Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

18-09-2009 om 16:38

Ook voor m

Omdat je zo'n dappere vriendin bent en je je vriendin zo ziet strijden.

Sterkte meis !

Wilma

Petr@

Petr@

18-09-2009 om 20:19

Fenna*

Ik zet er een felroze kaarsje naast omdat jij zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-09-2009 om 20:20

Petra-

Twee kaarsjes vol hoop en kracht voor jouw vriendinnen...
En jij ook sterkte met het meewachten op de uitslag!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-09-2009 om 20:21

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

kuzco

kuzco

18-09-2009 om 21:17

Voor mijn tante

Omdat die toch nog zo snel afscheidt heeft moeten nemen van mijn oom vanmiddag. Wat een verdriet weer en weer door die rotziekte.
Ik brand een mooie kaars voor haar en voor mijn neef en nichten en de rest van de familie. Hij zal door iedereen zo gemist worden. Zijn eerst kleinkindje zal begin november geboren worden......

Het houdt maar niet op.

Liefs Kuzco

Voor het meisje

dat vanavond bewusteloos in de berm lag na een uitglijder met haar brommer... laat het alsjeblieft meevallen; een dikke kaars voor haar en haar dierbaren!

Voor iedereen

die iemand moet missen, ziek is, verdriet heeft.
Voor alle lieve mensen die hier kaarsjes branden, in de kring staan terwijl ze het zelf soms zo moeilijk hebben. Een zee van kaarsjes voor hen allemaal!

mama muis

mama muis

19-09-2009 om 00:31

Fenna*

Je bent vaak in mn gedachten meiske..

Karen, dikke knuf meis!Als je even een luisterend oor nodig hebt dan weet je me te vinden!!

Liefs Kie

Minet

Minet

19-09-2009 om 10:17

Voor teuntje

Nog maar een paar weken geleden verloor je jouw moeder, en deze week moest je definitief en zeer onverwacht afscheid nemen van de vader van jouw kinderen.
Ik zet een dikke kaars neer die nog lang kan branden!
Liefs, Minet

Susan

Susan

19-09-2009 om 11:57

Voor luuk*

Vandaag is dan het afscheid.... Je moeders hebben maar 5 maanden van je mogen genieten, wat zal het stil worden in huis. Thuis brand een kaarsje en hier zet ik een grote fakkel voor je neer om je reis bij te lichten.

Dag Luuk.....

Susan

Ook voor luuk* en voor susan

Omdat er zoveel pijn spreekt uit het berichtje van Susan, en omdat ik weet hoe &%$#@%#$ het is om afscheid te nemen van je kleine mannetje

Wat fijn

Fleur haar naam genoemd zien worden!

Liefs, Mien

Kaarsjes

Voor de zieken, vaders, moeders, kinderen
teveel, te vaak, te ernstig

Voor alle vaders, moeders, kinderen
die hun geliefde(n) moeten missen

Voor alle vriendinnen
in tijden van zorgen en pijn

en voor de lieve mensen die er voor al deze mensen zijn!

Liefs, Mien

Voor mijn man

je bent onderweg naar de Dam tot Damloop. Vorig jaar werd je op weg daarnaar toe gebeld. Het was zo ver, na een heftige periode van tien weken: uw moeder ligt in coma. De hersentumor ging winnen. In plaats van naar Amsterdam ging de route naar het huis van je moeder. En daar blies ze 's avonds haar laatste adem uit.

En nu een jaar later ben je op weg naar Amsterdam. Een beladen loop. Overslaan wil je niet, weglopen hoort niet bij jou, mijn dappere man.

Ik hoop zo dat het een mooie loop wordt. Dat je dat pr gaat lopen dat je zo graag wilt en dat je thuis komt en dat de last van je af is.

Maandag gaan we met z'n viertjes de as uitstrooien. Een jaar later. Een jaar later; een jaar waarin we de zorg voor jouw broer kregen. Een jaar met opruimen, afscheid nemen, rouwen en verder gaan, terwijl er niemand meer is die boven je staat, zoals je dat noemt. Op vakantie kwam je opeens tot de ontdekking. Ik hoef niemand te bellen dat we veilig gearriveerd zijn. Het wees zijn kan soms zo plotseling hard uit de hoek komen zeilen.

In gedachten loop ik zo meteen elke stap met je mee. Zoals ik elke stap afgelopen jaar en de hectische periode daarvoor samen met je heb gelopen.

Een omhelzing voor mijn liefste....

