Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor heli

Als zoiets voor je deur gebeurt.... pfff wat zul je schrikken.... veel liefs Geerke

Bastet

Bastet

28-10-2009 om 18:15

Fenna*

Een kaarsje voor kleine Fenna,en natuurlijk voor jullie allemaal,Karen!
Liefs,Bastet

Geerke (deels ot)

Ik las gisteren in de krant dat het meisje/jongevrouw (18) met een hoofdwond en hersenschudding werd opgenomen. Hoe het met nu met haar is weet ik naturlijk niet, maar dit leek zo mee te vallen (hoop ik).
Jongste wil het er niet over hebben en heeft zelfs tegen de gastouder ontkent dat er maar iets gebeurd is... Moeilijk!

heli
(mail komt eraan als ik wat meer puf en inspiratie heb

Guinevere

Guinevere

28-10-2009 om 20:40

Voor nicole

Een kaars voor Nicole, vandaag is ze begraven en ze was pas 7 jaar oud.

Welkom thuis kaarsje

voor onze B!

WELKOM THUIS meissie!

Kuzzzz, Mien

Hieke

Hieke

29-10-2009 om 10:13

Voor heli

Ik ben niet vaak online, maar ik denk wel vaak aan je. Gisteren was ik nog bij je in je woonplaats. Dan schieten mijn gedachten alle kanten op. Dikke knuffel meid.

Hieke

Genista

Genista

29-10-2009 om 11:07 Topicstarter

Welkomthuiskaars erbij!

Welkom thuis, lieve B!

mee1977

mee1977

29-10-2009 om 11:17

Fenna*

Jaren verstrijken, maar zeer regelmatig gaan mijn gedachten naar jou en je ouders en zussen.

Daarom een warme roze kaars voor jou, je ouders en je zussen.
Ik hoop dat je naam nog vaak genoemd word, zodat je ouders weten dat veel mensen jou niet vergeten.

Bastet

Bastet

29-10-2009 om 11:50

Welkom thuis!

Welkom thuis lieve B!
Bastet

Yta Chalne

Yta Chalne

29-10-2009 om 13:59

Ook b.

Je hebt de werkgelegenheid in 7 ziekenhuizen een boost gegeven. Dat is op zich al een felicitatie waard, maar dit is nóg beter werk van je! Fijn dat je weer op je eigen plekje bent!!

mee1977

mee1977

29-10-2009 om 19:36

Therese

Een kaarsje voor hoop. Dat deze zwangerschap pas over een week of 37 eindigd!! En dat jullie dan een mooie zoon of dochter in jullie armen mag houden.

vlam vlam vlam

Petr@

Petr@

29-10-2009 om 21:35

Therese

Ik brand ook een kaarsje vol hoop dat jullie droom volgend jaar uit mag komen...

liefs,
Petr@

Merel78

Merel78

29-10-2009 om 22:37

Ook voor therese

Een hele grote kaars van hoop voor jou!! Dat dit nu nog zo prille vlammetje mag uitgroeien tot een grote helder brandende kaars!

Liefs en ik denk aan je, Merel

Ook voor therese!

Een kaars van bemoediging, van hoop!!

Welkom thuis lievie!!!

Kus, Mick

Kaarsje voor vonda

Ook eentje van goede hoop!

Grote vlam voor denaja

Omdat je meer dan ooit een warme kaars gebruiken kunt.
liefs Geerke

Petr@

Petr@

30-10-2009 om 13:44

Vonda

Hier wordt ook aan je gedacht! En ik brand een felrode kaars vol hoop voor jou en ukje... Ik hoop dat je de komende maanden weer mag stralen!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

30-10-2009 om 13:45

Anna

Wéér vrijdag...
Op deze mooie herfstdag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Bellefleur

Bellefleur

30-10-2009 om 14:55

Vonda

Ook ik zet een hoopvolle kaars hier neer.
Zo gewenst!

Anna :-)

Anna :-)

30-10-2009 om 19:11

Geweldig

Ben hier een paar weken niet geweest en tóch staat er elke vrijdag een kaars. Heel erg lief, enorm bedankt.

Liefs, Anna

Asa Torell

Asa Torell

30-10-2009 om 20:31

Kaars voor therese

Wat hoop ik het voor jullie!

Sara

Sara

30-10-2009 om 22:09

Fenna*

Ach ja... wat moet je nu zeggen...

Zo'n tijd alweer geleden en toch ook nog maar zo kort...

Het maakt niet uit hoe lang, of hoe kort, of het 1 of 2 of 19 jaar is... de dagen zijn er nu, en ze zullen altijd blijven... de herinnering gaat nooit meer weg

Lieve Karen, een dikke kus voor jou, in de wind, en voor je dochter...

dat ze maar met genoegen en plezier naar beneden kijkt naar haar zusjes en ouders en dat jullie haar herinneren in blijdschap en liefde

*too beautiful for this earth*

Vino Tinto

Vino Tinto

31-10-2009 om 11:58

Vonda

Een kaarsje voor Vonda, meid ik duim me suf voor je en een kaarsje brandt hier voor jou en je uk!
VT

Marsudan

Marsudan

31-10-2009 om 12:02

November

Morgen is het november. Die laatste twee maanden van het jaar worden heel raar... De feestdagen, oud en nieuw, en 12 november als climax. Ma, ik mis je...
Een kaarsje voor mij en voor mijn maatje.
X

Voor carla en haar kleine kindjes

Jullie grote sterke sportieve man en papa zomaar ineens overleden hoe kan het zo jong 39 pas en hoe leg je dat als moeder uit aan je kindjes van 5 en 1,5....
een grote mooie kaars vol kracht voor jou lieve Carla

Therese

Therese

31-10-2009 om 19:51

Wat een lieve schatten

zijn jullie allemaal! Zo lief al jullie kaarsjes voor dat kleine rijstkorreltje in mijn buik.

Een kaarsje van dank voor jullie allemaal.

Liefs

Therese

Therese

31-10-2009 om 19:53

Vonda

Een grote kaars voor jou en je kleine uk. Dat deze zich stevig vasthoudt en mag uitgroeien tot een wolk van een baby!

Een grote kring van fakkels

brok in m'n keel... zoveel berichtjes die allemaal een stevige vlam kunnen gebruiken. Van groot verdriet, tot grote vreugde, voor pijn in 't hart... en voor hoop... Zoveel emoties, zoveel fakkels... Vol van troost, geloof, hoop, liefde, kracht en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

2 roze kaarsjes

Voor de tweeling, waarvan 1 als 't zo mag blijven gaan, over een week of 3 al naar huis zou mogen... wat zou dat fijn zijn! Speciaal voor deze dappere dametjes en hun ouders plaats ik er hier nog twee roze kaarsjes bij.

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.