Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wendy B.

Wendy B.

08-10-2009 om 21:53

M@rgreet

Een hele, hele mooie grote warme kaars voor je! Fijn dat je geheim nu bespreekbaar is, dat je de last niet meer alleen mee hoeft te zeulen. En ja je bent dapper! Geheimen kunnen vreselijke nare zware bedreigende dingen zijn. Het vergt best wel moed om ze te benoemen!

Petr@

Petr@

08-10-2009 om 22:00

Beertje

Ik zet er twee felroze kaarsjes naast...
liefs,
Petr@

M@rgreet...

...een grote warme kaars erbij voor jou. Heel dapper en moedig dat je deze stap hebt gezet, veel kracht voor jou, en laat maar stromen die tranen - al het 'vuil' uit je lijf!

Liefs, Beertje(s)

Nog even m@rgreet...

...ik hoop dat je 'vuil' niet verkeerd opvat, zou misschien kunnen. Ik bedoel gewoon al het verdriet, de pijn, zoveel emoties, al die tijd binnen gehouden... dat is nu 'vuil' wat eruit wil, eruit moet.

Petr@

Petr@

09-10-2009 om 15:54

Anna

Op deze warme herfstdag een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Weer 3 kaarsjes

10 september heb ik hier 3 kaarsjes aangestoken, voor mijn moeder, vader, en mijn oom.

Vanmorgen vroeg is mijn oom overleden.

lieve oom, rust zacht.
Dank u voor al datgene wat u voor ons gedaan hebt.

Nu is het hier een zee van licht.
Kaarsjes voor mijn oom, tante en nicht.

Kaarsje voor mijn vader.

kaarsje voor mijn moeder, die momenteel haar eigen strijd aan het strijden is; zij had een enorme steun aan mijn oom.....samen vochten ze er om om beter te worden.
Dagelijks belden ze mekaar, en gaven ze elkaar de nodige steun, nu is haar praatmaatje weg.....

De kuren vragen zoveel energie dat ze niet naar de begrafenis van mijn oom kan.
(mijn oom woont in het Noorden van het land en moeders in het zuiden)

Ma u bent een kanjer.
Zet hem op.......dikke knuff.......
We zijn er voor u.

liefs ErrA

Och erra...

Ik zet er minstens 4 kaarsjes bij... Eerst voor je oom, gecondoleerd, en zijn naaste familie (vrouw, dochter). Nog een kaarsje voor je moeder, voor haarzelf en nu het verdriet erbij van je oom... hem niet meer hebben als praatmaatje, en niet op de begrafenis kunnen zijn, wat is dat allemaal zwaar. Ook voor je vader plaats ik er nog een bij, en een voor jou...

Veel sterkte met alles!

Liefs, Beertje(s)

Pandia...

...wat lief, dank je! En ik zet er gelijk een paar roze bij weer hier. Het gaat gelukkig goed met ze! zojuist kwamen er ook nog eens foto's via de mail binnen... oh, wat klein, wat lief, en wat zijn ze mooi, en wat gaat het goed met ze! Mama zelf is al zover dat ze vanmiddag is ontslagen en de ouders zitten nu pal bij in het Ronald Mc Donald huis. De moeder heeft ook al zelf mogen verschonen en met 1 van de kleintjes mogen kangeroeën, de ander ligt nog onder de lamp, ziet wat geel, dus die mocht er nog niet uit. Maar dit is al zoveel meer dan we hadden durven hopen, echt geweldig. Bedankt voor de kaarsjes, we hopen van harte dat het zo goed mag blijven gaan!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

12-10-2009 om 12:28

Wiesje

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je kinderen...

liefs,
Petr@

inky

inky

12-10-2009 om 19:08

Voor wiesje en haar kinders

een hele grote mooie kaars voor jullie.

Petr@

Petr@

12-10-2009 om 20:44

Een

kaarsje voor mijzelf en een voor onze oudste zoon. Het gaat de laatste maanden niet zo lekker tussen ons en het mij lukt niet om dat om te keren...

Een kaarsje dus voor hoop en vertrouwen...

Petr@

Voor petra

ik steek een mooie kaars aan voor jou en je zoon. Dat jullie snel elkaar weer beter begrijpen. Moeilijk, hoor.

Knuffel van Purk

Petr@

Een kaarsje voor jou en je oudste. Ik hoop dat het mag helpen om jullie snel weer dichter bij elkaar te brengen. Veel wijsheid, hoop en vertrouwen!

