Verlies en Verdriet
Genista
12-07-2009 om 22:11
Brandende kaars
Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!
Asa Torell
13-09-2009 om 10:51
Kaars voor baby biendiya
en haar dappere ouders. Nu in de juiste draad. Wat een vreselijk verhaal, ik blijf er maar aan denken.
Geerke
13-09-2009 om 13:29
Voor wiesje
Een kaars omdat er zoveel mensen zijn met verdriet om het verlies van je expartner en je moeder. En voor jezelf.
liefs Geerke
kuzco
13-09-2009 om 14:01
Voor wiesje
Een mooie kaars voor jou en je kinderen en de rest van de familie, wat een verdriet......
mirreke
13-09-2009 om 17:40
Een kaars voor mijn buurvrouw, haar dochtertje en haar man
Mijn buurvrouw die na drie jaar vechten aan die rotziekte is bezweken. Een zegen voor haar, ze wilde zó graag dood op het laatst.
Een kaarsje voor mijn buurmeisje, vriendinnetje van jongste zoon, die nu verder moet zonder mama.
En een kaars voor haar man. Hij verloor zijn moeder ook aan kanker toen hij elf was, zijn stiefmoeder stierf door een ongeluk, en nu verliest hij zijn vrouw op zijn veertigste...
sonj@
13-09-2009 om 21:25
Voor het vondelingetje in utrecht
Voor het babytje Lily die te vondeling is gelegd in Utrecht en voor haar moeder die dit besluit heeft genomen.
Sonja
Petra-
13-09-2009 om 22:03
Voor het babytje
die te vondeling is gelegd, hoopelijk wel met ene brief van haar moeder, en hopelijk niet op hoeft te groeien met de vraag 'waarom?'....
Petra-
13-09-2009 om 22:04
Fakkels
voor mijn twee vriendinnetjes, die alletwee door de chemo kuren heen moeten. Alsjeblieft, laat het zijn werk doen, het kan en mag niet fout gaan!
Petra-
13-09-2009 om 22:05
Voor iedereen
hier die allemaal zoveel verdriet mee moeten dragen. Een vlam voor kracht, hoop en liefde!
sara01
14-09-2009 om 12:06
Voor saartje
Zeven jaar geleden wist ik gelukkig nog niet dat we je zo kort na je geboorte alweer moesten laten gaan... Morgen had je zeven moeten worden. Gelukkig weet ik inmiddels wel dat laten gaan niet betekent dat je echt weg bent...
liefs
mama van sara*, rosa en stijn
jippa
14-09-2009 om 13:01
Voor sara & haar mama sara01
Voor Sara, engeltje van "ons draadje" toen, een mooie kaars. Elk jaar als mijn dochter jarig is denk ik zo aan je.
Jippa ( toen andere nick)
BarbaraTX
14-09-2009 om 16:31
Sara
Ach lieve mama van Sara!
Elk jaar rond deze tijd moet ik veel aan je denken. Jullie zoveel verdriet, wij zoveel geluk. Het is zo oneerlijk. Jullie Sara zou nu ook zo groot en wijs moeten zijn als onze Lodewijk.
Heel veel sterkte en wat mooi om te lezen dat Sara nog altijd bij jullie is. Ze is hier ook niet vergeten.
Liefs van Barbara (september 2002 moeder)
Wilma
14-09-2009 om 16:41
Sara01
Ach meis, zeven jaar alweer? Wat lijkt 't nog kort (en toch ook weer zo lang).
Ik was toen ook van 'ons' draadje en denk er nog bij bepaalde dingen met een fijn gevoel aan terug. De kindjes van toen weet ik uiteraard nog allemaal.
Kus in de wind voor je meiske!
Liefs,
Wilma
Wilma
14-09-2009 om 16:41
Wiesje
Oh, wat vreselijk zeg. Een dikke kaars voor jou, wat een groot verdriet ...
Groetjes,
Wilma
branca2
14-09-2009 om 17:00
Wiesje
voor jou ook een kaarsje van mij omdat het zooo zwaar moet zijn voor jou
Mien*
14-09-2009 om 17:47
Saartje
een parmantig paars kaarsje
Voor al die jaren dat je er niet en toch weer wel bent!
Liefs, Mien
Mien*
14-09-2009 om 17:50
Heli
omdat ik wel een heel gros kaarsen zou willen opsteken (en meer!), als het jouw manneke weer terug zou brengen..
Zo onwerkelijk
heli
14-09-2009 om 20:12
Wiesje
Een grote fakkel voor jou, je kinderen en verdere familie! Heel veel sterkte meis!
Petr@
14-09-2009 om 21:36
Fleur*
Een felroze kaarsje voor jou, omdat jouw mamma altijd zo met iedereen meeleeft...
liefs,
Petr@
Petr@
14-09-2009 om 21:37
Heli
Een dikke kaars voor jou...
Zelf zoveel verdriet hebben en dan toch nog mee kunnen leven met anderen, petje af!
Knuffel voor jullie...
liefs,
Petr@
Mickey
14-09-2009 om 23:07
Kaarsjes
Genista, een dikke kaars ook hier, ik hoop dat het deze keer snel weer goed gaat!!
Kleine Sara*, jouw naam herinner ik me ook nog goed. Een mooi kaarsje en een kusje in de wind naar jou!
Wiesje, wat een hoop narigheid bij elkaar... ook voor jou een mooie kaars.
En voor Fleurtje* en Joram*, omdat jullie allebei zo'n kanjer van een moeder hebben.
Tenslotte eentje voor O, ik hoor maar steeds niks...
Liefs, Mick