Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

14-10-2009 om 12:34 Topicstarter

Voor vincent

Ook hier een kaarsje voor Vincent, op de dag die zijn vijfde verjaardag had moeten zijn.

Genista

Genista

14-10-2009 om 12:35 Topicstarter

Voor fladderbeestje

Ook van mij een kaarsje voor jou. Lief mens, je bent een kanjer!

Jade

Jade

14-10-2009 om 15:08

Kaars voor fladderbeestje...

Lief mens......)

Petr@

Petr@

14-10-2009 om 16:02

~`~~~~`~`~vincent*~`~~~~~~~

Hier ook slingers voor jou!
En vijf verjaardagskaarsjes (die eigenlijk op de taart hadden moeten staan...)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-10-2009 om 16:27

een kaarsje vol hoop voor een vriendin bij wie de tweede ivf niet gelukt is...

Voor vincent

die vandaag 5 had moeten worden.

Mariska

Mariska

14-10-2009 om 16:49

Voor mayte

Gefeliciteerd met de geboortedag van Vincent! Mooi hoe jullie het vieren vandaag, hoe dubbel ook want wat was het fijn geweest als hij er vandaag bij was geweest, genietend van de slingers, taart en vooruit rennend in de dierentuin... Deze dag het gemis ook weer zo extra voelbaar... Liefs!

Maatje

Maatje

14-10-2009 om 18:25

Vincent

Vincent,

Ik denk aan jou op je jaardag. Wat zou het geweldig zijn geweest als je er nog was, niet ziek was geworden, niet dood zou zijn gegaan. Wat is het moeilijk dat dat allemaal anders is dan 'hoe het had moeten gaan'. Ik hoop dat jouw mama, papa en zus een goede dag hebben/hadden.

Liefs,
Maatje

elsje78

elsje78

14-10-2009 om 18:26

Voor het gezin van mayte

Omdat dit niet de tweede verjaardag zonder Vincent zou moeten zijn, maar de eerste voor hem met zijn kleine broertje erbij!

Vandaag zijn jullie steeds in mijn gedachten!

Liefs Elske

Een vlinderkaars

voor Vincent en voor iedereen die van hem houdt!

Geel kaarsje voor

Martijn en zijn mama!

Mayte*

Mayte*

14-10-2009 om 21:44

Phoe hee! wat lief!

De kaartjes, kaarsjes en mailtjes van OOL-sters! Het is hartverwarmend!
Zo'n verjaardag hakt er dieper in dan elke andere dag van het jaar. Vooral vanochtend miste ik zo enorm dat verraste koppie van ons jochie die de huiskamer binnenkomt en de slingers en ballonnen ziet. Maar van waar hij nu is, heeft hij er zeker ook van genoten. Het feit dat we zijn geboortedag herdacht hebben en dat hij weer even heel sterk in onze gedachten en gesprekken was, voelt heel goed.
We zijn naar het Noorderdierenpark geweest. Een plek waar ook heel wat voetstapjes van Vincent liggen. Dat was heel gezellig en leuk. Onze dochter is zo'n brok levendigheid en kleine baby D. heeft de hele dag geslapen of gelachen. Een voorbeeldig kind! En overal zie ik dan ook Vincent. Ik weet nog hoe hij niet bij de zeeleeuwen was weg te slaan. Hoe hij rondrende op het pleintje voor de bavianen. Allemaal dierbare plaatjes die dan weer terug komen.

En nu ben ik ook doodmoe. Tijd om deze dag ook weer af te sluiten.

Dank voor al jullie lieve en attente berichtjes. Het feit dat er aan Vincent wordt gedacht doet echt meer goed dan jullie kunnen voorstellen!

Vincent*

Een mooie kaars erbij voor jou, en nog een voor je hele familie. Ieder die je zo mist... pff, heel veel sterkte en hopelijk aan 't eind van de dag een goed gevoel bij hoe jullie deze hebben doorgebracht... maar zo dubbel gelijk, want het had zo anders moeten zijn...

Liefs, Beertje(s)

Wilma...

...och meis... met mist voor mijn ogen en een brok in m'n keel plaats ik er nog een grote kaars bij!

