Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

06-10-2009 om 18:40

Heli

Een hele dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

Dikke knuffel,
liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

06-10-2009 om 20:17

Grote kaars voor heli

de herfst nu echt begonnen, zonder jullie lieve Joram.

Ayanna

Ayanna

06-10-2009 om 21:30

Heli

(((((Heli)))))

Voor mezelf?

Mag hier een kaarsje voor mezelf? Mijn therapie is zo zo zwaar, zoveel kloteherinneringen die naar boven komen, het verdriet en de angst overspoelt me vandaag. Soms weet ik niet meer hoe ik verder moet. Eigenlijk wil ik zo niet meer leven, dat gevoel, het is bijna te zwaar. En dan te bedenken dat ik het ergste nog niet verteld heb......

M@rgreet

een warme kaars voor je; een klein, maar krachtig lichtje in de duisternis.

Buurvrouw

Gelukkig heb je gisteren niet die verschrikkelijke uitslag gekregen waar je zo bang voor was. Het is iets anders, wat niet fijn is, maar gelukkig zijn het geen uitzaaiingen!

Heli

kaarsen voor jou, je benauwde manneke, Joram, je man en je Oma. Wat een ellende pff, denk aan je.

Bastet

Bastet

07-10-2009 om 11:49

Margreet

Natuurlijk mag dat,veel sterkte!!
Bastet

Bastet

Bastet

07-10-2009 om 11:50

Heli

Een dikke kaars voor jou,met veel warmte en steun.Enne...praat met iemand over die angst,voordat het uit de hand loopt,en je er klachten door krijgt.
Liefs,Bastet

Heli

ja, de kwetsbaarheid van het leven kan nooit dichterbij komen dan dat het nu is. Soms voelde het gewoon als een wonder dat altijd van alles maar goed gaat!!

(en ook dat je ineens ervaart dat de hele wereld zich niet bewust lijkt (of wil zijn) van al die gevaren en risico´s)

Ik wilde het soms wel van de daken schreeuwen, postings volschrijven over dat a.s. moeders vooral niet overtijd moesten lopen bijv..

Verstandelijk gezien kon ik wel beredeneren waarom mensen niet uitgaan van de dingen die mis kunnen gaan, maar gevoelsmatig lag dat heel anders...

Het is gewoon een wereld van verschil, risico´s inschatten of daadwerkelijk zo´n verschrikkelijk ongeluk meemaken en je kind verliezen.

De kans dat het misgaat is nu niet meer statistisch te beredeneren of zo, voor jullie is het 100 procent, keiharde werkelijkheid.

Je bent het je zo bewust!

Hoop dat je erover kunt praten en toch ook weer een stukje los kunt laten (voor jongste) en dat het niet je leven gaat overheersen..(evt. met hulp!?)

Sterkte in elk geval, je kunt het meer dan gebruiken

Liefs, Mien

Voor m@rgreet

Een warme kaars voor jou, omdat het allemaal zo donker om je heen is. Post hier maar vaak als je dat helpt. We willen hier altijd naar je luisteren.

Voor heli

Omdat het gewoon zo %$#@$#@ is allemaal

Petra-

Petra-

07-10-2009 om 16:23

Kaarsen

voor al het verdiet...

Ayanna

Ayanna

07-10-2009 om 20:40

Voor jaco

Dat je meisje zich maar gauw weer beter gaat voelen. En dat 'men' de oorzaak vindt voor haar ellende. Dikke knuffel voor jullie!

knevel

knevel

07-10-2009 om 22:16

Een rij kaarsen voor...

Heli, Kaatje, M@rgreet en voor iedereen die er eentje gebruiken kan! Een beetje licht in de duisternis...

liefs knevel

Petr@

Petr@

07-10-2009 om 22:18

M@rgreet

Een kaars vol licht voor jou...
Sterkte!

liefs,
Petr@

Twee roze kaarsjes!

Voor de tweeling, die ongeveer een uurtje terug met de keizersnede ter wereld zijn gekomen en een goede start hebben gemaakt! Oef, van het weekend ging het niet goed met de grootste van de 2, juist die het steeds het beste deed... Dat trok weer wat bij maar er werd gister gezegd, tussen nu en een week plannen we een keizersnede als we een team klaar hebben. En nu zijn ze er dus, het werd hoog tijd... en wat een opluchting voor iedereen dat ze het tot nu goed doen, piepklein, maar zo sterk. Twee krachtige kaarsjes voor deze 2 mooie meisjes, vol hoop voor de toekomst!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels en kaarsjes...

...voor het neefje van Lisa, een bemoedigend kaarsje naast die van Geerke.

Voor Nikus, alweer een jaar, pas een jaar... sterkte!

Voor Esther en je papa, oma en neef, ook alweer en pas een jaar zonder je mama, we hebben een kaarsje gebrand afgelopen weekend. Veel kracht voor jullie.

Voor Mickey's O en Genista's J... Voor Pilar, voor Caroro's buurvrouw, geen fijne uitslag maar beter dan waar men bang voor was...

