Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

28-08-2009 om 21:23

Lief vriendinnetje

de chemo valt zwaar, misschien wel te zwaar...Alsjeblieft laten ze nog wat uit hun hoge hoed toveren, het is nog te vroeg....

Petra-

Petra-

28-08-2009 om 21:24

Lieve c

hopelijk ben je snel uit je dip en heeft deze chemo nu gedaan wat hij moet doen, je beter maken! Een kaars voor jou, je bent een kanjer!

buzz

buzz

29-08-2009 om 09:32

Een kaars voor papa

lieve pa, ik hoop echt dat dit kaarsje je door de volgende operatie heen helpt.
Ik ben blij dat je veranderd bent en meer geniet van het leven , kinderen en kleinkinderen, ik ben verdrietig dat je daar op deze manier moest achter komen.
En hoop dat alles goed komt, zodat je nog lang mijn lieve papa en lieve opa kan zijn!
dikke kus van je jongste!

Voor mayte

...omdat ik aan je denken moet. En aan je kanjers.

tonny

tonny

29-08-2009 om 12:27

Dankjewel voor jullie kaarsjes...

man van vriendin schreef vannacht een mail hoe het allemaal gegaan was, het is hartverscheurend.

Toch nog een glimpje licht, er blijt, zo hoorde ik net, een mogelijkheid voor een operatie.
Ze ging lopend het ziekenhuis in en mag nu geen vin meer verroeren.

Het leven is niet eerlijk. Maar dat weet iedereen hier al...

tonny

knevel

knevel

29-08-2009 om 14:30

Ee hele rij kaarsjes...

voor tonny en haar vriendin, voor de kleine karlijn, voor heli, voor Kaatje, voor Enzo*, voor Lynn*, voor Vincent, voor Nikus, voor.... Helaas komt er geen einde aan de lijst met namen voor mensen die een kaarsje kunnen gebruiken of voor de kinderen en volwassenen die zo gemist worden.

liefs Knevel

Genista

Genista

30-08-2009 om 14:25 Topicstarter

Kaarsje

Voor mijn buurjongetje en vriendje van mijn kinders, dat momenteel zo met zichzelf in de knoop zit. Het komt goed, we zijn er allemaal van overtuigd, maar het leven kan soms zo ingewikkeld zijn als je nog maar zeven bent. Maar je zou zo graag willen helpen die knoop te ontwarren, maar hij moet het zelf doen. Daarom een klein kaarsje, tot je schakelaartje om is.

jippa

jippa

31-08-2009 om 11:17

Kaarsje

Voor al die mensen met verdriet.

.....ik heb vorige week een collega uitgebreid gevraagd naar zijn lang geleden overleden dochter en het was zo'n goed gesprek. Zonder het meelezen hier had ik dat nooit aangedurfd. Ook een kaars voor hem speciaal.
Jippa

Kaarsjes

Voor Enzo, Vincent, Bas, Joram, Geerke, Mayte, Kaatje, Heli en iedereen hier die iemand moet missen.
Daarnaast ook voor Nicht bij wie borstkanker is geconstateerd, voor Christiaan, zijn ouders en de mensen van de wagen uit Vollenhove...

tonny

tonny

02-09-2009 om 11:46

Kaarsje

voor vriendin die vandaag een zeer langdurige operatie ondergaat.

voor iedereen hier bij wie de zon achter de grijze wolken is verdwenen.

tonny

Petra-

Petra-

02-09-2009 om 19:57

Voor mijn vriendinnetje

morgen een gesprek met de oncoloog, alsjeblieft laten ze nog een goed plan hebben?!

Petra-

Petra-

02-09-2009 om 19:58

En voor c

De kuur van nu is zwaar, hopelijk vrijdag goed nieuws!

Petr@

Petr@

02-09-2009 om 22:28

Tonny

Dikke kaars voor jouw vriendin voor kracht en hoop...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-09-2009 om 22:29

Petra-

Twee keer een kaars voor jou, een voor je vriendin en de andere voor C...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

02-09-2009 om 22:44

Petr@

dank je wel, het is soms best zwaar. Twee vechtende vriendinnetjes....

Genista

Genista

03-09-2009 om 10:18 Topicstarter

Voor j

Gisteravond gehoord dat je plotseling bent opgenomen en meteen geopereerd bent. Gelukkig is die zware operatie goed gegaan en had je zelf al dezelfde dag je vrouw aan de telefoon, kon je haar zelf vertellen dat het goed met je gaat. Kaarsje, dat de dit het begin is van de opwaartse lijn, na alle lichamelijke ellende!

cathar

cathar

03-09-2009 om 12:45

Voor mama

Een kaarsje voor mijn mama die een zware
hersenbloeding heeft gehad. Je lijf is er nog maar waar ben jij mama, ik voel me zo machteloos..

Karin

Kaarsjes

Genista, wat zwaar voor jouw J, ik hoop met je mee!