Liefs, Beertje(s)

Mayte...

...sorry, had jouw berichtje nog niet gelezen... Oeff... het is een mooie en fijne dag geweest. Maar zo confronterend ook. Zo terug in gedachte, mooie herrinneringen... maar dat pijnlijke gemis...

Vlinderkus naar boven en een virtuele knuffel voor jou, voor jullie allen.

Liefs, Beertje(s)

Nog meer kaarsen erbij...

...voor iedereen die het zo goed gebruiken kan! Voor kracht, hoop, warmte, liefde, troost, geloof, een lichtpuntje in de duisternis... en zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

14-10-2009 om 23:02

Voor

alle kindjes met een mitochondriale stofwisselingsziekte een kaars vol hoop.
Ik heb net "Het zal je maar gebeuren" gezien en zet hier een grote kaars naast vol kracht neer voor het gezin Liebe.
En daarnaast een kaars voor Nikus en haar gezin...

liefs,
Petr@

Mayte

Een dag te laat, maar ik steek nog een mooi kaarsje aan voor jouw Vincent*. Wat heeft hij veel indruk achtergelaten!

Kusje in de wind voor je kleine man, op de dag die zijn 5e verjaardag had moeten zijn.

Liefs, Mickey

En fladder

Ook voor jou een mooi vlammetje, ik lees tussen de regels door dat je er eentje gebruiken kunt!

Liefs, Mick

ijsvogeltje

ijsvogeltje

15-10-2009 om 08:40

Ook een kaars voor vincent

Lieve Mayte,
ook ik steek een kaarsje aan voor jullie!

En eentje voor dropke

omdat ik gewoon vaak aan je denk

Gerdina

Gerdina

15-10-2009 om 09:57

Vincent

Gisteren geen tijd gehad iets voor je te schrijven, wel aan je gedacht. 5 jaar zou je al weer geworden zijn...
Lieve Mayte, man en kinderen van harte gefeliciteerd dat 5 jaar geleden zo'n mooi, lief en dapper mannetje bij jullie werd geboren. En nog steeds veel sterkte gewenst omdat jullie hem nu moeten missen.
Liefs, Gerdina

Petra-

Petra-

15-10-2009 om 10:22

Mayte

voor jullie een mooie kaars!

Petra-

Petra-

15-10-2009 om 10:23

Herfstkaarsjes

voor al die lieve mensen hier!

Petra-

Petra-

15-10-2009 om 10:24

Voor ons meisje

zou je dan toch problemen hebben met hechting? Is het al niet ingewikkeld genoeg? Wat het ook is, je bent ons liefste kleintje en wij zullen er alles aan doen om je te helpen!

mirreke

mirreke

15-10-2009 om 11:06

Vincent

Jeetje, vijf jaar al weer. Vijf jaar geleden dat dit mannetje bij jullie werd geboren, vijf jaar alweer dat hij in jullie harten is verankerd, vijf jaar alweer dat zijn aanwezigheid jullie leven voor altijd heeft veranderd...
Ik denk vaak aan hem, en aan jullie

Voor iedereen hier...

...zet ik weer wat grote fakkels bij, voor kracht, hoop, troost, warmte en zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Twee roze kaarsjes weer...

...oef, gister heeft de kleinste van de 2 het even heel moeilijk gehad met ademen... vocht bij de longetjes... drain... gelukkig gaat het nu weer beter, maar het blijft griezelig. De grootste was eerst afgevallen, nu gelukkig weer iets aangekomen... maar wat is nou 1345 gram... de kleinste weegt zelfs nog geen kilo... Twee krachtige kaarsjes dus weer, dat alles goed mag blijven gaan!

Liefs, Beertje(s)

Voor kleine p een mooi roze kaars

Omdat je net twee weken oud bent en vandaag geopereerd wordt, aan een cyste van 4,5 cm in je kleine buikje. En voor mijn vriendin, die jouw moeder is - voor het eerst moeder - en die het er zo moeilijk mee heeft.

Voor...

... vriendin J en haar vader, die heel ernstig ziek is. Ik duim heel hard voor die 20%!!

Dikke kus, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.