Purk

Mooie vlammetjes

Eentje voor de papa van Genista, die het nog steeds wel kan gebruiken. Gelukkig heeft hij zijn humor nog

Kuzco, 2 kaarsjes, eentje van opluchting en eentje omdat jij en je familie het zo zwaar hebben nu. Sterkte!

Heli, eentje voor jou omdat je alles opzij zette om te helpen, hoe confronterend het ook was. En eentje voor dat meisje, hopelijk komt het goed!

Purk, voor jou en je man een mooie kaars. Wat een liefde spreekt er uit je posting!

Kleine Fenna*, ik herinner me je verhaal nog zo goed. Kaarsje voor jou klein meisje, zijn er echt al 5 jaar voorbij?

Voor O en familie ook weer een grote dikke kaars.

Voor alle lieve iemanden hier op Ouders Online, die altijd wel een troostend woord of gebaar voor een ander hebben.

En voor iedereen met een gemis of verdriet, iedereen die een lichtje kan gebruiken.

Liefs, Mick

Petr@

Petr@

19-09-2009 om 20:36

Luuk*

Een stoer blauw kaarsje voor jouw pappa en mamma voor dit verschrikkelijke verdriet...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-09-2009 om 20:36

Geerke

Een kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-09-2009 om 20:37

Purk

Jouw man boft maar met zo'n lieverd...

Ik brand een kaarsje voor jullie...

dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

19-09-2009 om 20:39

Genista

Vergeet ik gisteren een kaarsje voor jou te branden, voor jouw vader...
Dus bij deze: een dikke kaars vol hoop en kracht!

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

20-09-2009 om 09:22

Voor m

Omdat je vriendin gister is overleden, eindelijk rust voor haar, al is 't allemaal heel wrang.

Dikke kaars voor haar man en haar twee dochters, maar ook eentje voor jou, je bent een kei van een vriendin voor d'r geweest !!

Liefs,
Wilma

Asa Torell

Asa Torell

20-09-2009 om 20:41

Kaars voor purk en purkman

Voor vandaag en de komende dagen die er weer aankomen met veel herinneringen. En natuurlijk ook een kaars voor je zoons die hun oma al een jaar missen, en voor je zwager.

jippa

jippa

20-09-2009 om 21:08

Voor k en familie

Hoelang moet dit doorgaan? Ik hoop dat er nu een keer weer licht aan het einde van de tunnel komt. Ik trek het me al zo aan, hoe moet dat met jullie? Deze kaars is voor de hoop
Jippa

Grote rij fakkels...

...wil niemand verdriet doen door hem/haar niet te benoemen, wat ik 't liefste wel zou doen... zoveel verdriet en pijn weer...

Een grote rij fakkels erbij, voor ieder die het zo goed gebruiken kan. Voor troost, hoop, geloof, warmte, liefde, kracht en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Voor oma...

...alweer 7 jaar terug... samen met moppie van 5 dit weekend een bloemetje gebracht... ze wilde u opgraven, dan kon ze u eens echt zien... gossie!

Mooie kaars voor u, (groot)oma.

Liefs, Beertje(s)

Heli

...och meis, wat een heftig verhaal lees ik net hier onder... en dan ook nog kort erop jullie verjaardagen... en al wat dáár bij komt kijken aan emoties en meer... Een krachtige kaars voor jullie allemaal!

Liefs, Beertje(s)

Kaarsje voor jesper*...

...iedere keer als we in Ouderkerk zijn bij (groot)oma, loop ik even langs kleine Jesper... Het (toen nét) 2 jarige neefje van Inge (uit een andere rubriek/draad/meeting van lang terug).

Vandaar vanavond 'zomaar' een kaarsje voor jou Jesper*, en ieder die jou mist.

Liefs, Beertje(s)

2 kaarsjes weer

voor de tweeling, inmiddels 29 weken en weer ietsjes gegroeit, maar niet genoeg... nu toch weer opgenomen tot de doktoren vinden dat de tijd daar is om ze met een keizersnede te halen... We blijven hopen en heel hard duimen!!

2 krachtige kaarsjes, hou vol kleintjes, dit had al haast niemand nog durven dromen!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

22-09-2009 om 11:52

Beertje

Twee dikke kaarsjes vol hoop voor de tweeling...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-09-2009 om 11:54

een kaars vol kracht voor de nabestaanden van de automobilist die gisteren bij het ongeluk bij het tankstation op de A27 is omgekomen...

Petr@

kuzco

kuzco

22-09-2009 om 12:21

Beertje

Ook hier brand ik 2 lieve kaarsjes voor de tweeling en hoop dat het een beetje helpt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.