Voor Petr@ en iedereen die kaarsjes heeft gebrand voor de tweeling, dank jullie!

Voor het klasgenootje van Bastet's dochter... voor de vader van Geerke's vriendin, nog een krachtige vlam erbij.

Ook voor Joram* en Heli, manlief en voor je kleinste man, och... het grijpt me allemaal zo, heb er geen woorden voor eigenlijk, dus een hele grote dikke kaars erbij - veel sterkte en kracht, voor alles en voor deze dagen met manlief aan de andere kant van het land... Ook voor je oma en opa* een lang brandende kaars erbij.

Voor Geerke en Enzo*, voor Hieke en Linn*, Fleur*, Mika* en al die mooie sterretjes die zo worden gemist... sorry wie ik niet noem...

Voor Petra en haar mama, dat moet een rotgevoel zijn als je daar zo staat...

Voor de vriendin van Dirkje... en ook de vriendin van Jacoline heeft een kaarsje nodig... zo ook de nicht van mee1977...

Voor Branca2 en haar puber, wat een pech nu weer... een kaarsje erbij.

M@rgreet, ik weet niet of je diegene bent die ik uit een andere rubriek ken van lang terug, maar dat maakt niets uit... een grote kaars erbij voor jou, hou vol, veel kracht!

Voor de familie Heksenvet... voor Ayanna's Jaco... en och... ik wil alles en iedereen wel benoemen, maar dat is teveel...

Dus nog een heeeele lange rij fakkels en kaarsen erbij, voor ieder die het zo goed gebruiken kan. Voor hoop, kracht, liefde, warmte, troost en 'gewoon' voor een lichtpuntje in de duisternis... Voor alle sterretjes daarboven en ieder die hen mist...

Liefs, Beertje(s)

Pandia

Zo snel al twee mooie roze kaarsjes erbij, dank je!

Wilma en martijn*

Jullie komen ineens door in m'n gedachte...

Altijd moeilijk, want ik weet gewoon dat ik heel veel namen nu niet noem en wil daarmee niemand pijn doen... Maar toch speciaal voor jou en je mannetje nog een apart kaarsje erbij!

Liefs, Beertje(s)

Een heel rijtje

En ik vergeet vast weer de helft. Daarom een mooie kaars voor iedereen hier die het nodig heeft.
En speciaal eentje voor Greet, het valt nog niet mee he lievie! Dikke kus!

Liefs, Mick

Vriendinnen

Voor Morgana, in de hoop dat het beter met haar kleine vent gaat. En omdat het gewoon niet loopt zoals je dat graag zou willen zien. Ik vind je sterk en dapper!

Voor dierbare vrienin B die nog steeds niet is daar waar ze wil zijn. But you go girl!

Voor M@rgreet, ook een kaars voor jou lief mens. Je weet dat je het kunt, dat je hier doorheen kunt komen. Ook al is het nu zo donker, zo hopeloos en zo naar.

Kom je hier maar warmen aan een kaars, een virtuele knuffel en een lief woord, een 'luisterend oor'.

Dikke zoen en een knuffel!

Pie.

Lieve beertje

Voor de tweeling twee mooie kaarsjes!
En wat denk jij weer lief aan iedereen..... dank je.

Kaars voor kaatje

Gewoon een warme kaars voor jou.

Voor mayte een kaars

Omdat het de dagen zijn voor de 5e verjaardag van je kleine dappere man.

Zomaar iemand

Zomaar iemand

08-10-2009 om 10:41

Voor saskia en douwe

hun ouders, vrienden en familie en alle andere betrokkenen bij het ongeluk in Wassenaar. Wat een enorm verdriet.

Dank......

Vanmiddag naar de psych.....praten over dat duistere geheim, kan niet ophouden met huilen, opluchting dat het eindelijk eruit komt, bang wat er komen gaat....
Ik warm me nog even bij die kaars, de kelder waarin ik op de grond zit is zo stikkedonker.

Genista

Genista

08-10-2009 om 16:47 Topicstarter

Voor m@rgreet

Een dikke kaars, in de hoop dat je werkelijk hebt kunnen praten over dat geheim dat zo zwaar in je lijf ligt. Een heel warm kaarsje voor jou.

Yta Chalne

Yta Chalne

08-10-2009 om 21:33

M@rgreet

Ook ik denk aan je. Dit moet een vreemde dag zijn. Maar vergeet niet dat de mooiste jaren nog komen, waarin je bevrijd bent van al die schaduwen. En als een kaars je helpt daar te komen, dan zet ik een hele rij voor je op mijn kastje.

Opluchting

Alleen maar opluchting, ik 'mag' er eindelijk over praten, dat geheim wat ik al die jaren mee droeg. Huilen huilen, veel huilen en dan door de psych als dapper bestempeld. En eindelijk die bevestiging dat het wel erg was wat er was gebeurd en dat het goed is dat het eruit komt (en ik denk dat iedereen wel enigszins begrijpt wat er gebeurd is).
Er branden in mijn kamer nu 9 kaarsjes, heerlijk al die lampjes. Dank voor jullie kaarsjes en vooral het meeleven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.