Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

10-09-2009 om 09:51 Topicstarter

Nog eentje

Een kaars voor S, de dochter van een vriendin. Zo'n rare fractuur opgelopen dat ze er levenslang last van zal hebben. Sterkte!! Wat een pijn moet je hebben...

Bastet

Bastet

10-09-2009 om 14:49

Kuzco

Wat goed,zo'n zorgvuldige longarts,ik hoop snel op goed nieuws voor jullie!
Groetjes,bastet

3 kaarsjes

1 grote kaars voor mijn lieve moeder.
Zij krijgt volgende week donderdag haar 1e chemo vanwege longkanker met uitzaaiing.
Mama ik kan u nog lang niet missen.

1 grote kaars voor mijn oom.
Die lieve man heeft gisteren te horen gekregen dat er in heel zijn lichaam uitzaaiing zit. Enig behandeling heeft geen nut meer. Ligt nu in het ziekenhuis te wachten voor opname in verpleeghuis.

1 grote kaars voor mijn lieve vader.
Zijn vrouw en broer beiden ziek, wat een zware last moet dat zijn.

Misschien 1 klein kaarsje voor mezelf?

Erra

Ik plaats er 4, voor je mama, je papa, je oom en nog een grote erbij voor jou!

Sterkte met alles!

Liefs, Beertje(s)

Kuzco

Nog een kaars erbij voor jullie, een beetje gerust gesteld voor nu... een grote kaars erbij voor hoop op verdere geruststelling!

Sterkte en liefs, Beertje(s)

Bastet

...voor het klasgenootje van je dochter, een mooi krachtig kaarsje!

Liefs, Beertje(s)

Vele kaarsen

van de hele dikke grote; die heeel lang kunnen branden. Voor al die lieve mensen hier en al hun dierbaren die het zo hard nodig hebben!

Voor alle sterrekindjes...

...teveel om op te noemen, helaas... maar in gedachte ben ik vaak bij jullie - en als ik naar de sterren kijk, denk ik aan jullie... Zomaar, voor alle sterrekindjes (en ieder die jullie mist) een paar mooie fakkels erbij!

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen...

...die gemist wordt, die iemand mist, die het om welke reden ook zo goed gebruiken kan...

Een kring van fakkels voor kracht, geloof, hoop, warmte, liefde, licht, troost en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

En voor de tweeling...

...jullie zijn weer thuis met mama, nog steeds warm in haar buik. Bedrust, maar 2x per week terug voor controle... voor één van jullie leventjes wordt zeker gevreest, de placenta is niet goed... maar wonderen bestaan, en daar hopen we op! Blijf nog veilig binnen kleintjes, veilig en gezond! Twee krachtige kaarsjes voor jullie en nog een grote kaars voor jullie mama en papa (en oma en opa en...)

Liefs, Beertje(s)

Jasmi

Jasmi

10-09-2009 om 22:38

Dorpsgenootje

deze week gehoord dat ze kwaadaardige borstkanker heeft!
Daarbij heeft ze ernstige suikerziekte....volgende week hoort ze meer.....M is een jonge meid van 26....

Joram*

voor jou, en vooral voor jouw familie, een grote kaars..

Na alle drukte rondom het afscheid sijpelt de impact en de realiteit binnen, erg confronterend en verdrietig..

Lieve Heli, man en jongste: sterkte, voor elke dag, voor elk uur, misschien wel voor elke minuut..

Liefs, Mien

Voor het babytje van mijn vriendin

...die een groeiende cyste heeft in haar nog ongeboren lichaampje. Er is een bloeding in de cyste gekomen en het allemaal erg zorgelijk.
Tegelijk ook een kaars voor het babytje van 26 weken oud over wie het hierboven gaat.

Primavera

Primavera

11-09-2009 om 09:45

Colin

Een kaars voor Colin, die maandagochtend door zijn ouders dood in zijn bedje gevonden werd.
Heel veel sterkte voor de familie gewenst.

