Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Petr@ en mick

Lief!!dank jullie..

Liefs, Mien

Mick

voor O. omdat het zo stil blijft en je dan allerlei scenario´s in je hoofd af zit te spelen..

Sterkte!

Genista

Genista

15-09-2009 om 09:29 Topicstarter

Voor mickey's o en d

Ik durf ook al haast niet meer te informeren hoe het gaat, maar er brandt een kaarsje voor Mickey's O en D. Kaarsje voor Heli, het gemis kan zo scherp voelen.
Verder ook een kaarsje voor Mien*, gewoon zomaar. Om dezelfde reden een kaarsje voor Kaatje en kinderen Heksenvet. En voor Petr@.
En een kaarsje voor Bastet en Mickey, omdat jullie zulke dierbare vriendinnen zijn.

jessica

jessica

15-09-2009 om 10:20

Kaarsje

voor mijn moeder die vandaag opgenomen wordt in het ziekenhuis en morgen wordt geopereerd.
mama, ik wil je alle kracht geven om de operatie goed te doorstaan!!!

en een lieve mooie brandende kaars voor alle ouders die hun kindje of een geliefd persoon moeten missen.

lieve schat, mijn kleine meid ik houd van je lieve ster!!
ook voor jou een mooi kaarsje!

kus

7 kaarsjes voor saartje

En dan stel ik me een zuchtje wind voor, die ze uitblaast... en dat is dan Saartje die van bovenaf laat weten dat 't goed gaat... Maar de kaarsjes die ik nu plaats moeten blijven branden voorlopig, omdat je zo wordt gemist, kleine grote meid!

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen

Een heleboel kaarsjes erbij, voor ieder die het zo goed gebruiken kan... voor hoop en kracht en zoveel meer, voor vandaag, morgen en altijd. Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft, ieder die in spanning zit...

Liefs, Beertje(s)

Nog 2 kaarsjes

voor de tweeling... beiden iets gegroeit! maar van de kleinste is de placenta echt niet goed... het kan nog alle kanten op, hopelijk de goede... Hou vol kleintjes!

Liefs, Beertje(s)

Ook voor die tweeling beertje

omdat het me gewoon zo bezig houdt...
Wil zooooo graag dat alles goed gaat!

Petr@

Petr@

15-09-2009 om 20:22

Sara*

Een lichtroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-09-2009 om 20:24

Beertje

Ook ik steek een kaarsje, nee twéé kaarsjes aan vol hoop voor die minimensjes...

liefs,
Petr@

Voor j

die zo'n moeilijke tijd door maakt zoveel dubbelle gevoelens en zoveel ellende een mooie kaars voor jou en 2 kleintjes ernaast ((((J)))))

Lief...

Bedankt voor de tweeling-kaarsjes, we blijven hopen!

Een paar grote fakkels gelijk weer erbij, voor alles en iedereen die het gebruiken kan.

Liefs, Beertje(s)

Dank jullie

... voor de lieve kaarsjes, Mien en Genista!
Genista ik zit erbij te blozen en steek er een mooi kaarsje bij op. Voor vriendschap!!

Hele dikke kus,
Mick

kuzco

kuzco

17-09-2009 om 09:43

Voor mijn moeder

een mooie kaars, omdat ze sinds maandag weer het gevecht is begonnen tegen die rotziekte. Wetende dat het altijd weer terug zal komen en nu al voor de 4e keer aan de chemokuren.

Lieve, lieve mam, doe je best en vecht zo hard als je nog kan, want we kunnen je nog lang niet missen!! Ik hoop dat je je een beetje goed blijft voelen.

Verder wil ik iedereen bedanken die kaarsjes heeft gebrand voor ons en mijn man. Ze hebben geholpen, de uitslagen zijn gelukkig goed!! Het voeld iedere keer weer of we weer de dans zijn ontsprongen. Dank jullie wel!!

Liefs Kuzco

Kuzco voor je moeder

een mooie kaars. 't Is net of het niet ophoudt bij jullie

kuzco

kuzco

17-09-2009 om 10:54

Geerke

Daar lijkt het inderdaad op en zo is het eigenlijk ook. En het valt niet altijd mee om van het 1 in het ander te rollen, maar zo gaat het al jaren. En zolang we nog de fijne en mooie dingen zien, die we zeker ook heel veel hebben, komen we overal door heen. En tot nu toe zijn we overal sterker uit gekomen. Maar op sommige momenten zou het best prettig zijn als we eens 'niks' zouden hebben.

Dank je wel voor je kaars!

Liefs Kusco

Bastet

Bastet

17-09-2009 om 11:53

Kuzco

Ach,ik hoop erg voor jullie dat het ook eens ophoudt allemaal,sterkte!
Bastet

Bastet

Bastet

17-09-2009 om 11:54

Genista

Nog een kaarsje voor je pa!
Liefs,Bastet

Genista

Genista

17-09-2009 om 12:49 Topicstarter

Bastet

Lief!! Ik praat je straks bij (het gaat niet kort duren )

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

17-09-2009 om 13:14

Fenna*

Een mooie grote fuchiaroze kaars voor jou, vandaag 5 jaar geleden hoorden we dat jij niet gezond was en stond onze wereld op z'n kop....

ik mis je nog elke dag!

Genista

nog een beterschapskaars voor je vader

En lief, dat fleurkaarsje!

Liefs, Mien

Maatje

Maatje

17-09-2009 om 14:55

5 jaar geleden

Karen, ik heb jou/jullie toen 'vanaf de zijlijn' gevolgd. Jullie prachtige meid Fenna*... Vijf jaar geleden. Pas, en al. Of alleen pas? Vijf jaar missen. Wat veel liefde!

Lieve groet,
Maatje

Fonneke

Fonneke

17-09-2009 om 21:06

Voor fenna

En nog een kaars voor Fenna.
Karen, heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Liefs, Yvonne

Petra-

Petra-

17-09-2009 om 21:54

Fenna

pas 5 jaar, al 5 jaar. De tijd gaat hard, maar ik weet het nog goed......

Karen voor jullie een hele mooie roze kaars voor jullie Fenna!

Petra-

Petra-

17-09-2009 om 21:56

Mien

Hier brand een mooie kaars voor jou, gewoon omdat ik je zo'n mooie vrouw vind. Altijd een steun voor een ander. Nu even alleen een kaarsje voor jou, met heel veel kracht en liefde! Kus in de wind voor Fleur!

Petra-

Petra-

17-09-2009 om 21:57

Zoveel verdriet

voor al dat verdriet en al die lieve mensen brand ik een kaars met een krachtige vlam, zodat iedereen zich er aan kan warmen!

Petra-

Petra-

17-09-2009 om 21:57

Voor mijn twee vriendinnetjes

die het alletwee zo zwaar hebben, wachten op uitslagen en hopelijk goed genoeg!

Voor fenna*

Ik heb je toen ook van de zijlijn gevolgd, lief meisje wat word je gemist. Een mooie warme kaars voor jou.

Anna :-)

Anna :-)

18-09-2009 om 15:10

Voor m.

Omdat je zo'n heeeeeel lieve vriendin bent en je jóuw vriendin straks moet missen.

Dikke kus,
Anna

Wendy B.

Wendy B.

18-09-2009 om 15:14

Voor mijn maatjes

Een hele grote voor het maatje dat midden in het afscheid nemen van een vriendin zit. Voor de anderen omdat het ongetwijfeld herinneringen op zal roepen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.