Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

04-09-2009 om 21:46

Anna

Op deze stormachtige vrijdag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-09-2009 om 21:47

Menne*

Zomaar een kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

05-09-2009 om 16:33

Voor opa van e

ook al is het goed zo, verdrietig zijn we wel dat u er niet meer bent. Maandag het definitieve afscheid, een kaarsje voor kracht!

Voor de politieagente in dedemsvaart

Die zichzelf van het leven heeft beroofd voor de ogen van haar aanstaande exman en die ik dus heel goed blijk te kennen een leuke spontane vrouw met de schattige kinderen die nu verder moeten zonder hun mama.
Rust zacht meid

Genista

Genista

05-09-2009 om 17:03 Topicstarter

Voor mijn dierbare vriendin

Het wil maar niet echt vooruitgaan. Twee stappen vooruit, eentje achteruit. Lieve B, hou moed en vol. Blijf doorknokken!

Rembrand

Rembrand

05-09-2009 om 22:00

Voor mijn oudste broer.

Die vanmorgen met spoed een hernia-operatie heeft ondergaan ( in Duitsland waar hij een paar dagen met vakantie was ). Volgens de neuroloog was het op de schaal van 1 tot 10, een 11 ( qua ernst van de hernia ).
Wat een hoopje ellende troffen wij er aan toen we in het ziekenhuis arriveerden
Goddank verbeterde zijn situatie zienderogen en vanavond heeft hij voorzichtig zijn eerste stappen buiten het bed gezet !! ( alle lof voor de Deutsche gründligheid en lang leve de kijkbuisoperatie die in Nederland lang zo vanzelfsprekend nog niet is ).
M.

Jolijt

Jolijt

06-09-2009 om 08:20

Voor oma

Ik denk aan je, ik hou van je, ik mis je!
Wat had je de wereld van nu mooi gevonden...

Voor de tweeling

over wie Beertje schrijft. En eentje voor jezelf.

Petra-

Petra-

06-09-2009 om 21:00

Voor c

opgenomen met koorts. Een grote vlam voor kracht!

Petra-

Petra-

06-09-2009 om 22:36

Voor r

net moeder en nu de diagnose borstkanker. Hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt, en dit 'goed' afloopt!

Petra-

Petra-

06-09-2009 om 22:37

Een kaars

voor al die lieve vriendinnetjes om me heen, die zo moeten vechten! Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd, zoveel ellende om me heen.....
Een vlam voorhoop en kracht, dat jullie nog lang bij ons mogen blijven!

kuzco

kuzco

07-09-2009 om 09:01

Voor onszelf

Nog een kaars erbij voor onszelf. Mnalief is dit weekend een aantal keer zomaar neergevallen en was even buiten kennis. Wat een schrik. Woensdag moet hij weer voor controle voor zijn longkanker en tot nu toe hadden we geluk, maar nu maak ik me toch weer ernstig zorgen.
Laten we heel erg hopen dat het een op zichzelf staand incident was en niet meer.....

Een mooie kaars voor iedereen die er 1 nodig heeft.

kuzco

kuzco

07-09-2009 om 09:03

Tonny

Tonny, wat lief dat je ons verhaal nog weet, dat doet een mens goed!! Dank je!

Bastet

Bastet

07-09-2009 om 11:57

Kuzco

Dat is schrikken,kan ik me goed voorstellen.Sterkte en dat de controle maar goed uit mag vallen komende week!
Bastet

liedewij

liedewij

07-09-2009 om 16:26

Kuzco

Jouw berichtjes heb ik destijds gevolgd en ik heb mij regelmatig afgevraagd hoe het met jullie is. Af en toe begreep ik dat het goed ging met je man. Wat een schrik nu weer ineens! Ik hoop maar dat het niets met elkaar te maken heeft.
Liedewij

mopke

mopke

07-09-2009 om 20:13

Kuzco

Een kaarsje voor jou en je gezin.
Ik duim voor een positieve uitslag en geen gekke andere dingen!
Mopke

Rosy

Rosy

07-09-2009 om 20:38

Kuzco

Ook ik kan me je berichtjes nog goed herinneren. Heel veel sterkte woensdag. Ik hoop met je mee dat het niets ernstigs is.