Veel kaarsjes

Voor Kuzco, wat een schrik weer. Voor S, in de hoop dat het vandaag en daarna allemaal een beetje meevalt! Voor het klasgenootje bij Bastet. Voor Kaatje, Heli, iedereen die iemand mist. Voor O en zijn gezin, we weten helemaal niet hoe het nu is. En voor iedereen met zorgen zet ik er ook eentje bij.

Liefs, Mick

Jessy69

Jessy69

11-09-2009 om 14:47

Voor e.

omdat jouw begeleidster op school vanmorgen plotsteling overleden is......

Rosy

Rosy

11-09-2009 om 21:19

Voor s

Omdat de kanker weer terug is..... Ook voor je kinderen en je man steek ik een kaarsje op.

Rosy

Rosy

11-09-2009 om 21:21

Voor hier

Ik steek een kaarsje aan voor iedereen hier in dit draadje. Ik lees weer zoveel over verdriet en hoop.

Petr@

Petr@

11-09-2009 om 21:30

Anna

Op deze zonnige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-09-2009 om 21:32

een heleboel kaarsjes voor iedereen die het hier kan gebruiken, en speciaal een voor Heli en Kaatje.
En in mijn omgeving speciaal voor K. De kanker is weer terug en nu is er geen genezing meer mogelijk, daarom een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Geerke

Een kaarsje erbij voor het babytje van je vriendin... wat angstig!

Een mooi kaarsje erbij voor jullie lieve Enzo*

Liefs, Beertje(s)

Colin*

Een mooi kaarsje erbij... wat een verdriet, niet te bevatten!

Liefs, Beertje(s)

Een grote kring van kaarsjes...

...och, wat lees ik weer veel verdrietige en pijnlijke berichtjes, kan het allemaal niet benoemen... zit met een mistige blik naar het beeldscherm te staren...

Voor iedereen een grote kring van kaarsjes erbij, en nog meer fakkels.

Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Rafelkap

Rafelkap

12-09-2009 om 08:40

Voor enzo

een kaarsje, omdat je zo gemist wordt.

kuzco

kuzco

12-09-2009 om 10:15

Voor hier en voor iedereen

Nog een mooie kaars voor onszelf, omdat we nu wachten op uitslagen en elke minuut wel een uur lijkt te duren.

En voor al die mensen die zo vaak in mijn gedachten zijn, ook al reageer ik niet vaak. Geerke, mayte, Nikus, Heli en al die andere die ik niet bij naam kan noemen en natuurlijk voor mijn kleine vlindervriendinnetje Anouk*, er is geen dag dat ik niet even aan je denk, een dag geleeft, maar een onuitwisbare indruk achtergelaten.

Petr@

Petr@

12-09-2009 om 13:06

Kuzco

Een kaars vol kracht en vol hoop voor jullie...

liefs,
Petr@

Kuzco

Een warme kaars voor jullie! Hoop op een goede uitslag....
En bedankt voor het kaarsje voor mijn Enzo* ik zet er eentje naast - mijn schatje ik mis hem zo

Wiesje

Wiesje

13-09-2009 om 05:29

De grootste fakkel die er bestaat

En die fakkel hebben we hier zo vreselijk hard nodig. Drie weken geleden overleed mijn moeder na 3 jaar vechten en gisteravond vond ik mijn ex-partner dood in bed. De 2 mensen die altijd achter me stonden, mijn beste vriendin en beste vriend.
Een fakkel voor mijn kindjes, die nu ook al hun vader moeten missen, voor mijn schoonouders die hun oudste zoon moeten missen, voor mijn schoonzusjes die hun broer moeten missen.

Rafelkap

Rafelkap

13-09-2009 om 08:54

Voor wiesje

een vuurzee, wat vreselijk voor je!

Bastet

Bastet

13-09-2009 om 08:54

Wiesje

jeetje,wat vreselijk,veel sterkte!!!!
Liefs,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.