Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

01-10-2009 om 09:33

Oktober

de dagen worden korter, we gaan al weer richting de herfst. Voor iedereen die warmte en kracht nodig heeft barnd ik een kaarsje.

Vincent

Vincent, oktober is ook jouw maand. Ik denk aan je xx

Genista

Genista

01-10-2009 om 15:58 Topicstarter

Voor jons

Gewoon, omdat het leven soms niet meevalt.

Even voor mijn kleine poesje

Beertje dat net lekkerop mijn schoot lag te knorren en ineens kwam ik er achter dat hij niet meer ademde....
zomaar ingeslapen...
dag lief klein ding ik ga je missen.

Bastet

Bastet

01-10-2009 om 19:24

Ach branca

Ach toch...gelukkig is ie op een lieve schoot overleden!
veel sterkte!
Liefs,bastet

Ach, branca...

...zo'n teer, klein berichtje... en het raakt me zo. Dag lief poesje, zo plots heengegaan, maar op zo'n fijn plekje... wat zul je gemist worden. Kaarsje voor jou!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels...

...voor iedereen die ze goed gebruiken kan! En een kaarsje voor Inger*, zaterdag een jaar terug. We zijn dan in Limburg en ik zal zien dat ik ergens een echt kaarsje kan aansteken.

Liefs, Beertje(s)

Voor het neefje van lisa

Dat met zijn kleine 4 weekjes oud, de taaislijmziekte heeft. Vind het zo verdrietig. Ik vond dat er echt even een kaars van bemoediging gebrand moest worden!

Wendy B.

Wendy B.

02-10-2009 om 09:56

Nikus

Al weer een jaar geleden...

Asa Torell

Asa Torell

02-10-2009 om 10:35

Kaars voor nikus

die alweer een jaar haar moeder moet missen! Ook een kaars voor haar broer en haar gezin.

Genista

Genista

02-10-2009 om 10:49 Topicstarter

Voor mickey's o

Er helpt misschien geen lieve kaars meer aan, maar toch staat hij hier koppig te branden voor Mickey's O.
En ik zet er eentje naast, voor J. Nou leek het potdorie goed te gaan na die zware operatie. Let er weer iemand niet op en loopt er weer wat anders fout en moest er geamputeerd worden. Dikke kaars!

Voor mijn buurvrouw

Je hebt vorig jaar een operatie, chemo en hormoonkuren gehad, maar moet vandaag een botscan laten maken omdat je zo'n erge pijn in je been hebt. De artsen verwachten niet dat het terug is - 'dat is niet te verwachten zo kort na de chemo van vorig jaar' - maar toch willen ze voor de zekerheid die scan maken...
Ik duim voor een goede uitslag.

Caroro

Voor mijn lieve pilar

Voor mijn lieve vriendin Pilar die even een kaarsje kan gebruiken!

Petr@

Petr@

02-10-2009 om 16:33

Anna

Op deze kille vrijdag een warm rood kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-10-2009 om 16:38

Een heleboel kaarsjes

En nog een heleboel warme felrode kaarsjes voor iedereen die ze goed kan gebruiken, en voor het neefje van Lisa, voor Nikus, voor Mickey's O en voor Genista's J (en voor haar vader), voor de buurvrouw van Caroro en voor Geerke's Pilar, voor Branca en de laatste is voor de tweeling van Beertje...
En een stoere blauwe voor Joram* en het gezin van Heli...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

03-10-2009 om 09:02

Klasgenootje

Een mooie kaars voor het klasgenootje van mijn dochter,omdat je zo ontzettend ziek bent van je eerste chemo...
Bastet

Voor de vader van mijn vriendin

Die nu toch opnieuw twee tumoren in zijn blaas heeft. WEER een operatie.

Voor heli

zomaar voor jou en je familie xx

Petra-

Petra-

04-10-2009 om 17:09

Mama

voor jou een mooie brandende kaars. We waren net bij je graf, het is kil, kaal en stil. Alsof je helemaal vergeten bent en dat doet zeer....

Christa.

Christa.

04-10-2009 om 17:31

Petra-

Ach meis wat grijpt je berichtje me aan........ Dikke kaars voor je mamma en hele dikke knuffel voor jou meid!
Liefs, Christa.