Liefs, Beertje(s)

Voor wiesje...

...brand ik ook hier een kaars!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels erbij...

...voor ieder die ze zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Rembrand

Rembrand

13-10-2009 om 13:47

Kindje van elske.

Omdat ik er een naar gevoel bij heb.....
M.

elsje78

elsje78

13-10-2009 om 16:30

Lieve rembrand

Dank je wel! Ik had er ook een naar gevoel bij, maar gelukkig namen ze me serieus en is hij meteen onderzocht door een kinderarts...Geen hersenvliesontsteking!

Liefs Elske

Voor wiesje

Omdat ik je verhaal zo aangrijpend vind....!

Rembrand

Rembrand

13-10-2009 om 23:10

Elske.

Pfieoe..............veegt voorhoofd af !
Knuffel,
M.

Voor vincent en zijn familie

die morgen jarig zou zijn... Wat een moeilijke, dubbele dag zal dit worden. Ik hoop dat jullie aan het einde van de dag terugkijken op een 'goede' dag. Ik las dat jullie wat leuks gaan doen en dat je toch slingers opgehangen hebt... pffff... weet ik niet of ik dat laatste zou kunnen. (Kan me er ook nog geen voorstelling van maken hoe dat bij ons zou gaan; gelukkig duurt dat nog even.)

Een mooie kaars voor Vincent, maar ook voor Mayte en de rest van de familie!

Liefs, heli

Bastet

Bastet

14-10-2009 om 07:22

Vincent

Voor Vincent,Mayte,zijn familie,een mooie kaars!
liefs,Bastet

Voor vincent!

Lieve Vincent, je zou vandaag 5 geworden zijn man, een grote kleuter. Ik denk aan je!
Mayte en familie, veel kracht op deze dag. Een kaars om je aan te warmen!
liefs Geerke

Puck2

Puck2

14-10-2009 om 08:42

Voor vincent

2 jaar geleden alweer stuurde ik je nog een kaartje voor je verjaardag. Het lijkt nog zo kort geleden.
Mayte en familie: een mooie blauwe kaars van kracht.

Sancy

Sancy

14-10-2009 om 09:11

Vincent

Een prachtige warme kaars die weergeeft met hoeveel liefde je omringd wordt.

Sancy

Sancy

14-10-2009 om 09:11

Fladderbeestje

een fakkel voor jou. Dapper mens!

Wilma

Wilma

14-10-2009 om 09:46

Beertje

Wat lief dat ik hier vandeweek mijn en vooral Martijn zijn naam zag staan ! Dankjewel !!

Liefs,
Wilma

Asa Torell

Asa Torell

14-10-2009 om 09:50

Kaars voor vincent

Ik vind het zo gemeen dat je je verjaardag moet missen, je was er vast zo graag bij geweest! Ik denk aan jou en je familie vandaag.

Wilma

Wilma

14-10-2009 om 09:50

Martijntje*

Wat moest ik gister aan je denken, lag voor een peuleschilletje op de OK en je aanwezigheid toen was haast voelbaar. Het beeld van jou, mijn kleine dappere mannetje op zo'n grote OK-tafel, dat ze in en aan je hebben liggen wroeten, zo vaak en veel te veel in je korte leventje, het sneedt door mijn hart ...

Wat wilde ik graag huilen, héél hard huilen en m'n armen uitslaan om je werkelijk te voelen. Je bent altijd bij me, maar gister wel heel dichtbij ... en ik miste (en mis) je zo ...

Lief mannetje van me, je zonnestralen zijn er vandaag, 'k heb ze nodig, laat ze me maar even goed verwarmen, soms heb je van die dagen, dan wil 't gewoon even niet ...

Wilma

Asa Torell

Asa Torell

14-10-2009 om 10:07

Kaars voor het vriendinnetje van bastets dochter

Haar ziek-zijn staat vandaag zo maar ergens tussendoor even in een draadje, maar wat is het toch erg.

Bastet

Bastet

14-10-2009 om 11:19

Asa

Dankje,het gaat redelijk met haar,al komt er nu weer een ander probleem om de hoek kijken.
Zij is overigens niet het klasgenootje van mijn dochter,die vandaag aan haar derde chemo begint,voor beide meiden brand ik een kaarsje vandaag.
liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.