Voor de vriendinnen van Tonny en Petra- ook een dikke kaars.

Voor O en zijn gezin, een hele dikke kaars.

Voor een vriendin die het nu zo moeilijk heeft met een a.s. scheiding. M, we denken aan je en de kaars blijft aan hoor!

En de laatste voor iedereen die iemand mist, en dan denk ik even extra aan Kaatje en Heli.

Liefs, Mick

Cathar

We zaten tegelijk te tikken denk ik. Ik zet er eentje naast voor jouw mama. Sterkte!!

En voor mayte ook eentje

Omdat je je stoere ventje moet missen

Puck2

Puck2

03-09-2009 om 14:01

Een kleinte voor...

Een kleintje kaarsje voor mezelf. De afgelopen weken een paar keer minder goed bericht gehad over mijn eigen gezondheid. Allemaal niet gelukkig levensbedreigend en waarschijnlijk ook niet al te ingrijpend, maar juist nu het weer wat beter ging zat ik hier niet op te wachten.

Mayte*

Mayte*

03-09-2009 om 16:06

Geerke

Voor jou een hele dikke kaars. Het is zo lief dat je steeds aan anderen denkt en kaarsjes opsteekt voor al die kinderen die zo gemist worden. Ondertussen mis je ook jouw Enzo zo enorm. En daarom een kaarsje voor jou op deze regenachtige dag. Een beetje licht op deze grijze dag.

Ik denk vaak aan je en hoe je met het gemis van Enzo omgaat. Ik merk nu aan den lijve dat nieuw leven het gemis enerzijds verzacht en anderzijds versterkt. Het is zo dubbel. Een gevoel dat jij ook vaak benoemt hebt.

Heel veel liefs! Mayte

mee1977

mee1977

03-09-2009 om 19:21

Moeder van klasgenoot

Een hele grote vlam voor de moeder van een klasgenootje van mijn oudste dochter.

8 weken geleden kreeg je te horen dat je kanker heb, afgelopen week heb je te horen gekregen dat ze alleen nog kunnen rekken. Ze kunnen verder niets voor je doen..
Pff hoe moet je dit je kinderen vertellen??

Een een grote kaars voor je kinderen en je man, ze zullen jouw steeds verder zien aftakelen, en je kinderen zijn nog veelste jong om hun moeder al te moeten missen..

Pfff soms is het leven zo hard!!!

kuzco

kuzco

03-09-2009 om 21:57

Een liefdevolle kaars voor mijn moeder

Ook ik wil graag een mooie kaars aansteken voor mijn moeder die vandaag heeft te horen gekregen dat ze voor de 4e keer moet gaan kuren en dat terwijl de laatste nog maar een half jaar geleden is. Het is dit keer wel erg snel terug en dat geeft me geen goed gevoel.

tonny

tonny

04-09-2009 om 09:34

Kaarsje

voor kuzco - zo'n tegenslag terwijl je in je eigen gezin ook al zoveel hebt meegemaakt.

voor Puck2

voor Mayte

voor Geerke

voor Heli

voor m'n vriendin, die gisteren een operatie van 11 1/2 uur heeft doorstaan! Wat een spanning voor haar gezin!

voor iedereen hier die snakt naar een lichtpuntje...

tonny

Wendy B.

Wendy B.

04-09-2009 om 10:48

Broertje

Vandaag een belangrijke dag. Na al die jaren eindelijk contact. Geen foto's maar het 'echte werk'. Je kan het broerlief! Geniet van de tijd met je zoon en hopelijk is dit het begin van het herstel!
Denk aan je!

Bastet

Bastet

04-09-2009 om 13:33

Klasgenootje

Omdat je vandaag slecht nieuws kreeg,en je hoe dan ook,ongeacht de afloop,een zware tijd tegemoet gaat.....ik hoop dat het te behandelen is!
bastet

Corijn

Corijn

04-09-2009 om 15:41

Voor mijn moeder

omdat het me aan vliegt...Nog een week en dan krijgt m'n moeder de uitslag. Een jaar geleden was het kwaadaardig. Het kan nu , medisch gezien, niet weer fout zijn. Maar toch...ik ben doodsbang

Voor een ongeboren tweeling

Voor de dochter van de vriendin van mijn moeder, die met 23 weken en ontsluiting aan de weeënremmers ligt. Het ziet er niet goed uit, 1 kindje gaat heel slecht... het andere iets beter... maar dit is niet goed.

Twee krachtige kaarsjes voor deze 2 kindjes en ook voor hun ouders, grootouders... De kleintjes zijn zo welkom!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels

Jeetje, wat een berichtjes weer... zoveel verdriet, angst om wat is of gaat komen... zoveel emoties... zoveel fakkels steek ik weer aan.

Voor troost, liefde, kracht, hoop, warmte, licht en nog zoveel meer... voor iedereen die het gebruiken kan! ik wil niemand vergeten...

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.