Dirkje

Dirkje

04-10-2009 om 20:56

Vriendin

een kaars vol beterschap en hoop op toekomst.
Liefs

Jacoline29

Jacoline29

05-10-2009 om 11:07

Een vriendin

Die de liefde van haar leven heeft gevonden,maar dat de Ex van haar vriend het leventje van hun zuur maakt en hun ontzettend tegen werkt.
Voor haar een kaars in de hoop dat ze snel met haar vriend gelukkig kan wonen,zonder nog tegenwerking te hebben van de ex van haar vriend.
Dikke knuf van mij L,ik denk aan je meid.

mee1977

mee1977

05-10-2009 om 13:41

Nicht

Een mooie kaars voor mijn nicht en haar kinderen.. Nu na een huwelijk van 25 jaar, waarin je al zeker 10 a 15 jaar erg ongelukkig bent. Ga je voor je kinderen en jezelf kiezen.
Ik vind je een kei!!!

Ik hoop dat je na deze moeilijke tijd, een tijd vol vreugde, blijheid en vooral rust zult vinden. Hiervoor zal ik elke avond een kaars branden.

En voor elk kind zet ik er een kaars bij.. zij hebben namelijk veelste veel meegemaakt. Zij kunnen wel wat extra warmte hebben.

Genista

Genista

05-10-2009 om 13:49 Topicstarter

Petra-

Voor jou en je moeder. Het moet een heel akelige gewaarwording zijn, ook al weet jij wel dat je moeder niet vergeten is.

Genista

Genista

05-10-2009 om 13:50 Topicstarter

En nog eentje

Voor J. Hoe graag hadden we je herstel gegund, zomaar voorspoedig, in plaats van deze ellende, waardoor je zelfs even geen bezoek aankunt...

Voor mijn puber

Die door een dom ongelukje weeeeeer op krukken loopt met zijn onderbeen in het gips :S Het ging juist zo lekker en nu dit weer ...
Hij ondergaat alles lachend en dapper het is een kanjer.
een mooie kaars voor jou lieve schat omdat je zo positief met deze nieuwe tegenslag omgaat.

Voor mijn lieve oma

die het zo moeilijk heeft...
Het is de maand waarin mijn opa jarig was en ook de maand waarin hij overleed... Ze voelt zich zo alleen; had het altijd al zo moeilijk; verloor haar dochter (mijn moeder) al zo jong; daarna werd mijn opa langdurig ernstig ziek en stierf na een afschuwelijk ziekbed en nu dit jaar ook nog het verdriet om haar kleinkind... Lieve oma, soms is het gewoon teveel, mag je het ook toestaan om verdrietig te zijn!
Een mooie kaars die nog heel lang zal branden!

Eentje voor onszelf

Eentje voor ons kleine mannetje die het bij tijd en wijle zo moeilijk heeft en nu ziek is; benauwd, pseudokroep weer in aantocht. Lief ventje een dikke kaars voor jou!
Eentje voor manlief, die vandaag aan de andere kant van het land moet beginnen met zijn nieuwe baan. Twee nachten in de week alleen in een hotel moet zitten en waarbij dat nu waarschijnlijk extra zwaar zal vallen. Een dikke kaars voor jou!
Een dikke kaars voor mijn mooie mannetje... gisteren je plekje weer een beetje opgeschoont. Bladeren van je graf gehaald en je had bezoek gehad van een mol. Had je zelf wel leuk gevonden denk ik. We zijn aan het nadenken over iets voor op je graf. Het gaat vast een zeker heel mooi worden! Mannetje we missen je zo verschrikkelijk! Het is zo stil...
En toch ook eentje voor mezelf... een benauwd mannetje hier (eng!), manlief weg; het is zwaar. Moeilijk. Begin steeds meer last te krijgen van angsten; zag altijd al overal gevaar, maar dat begint nu toch wel heel erg te worden. Vooral ook de gedachte dat je soms zelf zo weinig invloed hebt op wat er kan gebeuren. Pfff... Een dikke kaars voor mezelf...

ishtar

ishtar

06-10-2009 om 13:51

Heli

kaarsje voor jou. En sterkte.

Heli

een mooie kaars vol kracht voor jou en je mannen.
Meid wat denk ik vaak aan je Hoe moeilijk het moet zijn heel veel sterkte.
(((((Heli))))))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.