Kuzco

Een krachtige kaars voor jou en manlief, wat een schrik! Ik hoop mee dat het niet met elkaar te maken heeft... dat het niet ernstigs is... hoop het zo!

Liefs, Beertje(s)

En nog weer 2 kaarsjes...

...voor de tweeling, die nog blijft vechten... dappere kleintjes! wat een ondraaglijke spanning voor iedereen... hoop en wanhoop, voorbereiden op... maar door blijven gaan, het beste willen blijven hopen...

Dank je wel Geerke, voor jouw kaarsjes! ik zet er weer een paar bij.

Liefs, Beertje(s)

Maatje

Maatje

07-09-2009 om 22:21

Voor de nederlandse soldaten, en voor...

Voor de soldaten die gisteren en vandaag om het leven kwamen. En voor álle soldaten die in déze oorlog het leven lieten. En voor álle soldaten, álle mensen die in welke oorlog dan ook zijn gestorven. Mijn kinderen komen op een leeftijd dat oorlog uitgelegd moet worden. En ook heel snel daarna komen ze dan in de fase dat ze weten 'dat oorlog er bij hoort'. En dat voelt NOOIT zo. Maar wat kan ik ze ánders vertellen? Want hoe kan het dat iets wat er NOOIT bij hoort toch steeds maar voorkomt, in het nieuws is, een 'gewoon' item is in dat nieuws, 'zelfs' in het jeugdjournaal? Poeh.

Rembrand

Rembrand

08-09-2009 om 13:25

Enzo..........

Zomaar ben ik weer met mijn gedachten bij jou.....luisterend naar de muziek van Taize ........
slik.
Mieke.

Rembrand

Rembrand

08-09-2009 om 14:12

mirreke

mirreke

09-09-2009 om 11:07

Kuzco, vandaag

een kaarsje voor jullie, op deze controle-dag. Ik hoop dat de uitslagen goed zijn, en dat het incident van een paar dagen terug eenmalig was, en gewoon toeval...

Bastet

Bastet

09-09-2009 om 11:12

Klasgenootje

Lief klasgenootje van mijn dochter,vandaag moet je naar het kinderziekenhuis,voor verder onderzoek,of er uitzaaiingen zijn,of nog andere tumoren.....ik duim me suf,ik hoop zo dat dat niet het geval is!
Bastet

kuzco

kuzco

09-09-2009 om 15:08

Klasgenootje

Ook ik steek een kaars op voor het klasgenootje van de dochter van Bastet.

En een kaarsje voor mijn moeder die zo tegen maandag aan zit te hikken als ze weer voor de chemo moet.

En lieve Anouk*, voor jou een mooie roze, omdat ik zo vaak aan je moet denken.

Lief - en lynn

Lief hoor, een spontaan kaarsje voor mijn kleine man! Doet altijd goed. Ik zet er eentje neer voor Lynn, hun grafjes liggen nog geen 50 meter van elkaar af. Ik weet lieve meid, dat je ouders je ook zó missen. Je zou eind van het jaar alweer 3 worden... niet te geloven.

Bastet

Bastet

09-09-2009 om 18:36

Kuzco

Ik hoop dat je goed nieuws kreeg vandaag!
Bastet

kuzco

kuzco

09-09-2009 om 21:10

Bastet

Voor nu goed nieuws, de longfoto was goed. Maar hij wordt morgen wel opgenomen om allerlei onderzoeken te krijgen en scans om zekerheid te krijgen. Longarts wil weten waar het vandaan komt.
Maar we zijn ondanks de ziekenhuisopname toch weer wat gerustgesteld. Maar het zal heel fijn zijn als we echt weer zekerhied hebben.

Dank jullie voor de kaarsjes, ze hebben zeker geholpen en het zo fijn!!

Liefs Kuzco

Asa Torell

Asa Torell

09-09-2009 om 22:34

Grote kaars voor kuzco

Dat de komende uitslagen ook maar goed mogen zijn! Ik schrok wel van je eerdere bericht, ik vroeg me al regelmatig af hoe het inmiddels ging.

Genista

Genista

10-09-2009 om 09:15 Topicstarter

Voor kuzco en voor klasgenootje

Kuzco, kaars voor jullie. Fijn dat je wat geruster die opname in gaat en ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan.
Ook een kaars voor het klasgenootje bij Bastet. Het klopt niet, het mag niet...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.