli

Voor jullie, omdat het naast het verdriet om Joram ook met je andere mannetje niet goed wil gaan.
Een vlam zodat hij maar snel opknapt en een vlam voor jullie omdat jullie zonder Joram verder moeten....

Petra-

Petra-

20-10-2009 om 18:52

Héél véél kaarsjes

voor al het verdriet hier. Teveel om op te noemen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.